- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Daar heb je lang mee rond gelopen hè? Ik geloof in 2013? 2014? Had je daar ook al last van.. Ik ben zelf ook aardig ziek geworden nu.. Zwarte drap spugen, donker rood (denk bloed) tussen het braaksel en pijn aan de schouder terwijl ik helemaal niet meer getraind heb. Savonds kan ik niet slapen en als ik eenmaal in slaap val zit ik half in slaapverlamming, word ik vaak wakker en sta ik vervolgens om 05:00 weer op. In de middag val ik dan weer in slaap haha m'n urine is ook helemaal donkerWaarschijnlijk is er meer aan de hand dan alleen de lever (urinekleur). Dinsdag ga ik bloedprikken en een echo van m'n schouder laten maken
wat denk je dat er aan de hand is?
dit is de reden dat ik de vraag stelde; En halve doseringen hiervan?? ;-)

Waarschijnlijk is er meer aan de hand dan alleen de lever (urinekleur). Dinsdag ga ik bloedprikken en een echo van m'n schouder laten maken
zit voor de komende 10 weken op 300mg test
mijn arts heeft het erg druk waardoor ik dinsdag pas terecht kan. Ik kan ook bij zijn collega's terecht maar ik wil zelf het gesprek alleen met hem aangaan omdat ik in het begin veel discussies met hem gehad heb over aas en dat hij zich erin is gaan interesseren.