Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vervelende gevoel heb ik trouwens ook wel is gehad bij crea kuren (MONO & CEE, niet bij kre-alkalyn).
). Heb er echt zin in, vroeg gaan slapen van het weekend en nu dus een x juist fit het weekend uit 

Even een hele korte update om te laten zien dat ik nog leef
Sinds deze week echt begonnen met beuken. Ik heb het idee dat het nu ineens allemaal zo verschrikkelijk rap gaat (kwa kr8, niet gewogen) dankzij de toevoeging van de mammoth. Ben dan ook erg blij dat ik hier 2 shakes per dag van ben gaan nemen. binnenkort eventjes een duidelijk weekoverzicht!
jullie volgen het nog wel allemaal![]()

Even een hele korte update om te laten zien dat ik nog leef
Sinds deze week echt begonnen met beuken. Ik heb het idee dat het nu ineens allemaal zo verschrikkelijk rap gaat (kwa kr8, niet gewogen) dankzij de toevoeging van de mammoth. Ben dan ook erg blij dat ik hier 2 shakes per dag van ben gaan nemen. binnenkort eventjes een duidelijk weekoverzicht!
jullie volgen het nog wel allemaal![]()

Ik ben nog aan het twijfelen tussen m1t en dit, van m1t weet ik dat het werkt, van dit ben ik erg benieuwd naar de resultaten![]()
idd pak dan die havoc of die blades...ripaf is je maat al begonnen?
![]()
update
Dat van die lage toxiteit snap ik dan ook niet helemaal ripaf maar ik denk dat je hiermee bedoelde ivm superdrol en die shit? (gezien je post in je eigen topic) Echter vraag ik me af hoe je bij deze info komt.
Deze info komt van Dr. D van bodybuilding.com + uit een paar van de logs waarbij enkele gebruikers voor en na hun Havoc Cycle een bloedtest hebben laten doen en hun leverwaarden hebben laten controleren. (Alsook in de Havoc/epistane guide for newbies die ik heb gepost kan je er info van vinden).
+ feit dat er mannen zijn die 60mg per dag gebruiken, terwijl bij Superdrol 20mg al veel was.
Het is mild lever belastend, het is een methyl hormoon
hoop ik ook de eerste logs @ havoc gezien te hebben. Maar ik bljif het wel apart vinden aangezien ze wel de 17.. verbinding bevatten welke slecht zouden zijn voor de lever. Ga jij havoc nog een x proberen?
Jep, hij heeft er zijn eerste week opzitten. Maar heb hem buiten een sms'ke nog niet gehoord. Ben vorige week bijna de gehele week ziek geweest helaas.
Kweet wel dat hij bezig is met 4 weken 30mg vanwege de lage toxiciteit en niks van neveneffecten. Supergevoel en onvermoeibaar in de gym zeit em.
beetje domme vraag mss maargoedmm oke..zeit em? dat betekent zei hij? neem ik aan?beetje domme vraag mss maargoed
)
(kan ik ook weer wat uitgeven
)We gaan de Leeman eens wat goed Vlaams leren.
(lees als => We goan de Leeman ies wa goed Vloams lieren)

haha is goed ouwe
hey sportwonder mijn weegschaal klopt ook van geen kant..klote ding