Fitness Seller

D-Blade LOG

sport wonder

Competitive Bodybuilder
Waardering
45
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Zoals eerder beloofd op het board ga ik mijn D-Blade bevindingen bijhouden.

Ik ben afgelopen maandag gestart met het nemen van de blades. Ik neem ze in zoals de beschrijving zegt. Dit houd kort gezegd in 3x op trainingsdagen en 2x op niet trainingsdagen. Ik ben ook conditioneel bezig maar hou die dagen voorlopig als niet trainingsdagen in het schema. Er worden 100 blades geleverd als 1 kuur wat inhoud dat ik net geen 6 weken bezig zal zijn.

1 blade bevat trouwens 10mg dianacompound (dianabol zonder het 17.. gebeuren om het een stuk minder giftig te maken. Het speciale opnamesysteem onder de tong zou toch een goede en directe opnamen moeten garanderen).

Start datum: 26-02-2007
Start gewicht: 84 a 84,5 (schommelt)
BF @ start: ?? durf ik niet te zeggen ik schat rond een 12 a 14%. Helaas meten ze bij ons het vet aan de hand van een elektronisch ding welke niet betrouwbaar is en ik dus links laat liggen.

Voedingsinname per dag:
kcals:
rond de 3500kcals (afhankelijk van wat de pot schaft kan het wat verschillen)
eiwitten: ook deels afhankelijk van wat de pot schaft maar zkr 1.5 tot 2gram per kilogram lichaamsgewicht.
koolhydraten: rond de 550 a 600 (afhankelijk van...)

op 27-02-2007 (gister) merkte ik dat ik nog meer dorst had als normaal en heb ik dan ook wel een liter of 7 gedronken. Aangezien je van dianabol normaal gesproken veel vocht vast houd vond ik dit ook geen rare wending maar wel erg snel opkomen.

In de avond ging ik een conditionele sport beoefenen en nam zoals gezegd 45min voor de intensieve belasting een blade (wel 2 ipv 3 op de gehele dag zoals met fitnessdagen). Tijdens het sporten had ik tijdens een stevige strijd last van gebonk in mijn hoofd en tijdens een extreem zwaar duel zelfs eventjes een soort koortsig gevoel. Echter als ik weer stopte of langere tijd een rustige periode had verdween dit alles weer. Ik schrijf het dan nu ook toe aan een verhoogde bloeddruk door de blades en de verandering in het vochthuishouden. Wel een punt welke ik goed in de gaten wil houden!

Vragen vanaf mijn kant:

Wat zijn acceptabele waarden van een verhoogde bloeddruk tijdens het gebruik?

Klopt het dat deze waarden in het begin iets wat hoger zijn door de verandering in het vochthuishouden, de zoutconcentratie etc?

Kan er eventueel wat gedaan worden ten goede van de bloeddruk aan voeding/supplementatie?

En als jullie de log volgen vind ik het prettig als er af en toe berichten worden gepost zodat ik niet het idee heb voor niets een online log bij te houden.

ik ga dit zeker volgen! Succes!

Ik verwacht er niet veel van, maar kom zeker geregeld eens kijken. ;)

Ik heb 8 weken Jungle Warfare erop zitten, bij deze kreeg je ook hoofdpijn als je koolhydraten inname te laag was. Misschien hetzelfde ?

En die t° verhoging heb je bij JW ook, maar dat is goed voor wa vetverlies.

Ik heb 8 weken Jungle Warfare erop zitten, bij deze kreeg je ook hoofdpijn als je koolhydraten inname te laag was. Misschien hetzelfde ?

hoeveel ben je aangekomen?

Slechts 1,5kg , maar wel droger geworden. Vooral krachttoename en meer zweten tijdens de training.

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwacht er niet veel van, maar kom zeker geregeld eens kijken. ;)

Het is een gratis sample pack dus zal er iig geen cent armer om zijn ;)

Iemand bij mij op de fitness is me al voorgeweest en die heeft er duidelijk massa en kracht aan overgehouden. Dit zonder nakuren en echt op zijn voeding te letten.

Ik gaf voordat ik begon dan ook een 50/50 dat het wel/niet zou werken. Maar nu ik duidelijk merk dat er iets in mijn lichaam aan de hand is wat overeenkomt bij dianabol/roids gebruik ga ik het toch positief in zien.

Net nog even zitten narekenen en mijn kh inname zit hoger als wat ik in de opening heb neergezet dus hier ga ik niet vanuit (ik ga dan ook minimaal op de dosis zitten van alles welke in de startpost genoemd staan).

t° verhoging ondervind ik alleen nog tijdens het sporten naar mijn idee. Als ik maandag nog last denk te hebben van een hoge bloeddruk laat ik deze eventjes meten voor en na het fitnessen just to be sure.

Gewoon als je hoofdpijn hebt wat KH innemen en zien wat het geeft.

Zojuist mijn kr8training erop zitten. Meteen eventjes gewogen en woog een ruime kilo zwaarder als normaal. Moet erbij zeggen dat het niet 100% safe wegen is omdat het in de avond is maar ik had rijst gegeten en net gescheten voor het sporten dus hij zou normaal gesproken alleen maar minder mogen aangeven.

tijdens het deadliften lichtelijk last van het bonzende hoofd. Verergerde de verdere rug training niet en aan het einde werd het zelfs minder. Toen ik eenmaal met de triceps was begonnen was het bonzende hoofd voor 99% van de tijd verdwenen en merkte ik zkr met de eerste oefening een duidelijke kr8toename.

Na het trainen eventjes voor de spiegel gestaan en al mijn spieren waren duidelijk goed vol. Ik heb een bolle buik (middenrif) en mijn borst oogt daardoor dan ook kleiner. Echter ondanks dat ik geen borst had getraind knalde deze nu overduidelijk naar voren.

Mijn rug en triceps voelde gepompt aan maar wel een andere soort pomp als normaal, de spieren voelde warm aan en de pomp leek interner als normaal (moeilijk te beschrijven). Later kwam mijn broertje welke meteen een opmerking maakte over mijn borstkast, geen zelfinbeelding dus.

Ik zie het dus positief tegemoed. Het is duidelijk dat ik de werking van dianabol onderga en de bloeddruk lijkt al beter onder controle als gister. De eerste krachttoename is ook al merkbaar en ik kan dus niet wachten tot volgende week. Vrijdag (en zaterdag) heb ik namelijk toevallig een badminton wedstrijd. Niet ideaal maarja was al gepland in 2006. Weet iig zkr dat de blades hierop geen positieve invloed gaan hebben..

Gewoon als je hoofdpijn hebt wat KH innemen en zien wat het geeft.

Ik eet zo'n beetje de hele dag door om aan mijn voedingswaard te kunnen komen dus dit zal niet nodig zijn. Tevens heb ik de hoofdpijn alleen nog maar gehad tijens inspanning. Maar alle tips zijn uiteraard welkom :thumb:

Even een korte update. Zojuist pas terug van mijn stage, morgen werken en er moesten dus wat documenten af zijn :( Totaal uit ritme hierdoor met eten etc en voel me dan ook niet lkkr. Beetje misselijk gevoel maar dan net ff anders. Ben ook bang dat ik door de drukte wat minder gedronken heb als normaal. (nogsteeds ruim voldoende voor een normaal mens maar voor mij in combinatie met de blades denk toch te weinig). Ik ga nu iig de puntjes op de I zetten wat betreft mijn documentatie, dan een lekkere shake drinken tezamen met de innamen van een blade en lkkr mijn bed in. Morge na de badminton weer een update over hoe dat ging (zie het zwaar in ivm de toename in gewicht, verhoogde bloeddruk (naar gevoel) etc).

Er kan altijd wel is een dag of 2 tussen zitten die je ni volledig aan je kuur kunt spenderen. Bv werk enz. proberen de dag erna alles terug te herpakken ;)

Vandaag goed gegeten en gedronken. Af en toe nog ligtelijk wat misselijkheid gevoeld maar duidelijk minder als gisteren. Het badmintonnen was kort maar ik had duidelijk minder last van mijn bloeddruk als dinsdag. Wel neem ik express geen blades in vlak voor wedstrijden, voor het fitnessen doe ik dit wel maar dan heb ik er ook een stuk minder last van. So far so good dus. Ga nu ff rustig wat rijstewafels met pindakaas en een proteine shake verorberen en dan lkkr optijd naar mij bedje. Heb ik wel verdient na deze week ;)

ok, keep on going!

goeie log man!! was van plan dit te gaan gebruiken maar wist niet er niet genoeg vanaf dus heb het maar gelaten, dus ben blij dat ik hier een beetje kan zien wat het allemaal met je doet.

Blijf het zeker volgen !!:D

Even een snelle update

Van het weekend naar mijn idee veel minder last gehad van mijn bloeddruk (ik zeg naar idee omdat ik hem nooit heb laten meten sinds het gebruik). Temperatuur gaat bij inspanning vaak wel wat makkelijker omhoog. Had van het weekend ook een hardcore feessie in outland en heb toen mijn 2e blade van zaterdag verplaats naar zondag ochtend voor het slapen. Met het uitgaan totaal geen last gehad van blade bijwerkingen gelukkig :)

Vanavond weer een kr8meting en ff op de weegschaal staan. Ben benieuwd!!

1 week na de start:

1.5kg zwaarder (houdt rekening met vooral vocht). Kr8training ging zkr niet slecht maar ik verw8 toch zkr nog een grotere toename. Sprak nog even met een fitnessgenoot van me welke het al gebruikt heeft en die zei dat hij na 2 weken pas echt begon te beuken.

Ook weer veel minder last van mijn bloeddruk als vorige week. Eigenlijk zo goed als geen verschil met normaal.

Het lijkt dus een succesvolle kuur te gaan worden en ik ben erg benieuwd naar de massa/kr8 toename in de komende weken. Ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Naar boven