Fitness Seller

Cutten

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
vroeg me af of ik ook d.m.v lage dosering test E en een ander lange ester ( come in brahs) ook lekker kon gaan cutten, daarmee wil ik zeggen

laag in khd laag in vet en eiwitten op 200+ gaat dus alleen om spierbehoud

Hoef eigenlijk geen gains te maken dat is niet zo belangrijk nu meer want heb me bulk kuurtje gehad ( zit op 8.5kg winst @ epistane)

me epistane kuurtje is klaar over 14 dagen, dan nog 2/4 weken nolva en dan wou ik halverwege juni beginnen met cutten..

kan aan middelen komen zoals T3/clen/dnp maar gebruik de laatste 2 liever niet ivm sides

oja ben dan 21 natuurlijk

Op 250 test e kan je prima cutten

eens met mack10.

• Topic Starter Topic Starter
en ik kan dan ook gewoon diep gaan ? ( lees 50gram khd 50gram vet 200gram eiwitten)

op 30km fietsen naar sportschool 5x/week heb ik een hekel aan cardio hha

ik ben niet bekend met prikken en aangezien ik het waarschijnlijk zelf moet gaan doen had ik liever lange ester's..

verder dan een % of 10 hoef ik niet trouwens

ik ben niet bekend met prikken en aangezien ik het waarschijnlijk zelf moet gaan doen had ik liever lange ester's..

verder dan een % of 10 hoef ik niet trouwens

als dit je eerste kuur is zou ik het voorstel van Lange afraden,
liever alleen test E pakken, lange ester erin 1ml per week en je bent klaar.
tren kan je later nog mee expirimenteren :D

ik heb 2 epistane kuurtjes gehad, waarvan 1 @ 30/40mg en nu zit op 70mg/dag

weet wel hoe ik moet eten enz dat is het probleem niet maar wil dus niet me spiermassa weer verliezen.. als je is wist hoe ik moest vreten voor die kg's @ deze kuur haha

dus met test E kan ik wel gewoon laag in kcal gaan ? waar je dus zonder aas spiermassa zou inleveren.. helemaal net na me epistane

dat is eigenljik waar de vraag op neer komt

middelen zjin het probleem trouwens niet, kan overal wel aankomen

Als je 50 gram kh eet, had ik wel meer dan 200 gram eiwit genomen

was even een voorbeeld, maar was niet van plan om 500kcal onder me onderhoud te gaan zitten

nee ben nu 22

23 toch?

ja over paar weekjes haha maar dan heb ik me antwoord dus al

T3 ofzo nog aan te raden? om het wat te versnellen?

als dit je eerste kuur is zou ik het voorstel van Lange afraden,
liever alleen test E pakken, lange ester erin 1ml per week en je bent klaar.
tren kan je later nog mee expirimenteren :D

Ligt eraan wat ie wil natuurlijk.

Als dit je eerste kuur wordt zou ik 6-8 weken zonder anabolen cutten tot 12%. Gewoon zo hard mogelijk cutten en low carb gaan.
Dan ben je namelijk lekker gevoelig voor koolhydraten (insuline eigenlijk) en icm AAS ontplof je dan.

Mocht je al standaard kuren zou ik nooit natural gaan cutten.

@langeman

ik zit nu op dag 29 van men epistane kuur ( dag 29 van de 42)

heb nu 8.5 kg gegained en die vervliegen vast als sneeuw voor de zon mocht ik nu hard gaan cutten zonder aas

epistane=prohormoon trouwens=designer roids

Ah, op die fiets.
Moet je me toch even het volgende uitleggen.

Dit post jij op 1 april 2011 en ga nou niet zeggen dat het een grap is.;)

ik train nu ma/di/wo/vrij (19.00-21.00) en zaterdag morgen(10.00-12.00) en dan vooral veel reps om vet te verbranden want dat is voor mij eerste doel. ( 19jr/191cm/110kg/redelijk hoog vet % denk ik, niet gemeten)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begin-voedingschema-272611/

Vervolgens ben je 6 maanden later op 8 oktober 2011 ineens 21 jaar.

stats :
21jaar :rolleyes:
1.91m
105.5kg
16.0%

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/epistane-288741/

En hier verkondig je in je eerste post dat je in juni, wanneer je je cut-kuur gaat starten, 21 jaar oud zult zijn, want zo lees ik het.

Ik ben dan ook van mening dat jij nu pas 20 jaar oud bent en leden hier op DBB al enige tijd aan het lijntje aan het houden bent.

Maar goed, dat is mijn mening.

Laatst bewerkt:
het sarcasme ligt er volgens mij ook meters dik bovenop bij mij maargoed, laten we het erop houden dat ik nu 22 ben

boardregel : mensen onder de 20mogen hier niet zeggen ik gebruik of ga gebruiken.. dus ook al was ik 20 dan nog mocht ik hier posten en vragen

kunnen we nu weer verder met men vragen? heb geen zin in die discussie

denk trouwens dat als ik niet wist waar ik mee bezig was ik niet zon 2x zoveel zou gainen als de gemiddelde gebruiker van epistane, met nog 13 dagen in de pocket..

Laatst bewerkt:
Wat maakt de leeftijd uit?

Terug
Naar boven