Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel echt goed man, snel zoveel afgevallen? Nu ben je dus weer aan het bulken?
bent wel wat verloren zo te zien..
maar why the phuck zou je gaan cutten met jouw fysiek?
Lijkt me sterk. Zou wel kunnen jaa.. dan zit ik nog te hoog in bf%
---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 12:41 ----------
Nope ff op onderhoud tot carnaval. Daarna nog een weekje cutten. En dan bulken!
---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 12:44 ----------
Klopt.. te laag in kcal omdat ik eerst niet afviel. Lette teveel op weegschaal.
Vooral borst en tricep is verzwakt..
Ik ben gaan cutten omdat ik me te dik vond..

Als je niet teveel vet wilt aanzetten en toch lekker veel kracht wilt gainen raad ik je aan om op traindagen 200-300 kcal boven je onderhoud te eten. Op rustdagen eet je op onderhoudt en doe je wat HIIT cardio.
Zorg voor 2gr eiwit per elke kg lichaamsgewicht en ongeveer 5gr per kg lichaamsgewicht aan koolhydraat. De rest vul je wat aan met vetten. Of je nu je kh en vetten uit haalt rijst met vis of brood met eieren maakt niet uit, zoalgn je maar aan je calorieën komt binnen elke 24 uur van de dag.
En overigens is 5kg verliezen in 4 weken veel te gek, hier zit zeker ook spiermassa bij. Heb je overdag veel enerige? Verlies je kracht of behoudt je je kracht? Kan je goed slapen? Moet je vaak plassen? Allemaal dingen die meespelen in een effectieve cut.
[/B]
Idd, je moet je ook niets laten wijs maken door anderen. Het is wat je zelf vind![]()

In mijn ogen kun je beter of wat langer of wat dieper cutten. Lijkt me niet dat cutten je zoveel gaat opleveren voor een weekje met die hoeveelheid kcal.
Ik ben al 4 weken aan het cutten. Wilde nog net iets dieper zakken in bodyfat.. ben van 17 naar 13 gegaan.. wil naar 11 of 12%.
Ah oke ik was in de veronderstelling dat je alweer aan het bulken was.