Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
De tren verder uppen heeft zeker zin gehad voor mijn cut. 2 x 76mg was toch wat te weinig. Ik ben eerst naar EOD gegaan en inmiddels zit op 5 x 76mg para per week. Ik ben er nu wel van overtuigd dat androgenen toevoegen zoals tren en mast goed helpen bij de cut
ik had altijd moeite om onder de 10 te komen maar zit nu toch wel op 9.Ik ben sinds de laatste 2 injects ook over op een ander merk. (had 6 vials para besteld en de sukkels hadden 1 vial para te veel gestuurd haha, bedankt mannen
)
Ik kan de sides erg goed handelen, ook op 5 x 75mg. Ik denk dat gerist naar 7 x 76mg zou kunnen maar de ester van para laat het toe om niet elke dag te hoeven prikken.
Ik merk eigenlijk vrijwel geen sides (goede kwaliteit tren?). Geen agressie, geen mentale sides, geen (night) sweats, slaap ook goed. Wel merk ik een wat vettere huid maar daarvoor pak ik 20mg Roa en dat werkt goed. ik hou dit nog wel een tijdje vol zo
ik had altijd moeite om onder de 10 te komen maar zit nu toch wel op 9.Ik ben sinds de laatste 2 injects ook over op een ander merk. (had 6 vials para besteld en de sukkels hadden 1 vial para te veel gestuurd haha, bedankt mannen
)Ik kan de sides erg goed handelen, ook op 5 x 75mg. Ik denk dat gerist naar 7 x 76mg zou kunnen maar de ester van para laat het toe om niet elke dag te hoeven prikken.
Ik merk eigenlijk vrijwel geen sides (goede kwaliteit tren?). Geen agressie, geen mentale sides, geen (night) sweats, slaap ook goed. Wel merk ik een wat vettere huid maar daarvoor pak ik 20mg Roa en dat werkt goed. ik hou dit nog wel een tijdje vol zo