Fitness Seller

cutting kuur advies graag

RIDDICK

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
hallo jongens

na lang niks van mij laten horen is het eindelijk naar aantal jaar weer zover,
heb tijden meegelezen inplaats van aktief forum gebruiker te zijn

ik ga een cutkuur doen hierbij mijn voorstel

stats zijn nu 105 kilo bij 16 a18 % vet varieert nog wel eens;)

voeding en cardio komt helemaal goed
2500/3000kcal per dag en cardio 45 tot 70min per dag
training wordt 5a6 keer per week high rep

Week 1 t/m 10 Test e 250 MG EW
Week 1 t/m 10 Tren e 200 mg EW
Week 1 t/m 10 Winny 40 mg ED kan ook anavar of mastaron worden

heb nog proviron liggen die ik mischien wel de hele kuur wil laten meelopen op 50 ed
en ook heb ik nog paar doosjes t3 liggen

nou ben ik vrij gevoelig voor gyno en twijfel nog over de tren maar denk toch dat dit nog steeds het beste is voor in de cut

graag advies aangezien het voor mij al een aantal jaartjes geleden is dat ik gekuurd heb en door de bomen het bos niet meer zie

doelstelling is minimaal procent of 5 naar beneden en mischien nog beetje vvm meepakken

Eerst naturel wat spekkie eraf doen.

1-12 test E 250mg
1-10 tren E 200mg
1-4 winny depot 50mg ED of 100mg EOD
1-10 T3 op en afbouwen
5-13 provi 25 a 50mg ED

Als je op zo'n hoog bf met masteron werkt dan merk je er niet veel van.

Grtz en succes.

Clean cutten zonder.... is goed te doen, met aanpassing van voeding en training is 12% wel te halen.

Clean cutten zonder.... is goed te doen, met aanpassing van voeding en training is 12% wel te halen.

Mee eens.

Als je dan op 12% staat kan je eventueel een kuur doen.

De kuur vind ik wel goed gedosseerd.

Als je gevoeling bent voor gyno kan je aro laten meelopen.

zou het zo doen:

1-10 250 testE
1-10 200 trenE
1-10 provi
1-10 40mg winny (alleen als je dit al hebt leggen, anders gewoon achterwege laten)

1-10 clen of Ephedra 3dagen off 4 dagen on
1-10 T3 50/100mcg

keto dieet

150/200gram pro 600/800kcal
150gram vet 1350kcal
KH uit groene groente

als je dit netjes volgt.. is de 6% geen probleem na 10weken

• Topic Starter Topic Starter
thnx for the feedback

keto dieet trekt mij idd wel alleen ben ik bang voor een jojo effect met dit dieet
ik ga me hier nog even verder over in lezen

wat betreft zonder aas nog wat eraf tuurlijk zou dat mogelijk zijn met nog een beetje betere aanpassing van de voeding

de t3,test,prov, heb ik al heb liggen op vakantie kon ik het niet laten de apotheek binnen te lopen:D

en tja nu het er ligt wil ik het ook gewoon probeeren dit zal me eerste echte cutkuur worden
de mast had ik wel verwacht dat dat hem niet zo worden ivm hooge bf en mast over het algemeen pas meerwaarde heeft bij laag bf

winny tabs zit ik nu bij te twijfelen heeft het genoeg meerwaarde met deze bf of zal ik het gewoon laten meelopen omdat het ook tegelijk beetje tegen gyno blockt(of heb ik dit weer verkeert :S)

thnx for the feedback

keto dieet trekt mij idd wel alleen ben ik bang voor een jojo effect met dit dieet
ik ga me hier nog even verder over in lezen

wat betreft zonder aas nog wat eraf tuurlijk zou dat mogelijk zijn met nog een beetje betere aanpassing van de voeding

de t3,test,prov, heb ik al heb liggen op vakantie kon ik het niet laten de apotheek binnen te lopen:D

en tja nu het er ligt wil ik het ook gewoon probeeren dit zal me eerste echte cutkuur worden
de mast had ik wel verwacht dat dat hem niet zo worden ivm hooge bf en mast over het algemeen pas meerwaarde heeft bij laag bf

winny tabs zit ik nu bij te twijfelen heeft het genoeg meerwaarde met deze bf of zal ik het gewoon laten meelopen omdat het ook tegelijk beetje tegen gyno blockt(of heb ik dit weer verkeert :S)

Winny tabs of anavar als kickstart zodat je niet veel spierverliest en je direct de T3 erin kan knallen.

Terug
Naar boven