Fitness Seller

Tren verhogen of mast toevoegen voor cut

• Topic Starter Topic Starter
De tren verder uppen heeft zeker zin gehad voor mijn cut. 2 x 76mg was toch wat te weinig. Ik ben eerst naar EOD gegaan en inmiddels zit op 5 x 76mg para per week. Ik ben er nu wel van overtuigd dat androgenen toevoegen zoals tren en mast goed helpen bij de cut :) ik had altijd moeite om onder de 10 te komen maar zit nu toch wel op 9.Ik ben sinds de laatste 2 injects ook over op een ander merk. (had 6 vials para besteld en de sukkels hadden 1 vial para te veel gestuurd haha, bedankt mannen :) )

Ik kan de sides erg goed handelen, ook op 5 x 75mg. Ik denk dat gerist naar 7 x 76mg zou kunnen maar de ester van para laat het toe om niet elke dag te hoeven prikken.

Ik merk eigenlijk vrijwel geen sides (goede kwaliteit tren?). Geen agressie, geen mentale sides, geen (night) sweats, slaap ook goed. Wel merk ik een wat vettere huid maar daarvoor pak ik 20mg Roa en dat werkt goed. ik hou dit nog wel een tijdje vol zo :)

wat was eigenlijk de reden dat je voor para koos ipv 'gewone' tren?

wat was eigenlijk de reden dat je voor para koos ipv 'gewone' tren?

Vorig jaar slechte ervaring gehad met Tren E 400mg + 250 test E. Veel vocht en veel acne. Die tren was gewoon niet goed want hield echt veel vocht was.

omdat ik acne-vrees had van vorig jaar wilde ik niet weer aan de Tren E. omdat dat langer in je systeem zit. Tren Ace moet je eigenlijk ED prikken voor goede waardes en minder sides (wordt gezegd) en ik had geen zin om ED te prikken.

Dus de middenweg gekozen: parabolan van een kwaliteitsmerk (althans dat wordt gezegd). kwaliteit zou ook een stuk schelen met sides wordt wel eens gezegd. Met Para kan je goed 2-3x per week prikken voor goede bloedwaardes. Van daaruit heb ik het opgebouwd naar nu 5 per week

ik zou in plaats van mast voor primo gaan 400 mg pw in het verleden ook gedaan test para en primo ging ik super hard op

en als je gevoelig bent aan acne heb je ook rocutane kan je krijgen op doktersvoorschrift grtz

Ben je single? Tren

Ben je geen kluizenaar? Mast

en als je gevoelig bent aan acne heb je ook rocutane kan je krijgen op doktersvoorschrift grtz

Vorig jaar wel ja, toen heel mijn rug onder zat.

Maar neem het nu preventief of acne te voorkomen.... Want via de huisarts , dan ben je al te laat.

-Dubbele post

De tren verder uppen heeft zeker zin gehad voor mijn cut. 2 x 76mg was toch wat te weinig. Ik ben eerst naar EOD gegaan en inmiddels zit op 5 x 76mg para per week. Ik ben er nu wel van overtuigd dat androgenen toevoegen zoals tren en mast goed helpen bij de cut :) ik had altijd moeite om onder de 10 te komen maar zit nu toch wel op 9.Ik ben sinds de laatste 2 injects ook over op een ander merk. (had 6 vials para besteld en de sukkels hadden 1 vial para te veel gestuurd haha, bedankt mannen :) )

Ik kan de sides erg goed handelen, ook op 5 x 75mg. Ik denk dat gerist naar 7 x 76mg zou kunnen maar de ester van para laat het toe om niet elke dag te hoeven prikken.

Ik merk eigenlijk vrijwel geen sides (goede kwaliteit tren?). Geen agressie, geen mentale sides, geen (night) sweats, slaap ook goed. Wel merk ik een wat vettere huid maar daarvoor pak ik 20mg Roa en dat werkt goed. ik hou dit nog wel een tijdje vol zo :)
Lekker man. Goed om te lezen.
Ik zit nu met para op..ehm..oja..ED. :D
Merk inderdaad ook een flink vettere huid. Merk persoonlijk ook wel dat ik me wat opgefockter voor op para dan op ace. Als dat aanhoudt, switch ik over op Ace. Zweten is wel beduidend minder dat met ace.
Gebruik je nog T3?

Lekker man. Goed om te lezen.
Ik zit nu met para op..ehm..oja..ED. :D
Merk inderdaad ook een flink vettere huid. Merk persoonlijk ook wel dat ik me wat opgefockter voor op para dan op ace. Als dat aanhoudt, switch ik over op Ace. Zweten is wel beduidend minder dat met ace.
Gebruik je nog T3?

Eerst 50mcg t3

Nu 25mcg want gewicht dropt op 25mcg ook wel met deze dosis para.

Terug
Naar boven