MuscleMeat

D-Blade LOG

ziet er goed uit :D

ben er ook wel benieuwd naar ja :D wat versta je eigenlijk onder hoge bloeddruk? hoe meet je dan als je het niet heb laten testen? of heb je het gevoel dat je hart een stuk sneller klopt dan voorheen? of heb jij een andere indicatie daarvoor?

• Topic Starter Topic Starter
ben er ook wel benieuwd naar ja :D wat versta je eigenlijk onder hoge bloeddruk? hoe meet je dan als je het niet heb laten testen? of heb je het gevoel dat je hart een stuk sneller klopt dan voorheen? of heb jij een andere indicatie daarvoor?

Ik heb al eerder een hoge bloeddruk gehad en dan ben je veel sneller buiten adem als normaal. Ook voel je dan je hartslag in je hoofd (op een vervelende manier). Dit had ik de eerste dagen dus ook. Wat ook scheeld is rondom conditioneel gebruik niet nemen want dan word het zo erg dat je niet meer kan (en uit veiligheid naar mijn gevoel mag) sporten. Met kr8 gaat het wel gewoon prima!

LOG UPDATE
Zojuist terug van de badminton en ik kreeg uit het niets een opmerking dat je goed begon te zien dat ik trainde, altijd leuk om te horen van iemand die zich er al nieteens in interesseerd. Aardig wat potjes gespeeld waaronder 5 enkels met goede rallies.

Gezien het feit dat ik nu ook weer een stuk zwaarder ben (ook voordat ik begon met de blades zat ik op een record dankzij een goed voeddingsschema) en voorheen nog meer last had van het bonkende hoofd mag ik totaal niet klagen. Totaal geen last gehad van spierkrampen in de kuit oid en na het douchen alweer helemaal fit (op dorst en honger na).

Morgen weer een kr8training op het programma, ben weer erg benieuwd:D

Neem eens een foto van je lichaam dat we kunnen vergelijken met 1 na die kuur

Nu een foto nemen heeft geen zin, veels te duidelijk als massa aan (spieren en vocht en/of vet).

UPDATE
Training ging vandaag lkkr. Rug ging erg goed maar toen we eindigde met chin-ups heb ik naar mijn idee gewoon niet eruit gehaald wat erin zat door de pomp die er met die oefening ontstond. Daarna triceps gepakt en hiermee ook een aantal records gezet. Het is nog niet zo dat ik rare blikken trek in de gym maar het gewicht gaat zkr omhoog.

Sport wonder,heb je al eerder gekuurd met PH's of AS?

of is dit je ontmaagding :D

kdenk als mensen die in het verleden al gekuurt hebben,hier niet veel mee gaan zijn,maar naturals mss des te meer,hoelang is het opspoorbaar?

Sport wonder,heb je al eerder gekuurd met PH's of AS?

of is dit je ontmaagding :D

kdenk als mensen die in het verleden al gekuurt hebben,hier niet veel mee gaan zijn,maar naturals mss des te meer.

Nee helemaal clean (ontmaagding dus). Die gozer op de fitness die ik ken heeft wel al vaker 1-ad, S1+ en M1T gebruikt voordat hij dit nam. Denk dus dat het niet zoveel uitmaakt of je al eerder aan de shit gezeten hebt behalve misschien met de dosis (wat met alle andere PH en AS ook zal gelden naarmate je het langer gebruikt).

Alleen snap ik de link niet, als je nog nooit gebruikt heb zou dit extra goed werken (waarom zou het dan beter werken als andere ph?) en waarom zou het extra slecht werken ivt andere ph/as als je al vaker gebruikt hebt?

Zou het werkelijk waar niet weten. Weet alleen dat het een halfwaarde tijd heeft van ongeveer 4,5 uur. Persoonlijk denk ik dus niet erg lang.

Vr 9 mrt
Training ging lkkr. Geschrokken van het gewicht welke de weegschaal aangaf, namelijk 88.5kg

Ma 12 mrt
Zwaar weekend gehad met helaas teweinig slaap (heb je als je ergens logeert en er telkens dieren zijn die geluid produceren :() Zondag avond dan ook als een blok in slaap gevallen om ineens wakker te worden en je totale maaltijd eruit te gooien :S Vandaag dan ook nog is moeten helpen verhuizen @ mijn stage adres en daardoor moe en later terug als normaal. (uiteraard)Toch gaan fitnessen en de kr8 was nog duidelijk aanwezig. Kon het niet laten om toch ff op de weegschaal te gaan staan maar zoals ik al bang was deed dit me niet veel goeds. Terug naar 87kg....

Nu is dit natuurlijk gewoon van het kotsen en harde werken etc dus ik ga het er ook zkr niet bij laten zitten. Het zware werk zit erop en er zitten rustige weken aan te komen dus I am going for it!! :D

Laatst bewerkt:
11kg verschil in 3 dagen????

Moest 87kg zijn ja.

GVD vanochtend in alle haast mijn D-Blade vergeten te nemen :( Zat in de bus naar mijn stage en bed8 het me, kon wel janken! Heb het nu in mijn mob staan dus ga het niet nog is vergeten.

kom wel janken haha :roflol: maar ff serieus: wat was je begin gewicht dan? 3 weken bezig nu?

kom wel janken haha :roflol: maar ff serieus: wat was je begin gewicht dan? 3 weken bezig nu?

Jaah man gvd eerst zo'n verrot weekend met weinig slaap en kotsen en dan je blade vergeten :(

Ben nu 16 dagen bezig, iets langer als 2 weken dus maar nog zkr geen 3. Startgewicht staat in de beginpost... (84,5). Zal me vanavond weer is wegen. Zie wel gewoon aan mezelf dat ik massiever word, je gaat jezelf alleen steeds hogere doelen stellen :o

Gister verplicht een blade moeten innemen 2 uur voor de badminton, toch goed kunnen spelen. Wel weer wat warmer als normaal uiteraard maar niet meer de verschrikkelijke bonken in mijn hoofd die ik de eerste x had toen ik ook een blade nam vlak voor het badmintonnen.

Vanavond Borst Biceps, nu al zin in :D

keep on blasting! :)

UPDATE

vol goede moet naar de fitness gegaan. Eventjes wegen, damn nogsteeds 87kg :( Vervolgens begonnen aan de borstspiertjes en jaah, er is toch nogsteeds een duidelijke kr8toename merkbaar. Het zijn geen onmenselijke resultaten maar je vangt voorzichtig toch al wat ogen.

Na mijn borst en zelfs al eerste biceps oefening liep ik naar de wc, kwam terug en ik hoor nog een meid tegen haar vriendin zeggen "ik wil een vriendje die net zo gespierd is". En ik kan je zeggen het deed me goed ;)

Maar weer eventjes serieus... :P De weegschaal doet dan wel een beetje raar, in mijn ogen zie ik toch nogsteeds wel een postieve look als het gaat om de massa. Vanaf morgen ga ik wel nog een halve mammoth shake erbij tieven omdat in tegenstelling wat ik in het begin d8 te zien de extra vrm (Vet Rijke Massa ;)) naar mijn idee aardig stabiel is (en waarschijnlijk grotendeels vocht).

gewoon doorgaan sport wonder :D

update

Vandaag benen gebeukt. De kr8toename is nu zeer duidelijk merkbaar. Op alle oefeningen mijn record kunnen verbreken.

Verder kreeg ik van een aantal mensen opmerkingen in de zin van "your getting massive".

Ook kreeg ik van iemand de opmerking dat ik moest uitkijken dat het niet in mijn buik ging zitten. Gelukkig weet ik dat dit wat vocht is + een hoop vocht van wat ik tijdens de training wegwerk (je ziet echt duidelijk het verschil voor en na de training in de pens).

So far so good dus :D

wat je zegt over na de training klopt wel ja, heb ik ook altijd dan! succes nog

Terug
Naar boven