MuscleMeat

cutting cycle

Saber0606

Novice
Waardering
0
Op advies van wat mensen hier ben ik bezig eerst mijn vet% naar beneden te krijgen voordat ik ook maar aan een kuur ga beginnen.

Ik ben inmiddels van ongeveer 20% naar ongeveer 15% gegaan en ben nog steeds bezig. Heb hierbij Unidyne gebruikt.

Over een maand (dan hoop ik rond de 13% te zitten) wil ik clen en T3 gaan gebruiken om redelijk droog de zomer in te gaan.
Alleen is het aan te raden om hiernaast nog iets bij te gebruiken (bijvoorbeeld test prop, primo, winstrol of equi ) om mijn spieren te behouden en nog beter voor de dag te komen?

En wat is beter: 2 dagen wel clen en 2 dagen geen clen en elke dag T3 (6weken lang) of 2 weken wel clen 2 weken geen clen en elke dag T3?

Saber0606 zei:
Op advies van wat mensen hier ben ik bezig eerst mijn vet% naar beneden te krijgen voordat ik ook maar aan een kuur ga beginnen.

Ik ben inmiddels van ongeveer 20% naar ongeveer 15% gegaan en ben nog steeds bezig. Heb hierbij Unidyne gebruikt.

Over een maand (dan hoop ik rond de 13% te zitten) wil ik clen en T3 gaan gebruiken om redelijk droog de zomer in te gaan.
Alleen is het aan te raden om hiernaast nog iets bij te gebruiken (bijvoorbeeld test prop, primo, winstrol of equi ) om mijn spieren te behouden en nog beter voor de dag te komen?

En wat is beter: 2 dagen wel clen en 2 dagen geen clen en elke dag T3 (6weken lang) of 2 weken wel clen 2 weken geen clen en elke dag T3?

Ik heb ervaring met beiden en nog veel meer. Ik had zelf het idee dat ik met unidyne beter afviel dan met T3 wat volgens mij helemaal niet hielp.
Ik ben nu met clen bezig, helpt echt wel goed maar toch niet zo goed als unidyne.
Tsja, het is misschien wat duurder, maar ik hou het bij unidyne de volgende keer. Al nam ik er wel 6 tot 8 per dag terwijl 4 stuks voorgeschreven is. Of wat nog veel beter werkte; animal cuts. Dat is een grote pot met zakjes waar 9 verschillende pillen in zitten. Iedere dag nam ik 2 zakjes, 3 weken lang en gewoon weer 2% vet er af.
Ik heb ook veel soorten (bijna alle) stackers geprobeerd, maar daar verloor ik echt geen vet mee. Alleen maar spiermassa en vocht denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb thuis nog een potje clen liggen van GS, 0,08 mg tabs.

Als ik deze nou ga combineren met Unidyne i.p.v. T3 zou dat goed resultaten opleveren? En hoe zou het schema er dan uit moeten komen te zien? Ik wil een cycle van 6 tot 8 weken doen.

Ik ga die animal cuts ook maar ff bekijken.

Clenbuterol van GS is btw weer teruggebracht naar 0.05 mg omdat de vorige te sterk waren...heb vandaag n potje opgehaald. Die van 0.08 moest je in stukjes breken en dat was niet handig vertelde mn supplier.

Die pillen heb ik inderdaad met een flink mes kapot moeten maken. Die dingen zijn echt belachelijk hard.

En hadden een tijdlang geen breekrand. Scheelt een hoop.

lunatic zei:
Ik heb ervaring met beiden en nog veel meer. Ik had zelf het idee dat ik met unidyne beter afviel dan met T3 wat volgens mij helemaal niet hielp.
Ik ben nu met clen bezig, helpt echt wel goed maar toch niet zo goed als unidyne.
Tsja, het is misschien wat duurder, maar ik hou het bij unidyne de volgende keer. Al nam ik er wel 6 tot 8 per dag terwijl 4 stuks voorgeschreven is. Of wat nog veel beter werkte; animal cuts. Dat is een grote pot met zakjes waar 9 verschillende pillen in zitten. Iedere dag nam ik 2 zakjes, 3 weken lang en gewoon weer 2% vet er af.
Ik heb ook veel soorten (bijna alle) stackers geprobeerd, maar daar verloor ik echt geen vet mee. Alleen maar spiermassa en vocht denk ik.

??? ??? ???
Wazige resultaten, T3 hielp niet maar 3 weken animal cut er maar liefst 2% eraf. Dat is nogal wat in 3 weken! :rolleyes:

Jouw dieet klopt van geen kanten, dat kan ik je nu al vertellen. Anders zou je met stackers al gewicht kunnen verliezen. En met T3 heb je normaal gesproken AS nodig om spierverlies tegen te gaan, en niet afvallen met T3 is echt vrijwel onmogelijk, tenzij je aspirine hebt gekocht ipv the real deal.

Tsunami zei:
??? ??? ???
Wazige resultaten, T3 hielp niet maar 3 weken animal cut er maar liefst 2% eraf. Dat is nogal wat in 3 weken! :rolleyes:

Jouw dieet klopt van geen kanten, dat kan ik je nu al vertellen. Anders zou je met stackers al gewicht kunnen verliezen. En met T3 heb je normaal gesproken AS nodig om spierverlies tegen te gaan, en niet afvallen met T3 is echt vrijwel onmogelijk, tenzij je aspirine hebt gekocht ipv the real deal.

idd, key is nogal altijd je dieet, verlaag je carbs en verhoog je vetten en vooral de eitwitten, mensen hier op board gingen als een trein met t3, en zou gewoon eerst naar de 10 % gaan met alleen een goed dieet, en dan pas aan de 'supplementen' gaan, anders loop je denk snel op een plateau, en ook pas later cardio invoeren.

Ik heb tot op heden niemand kunnen vinden die T3 verkoopt. Wel verkoopt er iemand T4. Wat is het verschil tussen T3 en T4?

En wat zal het effect zijn als ik clen met unidyne i.p.v. T3 ga combineren?

Cytomel T3

Dit product komt meestal voor in potjes van 100 tabletten van 25 mcg per stuk. Het is verkrijgbaar in een grote variëteit van verpakkingen en doses variërend van 5-100 mcg per tablet. Cytomel is geen anabool/androgeen steroïde, maar een schildklierhormoon. Het bevat als werkende stof het synthetisch vervaardigde Liothyronin natrium, dat op de natuurlijke schildklierhormoon L-Trijodthyronin (L-T3) lijkt. De schildklier van een gezond mens produceert gewoonlijk 2 hormonen. Op de eerste plaats is dit het bekende L-Thyroxin (L-T4) en het zo-even genoemde L-T3. Omdat Cytomel het synthetische equivalent van de laatste hormoon is, bewerkstelligt het in het lichaam dezelfde processen als wanneer de schildklier daarvan meer zou produceren. Het interessante hierbij is, dat L-T3 het duidelijk sterkste en werkingsvollere van deze beide hormonen is. L-T3 bewees zich in experimentele en klinische onderzoekingen tegenover L-T4 door een 4-5 maal sterkere biologische activiteit en door een snelle werkingsintrede als duidelijk superieur. Medisch wordt Cytomel bij een te lage functionering van de schildklier (hypothyreose) ingezet. De daaraan verbonden begeleidingsverschijnselen zijn o.a. vetzucht, stofwisselings-problemen en moeheid. Bodybuilders profiteren van deze eigenschappen en brengen met het innemen van Cytomel hun stofwisseling op gang, wat tot een snellere omzetting van koolhydraten, proteïnen en vetten leidt. Het voornaamste oogmerk ligt bij bodybuilders natuurlijk in een verhoogde lipolyse, d.w.z. in een snellere vetverbranding. Vooral wedstrijdbodybuilders gebruiken Cytomel in de weken voor een wedstrijd, omdat het hen helpt een extreem laag vetgehalte te krijgen, zonder tegelijkertijd een hongerdieet te moeten houden. Atleten die Cytomel in een geringe dosering innemen, praten over een verbeterde werking van de tegelijkertijd toegediende steroïde, welke hoogstwaarschijnlijk op de snellere omzetting van proteïnen terug te voeren is.

Nog tot voor kort werd Cytomel door bodybuilders en vooral ook door bodybuildsters,vaak gedurende meerdere maanden dagelijks ingenomen, om het hele jaar door “hard”te blijven en goed in vorm te zijn. Gelooft u ons, sommige bodybuilders, die in de bodybuildingbladen staan afgebeeld, en een hard en gedefinieerd uiterlijk hebben, voeden zich voor een groot deel met Fast food en strijken dit met Cytomel glad. De overgestimuleerde schildklier verbrandt vet als een hoogoven. Nu gebruiken atleten in plaats van Cytomel het steeds populairder wordende Clenbuterol. Wie deze beide preparaten met elkaar combineert, zal een enorme vetverbranding bereiken. Als u weer eens leest dat deze of gene profbodybuilder zelfs kort voor de wedstrijd nog dagelijks 4000 calorieën tot zich neemt, dan weet u nu waaraan dat ligt.

Wat de dosering betreft, dient men voorzichtig te werk te gaan, omdat het bij Cytomel om een zeer sterk en snelwerkend schildklierhormoon gaat. Heel belangrijk is het, dat wordt begonnen met een lage dosering, die na verloop van meerdere dagen langzaam en gelijkmatig wordt verhoogd. De meeste atleten beginnen met een 25 mcg tablet per dag en voeren de dosering om de 3 á 4 dagen op met één tablet( 25 mcg). Een hogere dosering dan 100 mcg/dag is niet vereist en ook niet gewenst. Het is aanbevelenswaardig de dagdosis niet in één keer te nemen, maar in drie aparte doses te verdelen, omdat zo de verdraagzaamheid wordt verbeterd. Verder moet men er op letten, Cytomel niet langer dan 6 weken in te nemen, met een aansluitende, minstens twee maanden durende, onderbreking. Wie Cytomel in hoge doseringen gedurende lange tijd inneemt, loopt gevaar, ziek te worden door een blijvend onderfunctioneren van de schildklier. Dit kan tot gevolg hebben, dat de atleet gedwongen is, voor de rest van zijn leven een schildkliermedicament in te nemen. Nochtans dient de dosering tegen het eind van het innemen teruggebracht te worden, d.w.z. het aantal tabletten moet langzaam en gelijkmatig gereduceerd worden en mag niet abrupt afgebroken worden. Wie van plan is Cytomel te gaan gebruiken, dient van te voren een arts te consulteren, om er zeker van te zijn, dat er geen schildklieroverfunctionering aanwezig is.

De mogelijke bijwerkingen: bij overschrijding van de individuele verdraagbaarheidsgrens voor liothyronin of overdosering kunnen, in het bijzonder bij te vlugge verhoging van de dosis, aan het begin van de behandeling de volgende, voor het overfunctioneren van de schildklier bekende klinische verschijnselen optreden: hartkloppingen, beven, hartritmestoringen, hartbeklemming, innerlijke onrust, ademnood, suikeruitscheiding in de urine, overmatig zweten, diarree, gewichtsafname, psychische storingen e.a., alsook overgevoeligheidsverschijnselen. We hebben de ervaring opgedaan, dat de meeste problemen zich uiten in een beven van de handen, onpasselijkheid, hoofdpijn, sterk zweten en hartkloppingen. Deze negatieve bijverschijnselen kunnen vaak worden opgeheven door een voorbijgaande reducering van de dagdosis. Toch is bij het innemen van Cytomel voorzichtigheid geboden, omdat in het bijzonder bij het begin de werking vlug en af en toe heftig kan intreden. Wie Cytomel gedurende meerdere weken gebruikt, zal een verlies aan spiermassa ondervinden. Door het gelijktijdige gebruik van steroïden kan dit vermeden worden, respectievelijk uitgesteld. Omdat Cytomel voor een niet onaanzienlijk deel ook proteïnen metaboliseert, moet men er aan denken dat er veel eiwit in het voedsel zit.

Een combinatieproduct met een T3-T4 ratio van 1:4 is het Turkse Bitiron.

<terug

Nu nog iemand zien te vinden die het verkoopt. Ben benieuwd of dat spul echt zo hard werkt in combinatie met clen. Alleen heb ik nog geen idee welk product ik ernaast ga gebruiken om mijn spieren te behouden.

Terug
Naar boven