Teddybear92
Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey heb veel ervaring heb nu toch gekozen voor test/tren/provi/t3 wat zijn de doseringen die jij zou adviseren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey heb veel ervaring heb nu toch gekozen voor test/tren/provi/t3 wat zijn de doseringen die jij zou adviseren
Thanks koen voor ja advies maar ik heb lange Esthers ga ik doen om zat te denken aan 250 test100mg test en tren eod en 50mg provi en 50mcg t3 elke dag
sinds wanneer verbrand tren vet? dat je onderhoud omhoog kan gaan oke maar verbranden van vet?Als hij zegt dat bold meer vet verbrand dan tren heeft hij geen goede tren gehad! Punt

ik zou tren op 400-600 zettenThanks koen voor ja advies maar ik heb lange Esthers ga ik doen om zat te denken aan 250 test
300 tren
Provi 50mg
T3 75mcg of is dit te veel
mast kan ook doet zelfde als provi neem zelf ook provi ipv mast. alleen geef niet de zelfde hardheid bij lage vp.High test tijdens cut? Zou die niet gewoon beter voor de basic 250 test 400 tren 200 mast(ipv provi) en 50mcg T3 kunnen gaan?
.sinds wanneer verbrand tren vet? dat je onderhoud omhoog kan gaan oke maar verbranden van vet?![]()
erg persoons gebonden mijn onderhoud blijft ongeveer gewoon het zelfde. Daar bij tren vetraag je schildklier dus in theorie moet je onderhoud juist na beneden gaan
erg persoons gebonden mijn onderhoud blijft ongeveer gewoon het zelfde. Daar bij tren vetraag je schildklier dus in theorie moet je onderhoud juist na beneden gaan
Ach clen is gewoon echt troep imo. Trillen opgejaagd gevoel. Nah ECA stack volstaat wel met t3. Dat vbind ik dus weer lkkr.