Fitness Seller

Cutten

Als je direct na je nakuur zal gaan cutten zal je veel vvm weer gaan inleveren.

Zorg dat je je behaalde gains behoud en ga daarna cutten.

van 74 naar 95 gegaan en slechts een procentje gestegen in vet? :O

cutten even uitstellen, je gaat anders veel inleveren.

been there done that .. tip : niet doen, je gaat veel vvm massa inleveren.. ben vandaag klaar met mijn 4 weken nakuur nolvadex.. dus ben in totaal al 6 weken off gear.. en ga nog 3 weken door bulken en dan pas cutten...

oftewel het beste is na je nakuur nog 6/8 weken op onderhoud eten.. zoveel mogelijk proberen te behouden.. maar ik denk dat je dat niet wilt aangezien het dan al rond mei is of niet ?

moest je maar je kuur eerder zetten bro ; )

21 kilo gestegen???

been there done that .. tip : niet doen, je gaat veel vvm massa inleveren.. ben vandaag klaar met mijn 4 weken nakuur nolvadex.. dus ben in totaal al 6 weken off gear.. en ga nog 3 weken door bulken en dan pas cutten...

oftewel het beste is na je nakuur nog 6/8 weken op onderhoud eten.. zoveel mogelijk proberen te behouden.. maar ik denk dat je dat niet wilt aangezien het dan al rond mei is of niet ?

Zou persoonlijk wachten met cutten totdat je hormoonhuishouding weer op peil is. En na je nakuur gewoon boven onderhoud blijven eten..

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik heb nu 2keuzes in gedachten;
1 4weken langer door met kuren op 250m en daarmee cutten
2 wachten met cutten en boven de behoeften eten en proberen om zoveel mogelijk aan een cleanbulk schem te houden

Ik moet er nog 1dus en ik bijna klaar
En hoezo doe je 4weken lang nakuren
Ik hou het zelf op 2weken

Niet gelijk cutten na je kuur wacht daar een paar maanden mee anders raak je veel kwijt.

Bedankt voor jullie reacties ik heb besloten om te wachten met cutten

K

Terug
Naar boven