Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben er ook wel benieuwd naar jawat versta je eigenlijk onder hoge bloeddruk? hoe meet je dan als je het niet heb laten testen? of heb je het gevoel dat je hart een stuk sneller klopt dan voorheen? of heb jij een andere indicatie daarvoor?

Sport wonder,heb je al eerder gekuurd met PH's of AS?
of is dit je ontmaagding
kdenk als mensen die in het verleden al gekuurt hebben,hier niet veel mee gaan zijn,maar naturals mss des te meer.
Zou het werkelijk waar niet weten. Weet alleen dat het een halfwaarde tijd heeft van ongeveer 4,5 uur. Persoonlijk denk ik dus niet erg lang.
) Zondag avond dan ook als een blok in slaap gevallen om ineens wakker te worden en je totale maaltijd eruit te gooien :S Vandaag dan ook nog is moeten helpen verhuizen @ mijn stage adres en daardoor moe en later terug als normaal. (uiteraard)Toch gaan fitnessen en de kr8 was nog duidelijk aanwezig. Kon het niet laten om toch ff op de weegschaal te gaan staan maar zoals ik al bang was deed dit me niet veel goeds. Terug naar 87kg.... 
kom wel janken hahamaar ff serieus: wat was je begin gewicht dan? 3 weken bezig nu?

Vervolgens begonnen aan de borstspiertjes en jaah, er is toch nogsteeds een duidelijke kr8toename merkbaar. Het zijn geen onmenselijke resultaten maar je vangt voorzichtig toch al wat ogen. 
De weegschaal doet dan wel een beetje raar, in mijn ogen zie ik toch nogsteeds wel een postieve look als het gaat om de massa. Vanaf morgen ga ik wel nog een halve mammoth shake erbij tieven omdat in tegenstelling wat ik in het begin d8 te zien de extra vrm (Vet Rijke Massa
) naar mijn idee aardig stabiel is (en waarschijnlijk grotendeels vocht).