XXL Nutrition

Cutten zonder testosteron

Daar heb je lang mee rond gelopen hè? Ik geloof in 2013? 2014? Had je daar ook al last van.. Ik ben zelf ook aardig ziek geworden nu.. Zwarte drap spugen, donker rood (denk bloed) tussen het braaksel en pijn aan de schouder terwijl ik helemaal niet meer getraind heb. Savonds kan ik niet slapen en als ik eenmaal in slaap val zit ik half in slaapverlamming, word ik vaak wakker en sta ik vervolgens om 05:00 weer op. In de middag val ik dan weer in slaap haha m'n urine is ook helemaal donker??? Waarschijnlijk is er meer aan de hand dan alleen de lever (urinekleur). Dinsdag ga ik bloedprikken en een echo van m'n schouder laten maken

wat denk je dat er aan de hand is?
dit is de reden dat ik de vraag stelde; En halve doseringen hiervan?? ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga dit nu echt niet weg prikken :p zit voor de komende 10 weken op 300mg test
Op lage doseringen cutten gaat zeker goed maar met dat "platte" en "volle" doelde ik meer op deca. Ideaal middeltje in de cut! Die volle look van deca doe je niet na met de juiste voeding

@sRoovers
Aan de urine en moeheid denk ik sowieso de nierfunctie en lever, maar aan het braaksel te zien ben ik ook wel bang voor een maagbloeding :o mijn arts heeft het erg druk waardoor ik dinsdag pas terecht kan. Ik kan ook bij zijn collega's terecht maar ik wil zelf het gesprek alleen met hem aangaan omdat ik in het begin veel discussies met hem gehad heb over aas en dat hij zich erin is gaan interesseren.
Ik schuit de schuld niet naar de AS maar houd er natuurlijk wel rekening mee

Sterkte @Cruisecontrol88
Zou inderdaad wel even een bloedonderzoek laten doen...
Kan je nog wel goed trainen met die schouder?
Zelf ook eens een ontstoken acromion gehad
Gelukkig werken aas ontstekingsremmend

OT:
Cut nu zelf op 100 mg tren a eod en 250 mg test e ew
Behoud meer dan op alleen de test e
Op meer aas behoud je natuurlijk meer massa en zeker als je tren erbij doet
Weet niet waar sommigen hun info hier vandaan komt...
Als je cut tijdens je blast kan je toch ook massa aankomen juist ....

• Topic Starter Topic Starter
Met de schouder zal wel moeten lukken denk ik, weet ik niet eigenlijk, maar met de rest niet. Zit al 4 weken thuis morgen begint de 5e week dat ik niet in de sportschool ben geweest.
Weet niet wat het is met me schouder.. Biceps tendinopathie? Of een tendinopathie van een of andere rotator cuffspier? Een scheurtje? Een ontsteking? Geen idee :o
Maar daar maak ik me nog het minste zorgen over, vind me gezondheid belangrijker op dit moment dan de last op m'n schouder

Met de schouder zal wel moeten lukken denk ik, weet ik niet eigenlijk, maar met de rest niet. Zit al 4 weken thuis morgen begint de 5e week dat ik niet in de sportschool ben geweest.
Weet niet wat het is met me schouder.. Biceps tendinopathie? Of een tendinopathie van een of andere rotator cuffspier? Een scheurtje? Een ontsteking? Geen idee :o
Maar daar maak ik me nog het minste zorgen over, vind me gezondheid belangrijker op dit moment dan de last op m'n schouder

still alive Cruise??
en even dit topic nieuw leven inblazen want ben toch wel benieuwd naar deze kuur. iemand hem gedaan/aan het doen?

still alive Cruise??
en even dit topic nieuw leven inblazen want ben toch wel benieuwd naar deze kuur. iemand hem gedaan/aan het doen?

Cruise is de.laatste tijd niet meer actief op het forum. Hij kreeg al eens een ban en vermoed dat het nu definitief is :(

Vanwaar dat cruise eigenlijk banned is? Eerst stunna nu cruise #neverforget

Terug
Naar boven