AndroidHealthClinic

D-Blade LOG

zo dat gaat dus best lekker zo te lezen. Zou zeker die mammoth erbij tanken ja ga er gewoon lekker van profiteren

ik blijf m volgen dus gewoon blijven posten!:thumbs:

hoevaak weeg je je nu?

• Topic Starter Topic Starter
update

Hehe kan weer op DBB. Kon er iets van 3 dagen niet op :S (was niet de enige ook zag ik).

Training vrijdag ging weer lkkr maar toch had ik het idee dat er minder in zat als de andere dagen. Gewicht was volgens de weegschaal weer gedaald, ogen zeggen echter anders en andere bevestigen dit. Tijd voor een eigen weegschaal dus.. (hoor mijn pa ook al klagen over de weegschaal op de fitness).

Zondag wezen hardlopen, kwa lucht etc ging het prima maar een spier in mijn onderbenen (maybe (een bepaald gedeelte van de) kuit en anders iets wat tussen je kuit en de scheenbeen in zit) begon al erg snel te janken (soort extreme verzuring zeg maar). Toch mijn vaste ronde uitgelopen en dat binnen de normale tijd :cool: Dit vervelende gevoel heb ik trouwens ook wel is gehad bij crea kuren (MONO & CEE, niet bij kre-alkalyn).

Ondertussen ook begonnen met iedere dag nu 1 extra mammoth shake te nemen (= +500kcals, 75gr koolhydraten & 25gr eiwitters). Ik twijfel nog om er misschien 1,5 shakes van te maken (2 lijkt me toch wat teveel, zkr met de lente die eraan zit te komen). Laat dit een beetje afhangen aan mijn trek die nog overblijft na zulke shakes.

Vanavond Borst en biceps (en buik maar dat is standaard op ma, wo en vr ;)). Heb er echt zin in, vroeg gaan slapen van het weekend en nu dus een x juist fit het weekend uit :D

Even een hele korte update om te laten zien dat ik nog leef :P

Sinds deze week echt begonnen met beuken. Ik heb het idee dat het nu ineens allemaal zo verschrikkelijk rap gaat (kwa kr8, niet gewogen) dankzij de toevoeging van de mammoth. Ben dan ook erg blij dat ik hier 2 shakes per dag van ben gaan nemen. binnenkort eventjes een duidelijk weekoverzicht!

jullie volgen het nog wel allemaal ???

Sinds deze week echt begonnen met beuken. Ik heb het idee dat het nu ineens allemaal zo verschrikkelijk rap gaat (kwa kr8, niet gewogen) dankzij de toevoeging van de mammoth. Ben dan ook erg blij dat ik hier 2 shakes per dag van ben gaan nemen. binnenkort eventjes een duidelijk weekoverzicht!

Ik ben nog van de partij;)

Ik ben ook nog aant volgen :)

jep we volgen nog :p

zeer zeker man!
Ga binnenkort ook zelf eens bestellen en je log is zeker intressant!
Ik ben nog aan het twijfelen tussen m1t en dit, van m1t weet ik dat het werkt, van dit ben ik erg benieuwd naar de resultaten ;)

Ik ben nog aan het twijfelen tussen m1t en dit, van m1t weet ik dat het werkt, van dit ben ik erg benieuwd naar de resultaten ;)

Ga toch voor Havoc, 1100% as anabolic and 91% as androgenic as plain methyl-test. Veel beter en veiliger dan die M1t.

idd pak dan die havoc of die blades...ripaf is je maat al begonnen???? :D

idd pak dan die havoc of die blades...ripaf is je maat al begonnen???? :D

Jep, hij heeft er zijn eerste week opzitten. Maar heb hem buiten een sms'ke nog niet gehoord. Ben vorige week bijna de gehele week ziek geweest helaas.

Kweet wel dat hij bezig is met 4 weken 30mg vanwege de lage toxiciteit en niks van neveneffecten. Supergevoel en onvermoeibaar in de gym zeit em.

update

Damn damn damn wat een kr8toename sinds de mammoth erbij is gegooid. Ook heb ik het idee zelfs in vet gedaalt te zijn. Oog niet dunner maar dat is dan ook omdat hetgeen wat er nog zit nu voornamelijk vocht is ipv vet. Ben dus erg benieuwd naar het resultaat na het stoppen.

De weegschaal gaf de laatste x 87kg aan. Geen spectaculaire stijging nog maar ik denk (en hoop) dat sinds ik de mammoth er nu bijgegooid heb hier zkr nog winst op te boeken valt.

Even een reactie op de discussie hierboven. Ik denk dat kwa massa winst je meer winst gaat pakken met de havoc (ik zeg denk omdat niemand hier nog gebruikt heeft, kan dus ook gewoon een bullshit sup zijn). Echter bezit de havoc wel een 17a verbinding welke een zwaar metaal is en daardoor erg belastend voor de lever.

Dat van die lage toxiteit snap ik dan ook niet helemaal ripaf maar ik denk dat je hiermee bedoelde ivm superdrol en die shit? (gezien je post in je eigen topic) Echter vraag ik me af hoe je bij deze info komt.

Ik persoonlijk zou iemand die nog nooit gebruikt heeft aanraden om de blades te pakken. Ze zijn niet verbonden aan een metaal en dus een stuk minder zwaar voor de lever. Ikzelf heb momenteel geen enkele bijwerking (behalve binnen 3 uur voor een conditionele training een blade neem maar hier is simpel op te timen) en dit terwjil ik ook nog is andere medicatie gebruik welke het lichaam zkr niet tegoede komen. Enige waar ik tot nu toe last van heb gehad is dus mijn bloeddruk in de eerste paar dagen (waarschijlijk ivm het vochthuishouden dat ontregeld).

update

Dat van die lage toxiteit snap ik dan ook niet helemaal ripaf maar ik denk dat je hiermee bedoelde ivm superdrol en die shit? (gezien je post in je eigen topic) Echter vraag ik me af hoe je bij deze info komt.

Deze info komt van Dr. D van bodybuilding.com + uit een paar van de logs waarbij enkele gebruikers voor en na hun Havoc Cycle een bloedtest hebben laten doen en hun leverwaarden hebben laten controleren. (Alsook in de Havoc/epistane guide for newbies die ik heb gepost kan je er info van vinden).

+ feit dat er mannen zijn die 60mg per dag gebruiken, terwijl bij Superdrol 20mg al veel was.

Het is mild lever belastend, het is een methyl hormoon

Laatst bewerkt:
Deze info komt van Dr. D van bodybuilding.com + uit een paar van de logs waarbij enkele gebruikers voor en na hun Havoc Cycle een bloedtest hebben laten doen en hun leverwaarden hebben laten controleren. (Alsook in de Havoc/epistane guide for newbies die ik heb gepost kan je er info van vinden).

+ feit dat er mannen zijn die 60mg per dag gebruiken, terwijl bij Superdrol 20mg al veel was.

Het is mild lever belastend, het is een methyl hormoon

Klinkt leuk. Nu na de blades geen shit meer voor de herfst. Dan gaat eerst mijn 1AD voorraad erdoorheen en tegen die tijd hoop ik ook de eerste logs @ havoc gezien te hebben. Maar ik bljif het wel apart vinden aangezien ze wel de 17.. verbinding bevatten welke slecht zouden zijn voor de lever. Ga jij havoc nog een x proberen?

Ik kwam er trouwens net 8er dat ik van de week langs het ziekenhuis moet. dat houd dus ook in leverwaarde testen (dit is de laatste tijd iig wel gedaan). Hoop dus maar dat ik mijn arts niets hoef uit te leggen (aangezien ik mijn ouders ooit gezegd heb dat ze altijd mee kunnen naar mijn arts gesprekken en een van hun dan ook bijna altijd wel meegaat....)

hoop ik ook de eerste logs @ havoc gezien te hebben. Maar ik bljif het wel apart vinden aangezien ze wel de 17.. verbinding bevatten welke slecht zouden zijn voor de lever. Ga jij havoc nog een x proberen?

Ik heb al een paar logs in het Havoc topic gepost het voorbije weekend. Ik denk wel dat ik het later eens ga poberen, maar nog niet direct. Zit nog altijd niet op een stop of zo. Ga eerst de resultaten afwachten van mijne maat.

Denk wel van een paar potjes te kopen nu ze nog niet gebannend zijn en als vrij nieuw supplement gemakkelijk in België binnen geraken.

Jep, hij heeft er zijn eerste week opzitten. Maar heb hem buiten een sms'ke nog niet gehoord. Ben vorige week bijna de gehele week ziek geweest helaas.

Kweet wel dat hij bezig is met 4 weken 30mg vanwege de lage toxiciteit en niks van neveneffecten. Supergevoel en onvermoeibaar in de gym zeit em.

mm oke..zeit em? dat betekent zei hij? neem ik aan? :D beetje domme vraag mss maargoed

zeit em = zei hij :)

Zitten er hier gewoon een paar mijn mooi log vol te spammen:mad: ;)

UPDATE
Zojuist terug van de fitness. Weer een erg nette training gehad, voornamelijk triceps gaan erg lkkr maar ook over mijn rug (en de rest) mag ik niet klagen.

De weegschaal was flink omhoog geschoten. hij gaf nu 89kg aan. Nu blijf ik erbij dat ik de weegschaal niet helemaal vertrouw maar zo zwaar heb ik nog nooit gewogen en ik moet zeggen ik zie er ook zkr niet kleiner uit :D

Ik zeg lang leve de mammoth (echt blij dat ik die erbij heb gegooid, word er naar mijn idee ook niet vetter van :cool: )

Morgen weer badmintonnen en dan woensdag borst biceps, heb er zin in :lifter:
Probeer woendag ook een update te geven!

Ow en karma voor de log is trouwens ook altijd welkom :knipoog: (kan ik ook weer wat uitgeven :))

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven