xfreeriderx
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 18%
Hoi allemaal mijn naam is Djon ben 4 maanden aan het "werk" geweest in oostenrijk. Veel aangekomen en nu moet ik op de blaren zitten. Momenteel weer 3,5 week bezig in mijn cut momenteel van 91 naar 87 gegaan. Ben nog steeds niet helemaal tevreden over mijn schema zouden jullie mij nog advies kunnen geven.
Djon
1,72 M
87 kg
VVM= 66.99KG
22 % vet
Basis behoefte
2725 kcal BB=370+(21.6*66.99)=1817 kcal 1817* 1.5=2725 Kcal
Ik wil cutten op 2345 kcal maar hier loop ik dus vast. Heb momenteel een E/K/V van 40/40/20. (Voedingsschema zit in de bijlage).
Er zijn een aantal dingen waar ik nog niet tevreden mee ben. Zo heb ik bijvoorbeeld een muesli reep toegevoegd maar deze bevat eigenlijk slechte vetten. Wil ik er liever uit.
Daarnaast heb ik honing en amandel noten samen. Dit is eigenlijk ook niet echt een goede combo koolhydraten en vetten samen.
Daarnaast heb ik nog steeds een tekort aan kcal. Verandering ten opzicht vorige in ochtend brood vervangen door Brinta en eetlepel honing te gevoegd.
Heb dus eigenlijk de volgende vragen:
1. Wat zouden jullie toevoegen om mijn te korten te compenseren(met name te korte in kh) ?
2. Kan ik die muslie reep er in houden of zal ik hem vervangen, zo ja wat raden jullie aan?
3. Kan ik de noten en honing zo laten staan of raden jullie aan op een ander moment honing te nemen?
4. Wat is jullie overal mening van mijn voedingsschema?
Alvast bedankt groetjes Djon
Djon
1,72 M
87 kg
VVM= 66.99KG
22 % vet
Basis behoefte
2725 kcal BB=370+(21.6*66.99)=1817 kcal 1817* 1.5=2725 Kcal
Ik wil cutten op 2345 kcal maar hier loop ik dus vast. Heb momenteel een E/K/V van 40/40/20. (Voedingsschema zit in de bijlage).
Er zijn een aantal dingen waar ik nog niet tevreden mee ben. Zo heb ik bijvoorbeeld een muesli reep toegevoegd maar deze bevat eigenlijk slechte vetten. Wil ik er liever uit.
Daarnaast heb ik honing en amandel noten samen. Dit is eigenlijk ook niet echt een goede combo koolhydraten en vetten samen.
Daarnaast heb ik nog steeds een tekort aan kcal. Verandering ten opzicht vorige in ochtend brood vervangen door Brinta en eetlepel honing te gevoegd.
Heb dus eigenlijk de volgende vragen:
1. Wat zouden jullie toevoegen om mijn te korten te compenseren(met name te korte in kh) ?
2. Kan ik die muslie reep er in houden of zal ik hem vervangen, zo ja wat raden jullie aan?
3. Kan ik de noten en honing zo laten staan of raden jullie aan op een ander moment honing te nemen?
4. Wat is jullie overal mening van mijn voedingsschema?
Alvast bedankt groetjes Djon
Laatst bewerkt: