XXL Nutrition

Cuttingcycle

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Heren,

Ik zit te denken aan mijn volgende cycle die ik wellicht in mei kan beginnen. (afhankelijk van mijn bloedwaarden).

Aangezien ik geen zin heb om me lek te prikken kies ik voor lange esters.

wk 1-10 375mg test e
wk 1-10 500mg bold
wk 4-10 40mg winny

wk 1-11 50mcg T3
wk 3-11 50mg proviron
wk 6-11 80mcg clen (indien nodig)

wk12-17 20mg nolva
wk14-17 50mg clomid

wk12-15/20 20mg rimona (indien nodig)

Stat's op het moment; 86kg bij 1.80m bf 18% naar schatting.

Graag jullie mening over deze kuur.

Bvd.

ziet er prima uit, al zou ik de winny op 50mg ed zetten, neem aan dat het oral is..?

succes

• Topic Starter Topic Starter
Winny is idd oral, heb nl echt geen zin om zovaak te prikken. De winny op 50mg is te doen idd. Ik neem je advies in gedachten. ;)

ik zou zelf alleen de test wat hoger zetten, ben wel benieuwd of je de t3 enige toegevoegde waarde vind hebben.

wat voor merk ga je halen?

younggod zei:
ik zou zelf alleen de test wat hoger zetten, ben wel benieuwd of je de t3 enige toegevoegde waarde vind hebben.

wat voor merk ga je halen?

Ik zit idd nog te twijfelen maar heb wil het liever op 375mg houden (denk ik voorlopig) omdat ik anders met testprop ook max op 400mg zou zitten. Ik vraag me af of het in de cutting verstandig is om de test zo hoog te zetten, ik bulk nl op 500mg test.

Heb Tiromel 25mcg per tablet. Turkse t3 :)
Icm met clen werkt het toch echt. Alleen t3...tja..kan daar niet veel over zeggen.

ik deed het ietsje anders als het echt voor te cutten is.

1-12: 600-700 mg Boldenon
1-5: 50mg Tboll
5-12: masteron 100mg eod

ik zette boldenon gewoon wat hoger, ik heb zelf eens 6 weken boldo gezet , dat was men mislukte tweede kuur waar ik kankerziek in werd maar ik merkte er toen ook nog niet veel, mede dat ik maar 300-400 per week zette ongeveer. de Tboll is een test variant die je na een week al goede pomps geeft en je kan er zeer zeker mee cutten want je bloat niet en je word er vasculair en sterk van. masteron heeft ook een libidio verhogende kant zoals test en ik heb al veel gehoord dat je kracht er ook goed mee stijgt zonder vocht.
als ik moest gaan cutten om echt diep te gaan deed ik deze cycle, hij lijkt me redelijk 'mild' en toch zeker genoeg stuff om je spiermassa te doen toenemen in de cut. als je het goed aanpakt en nog even probeert wat voor de kuur weg te werken kan je hiermee op 3 maanden wel de gewenste droogte bereiken.
daarna een beetje clen en je pakt die laatste % nog weg.

En kan je even je stats van voor en na dat kuurtje posten Beast ?
Zou ik heel erg op prijs stellen !

ziet er wel strak uit suxes !

Weet waar je aan begint om te gaan cutten met bold want dat kan nog wel 's echt honger lijden worden.

T3 zou ik pas halverwege inzetten, in heb begin kun je nog prima zonder vet verliezen. Zodra het moeilijker wordt kun je T3 erbij pakken om de verbranding een extra boost te geven. Starten op 12,5 mg voor 3 dagen en dan elke drie dagen opbouwen met 12,5 mg. 50 lmg lijkt me zelf erg weinig, maar goed het verschilt per persoon dus even aanvoelen. Zodra de sides toenemen zit je wss iets te hoog.
T3 stoppen 2 weken voor je met roids stopt. Je lichaam heeft zo'n 2 weken nodig om de eigen T3 productie weer op gang te brengen en dan ben je dus extra gevoelig om vet aan te zetten. Dan moet je dus erg laag in kcals blijven en zonder roids betekent dat snel spierverlies.

watvoor sites kan T3 je geven als je te veel neemt?

Black Knight zei:
Weet waar je aan begint om te gaan cutten met bold want dat kan nog wel 's echt honger lijden worden.

T3 zou ik pas halverwege inzetten, in heb begin kun je nog prima zonder vet verliezen. Zodra het moeilijker wordt kun je T3 erbij pakken om de verbranding een extra boost te geven. Starten op 12,5 mg voor 3 dagen en dan elke drie dagen opbouwen met 12,5 mg. 50 lmg lijkt me zelf erg weinig, maar goed het verschilt per persoon dus even aanvoelen. Zodra de sides toenemen zit je wss iets te hoog.
T3 stoppen 2 weken voor je met roids stopt. Je lichaam heeft zo'n 2 weken nodig om de eigen T3 productie weer op gang te brengen en dan ben je dus extra gevoelig om vet aan te zetten. Dan moet je dus erg laag in kcals blijven en zonder roids betekent dat snel spierverlies.

Hier heb ik over nagedacht en eindig ik daarom in wk11 met de T3. Bold heeft nl een halvewaardetijd van ongeveer 3wkn. En ik heb nog testprop genoeg voor een wk. Zo kom ik aan 13wkn "hoge" dosis aas in mijn lichaam en daarmee hanteer ik de 2wkn eerdere T3 stop, als het ware.

Goed advies toch! ;)

Vaak prikken is een ramp. Maar laag in je test e gaan, en Bold als cut gebruiken is een risico.
Als je écht wilt cutten pak dan Tren enanthate met test e, afronden met Win of Masteron (moeder aller cutters samen met Tren).

Week 1-10 Test e 500mg/week
Week 1-9 Tren e 400mg/week
Week 6-10 Win oral 50mg eod

Black Knight zei:
50 lmg lijkt me zelf erg weinig, maar goed het verschilt per persoon dus even aanvoelen. Zodra de sides toenemen zit je wss iets te hoog.

vind 50mcg t3 echt wel genoeg hoor. je eigen productie ligt hoogstens op 25mcg p/d. verder kun je t3 eerder stoppen, maar als je t3 neemt tot t einde van de kuur en clen in de nakuur voorkom je die extra vet aanzet, zeker als je naast de clen nog igf zet.

verder een goede post, zwarte ridder

T3: Neem er niet meer van dan nodig is.

Ikzelf zit nu op 25mcg/dag in een vette kuur en het is voorlopig okay.

DBC01 zei:

mee eens,
meer dan 75mcg is echt niet tof hoor...snap niet dat mensen op 150mcg zitten, wordt je echt niet lekker van lijkt me

DBC01 zei:

mee eens,
meer dan 75mcg is echt niet tof hoor...snap niet dat mensen op 150mcg zitten, wordt je echt niet lekker van lijkt me

mooi cutkuurtje suat. Hoe was je vorige kuur je bevallen? Veel kilos gepakt?

Br0 zei:
mooi cutkuurtje suat. Hoe was je vorige kuur je bevallen? Veel kilos gepakt?

Vorige kuur was super. Het is voor mij bewezen dat test/tren een hele goede combi is. Heb er ook 10kg mee gepakt. :)

Suat zei:
Vorige kuur was super. Het is voor mij bewezen dat test/tren een hele goede combi is. Heb er ook 10kg mee gepakt. :)

aah mooi zeg! Wij hadden dezelfde kuur, ik heb er ook 10 gepakt maar heb er maar 6 aan overgehouden en pct of 5 naar omlaag in BF, ik kan dus nie klagen :)

ZO, is het dus mogelijk om 10 kilo massa te winnen en tegelijk 5 procent bodyfat te zakken??? OF heb je eerst massa gepakt en later je bodyfat omlaag getraind?

Terug
Naar boven