XXL Nutrition

D.D.`s Test & Tren kuur (tboll)

D.D.

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Ben dus gisterenochtend terug gekomen uit Azië en dan ook maar gelijk begonnen met frontloading van de volgende kuur:
wk 1: 1500 mg testosteron enantaat wk + 1000 mg tren enantaat wk
wk 2 t/m 10: 750 mg testosteron enantaat wk + 400mg tren enantaat wk + 0,5 ml femara ed
wk 11 en 12: 2500 IU HCG e5d (+ 50 mg tbol ed)
wk 13 t/m 16: 20 mg nolva ed + 50 mg clomid ed
Het voelde weer als oud en vertrouwd toen de naald naar binnen ging ;)
Ik ben enorm afgevallen door de reis (zegt mijn vriendin), ondanks het vele eiwitrijke voedsel. Maar tijdsverschillen en de onregelmatigheid doen een trainened mens geen goed.
Zodadelijk ga ik weer naar de gym en weeg me daar.
Toen ik wegging woog ik 88 met een BF% van 11, dus zo'n 78 kg vetvrije massa.
Vetpercentage meting heb ik mezelf al wel afgenomen: 9,1%
Dus al de weging strax in ieder geval 86kg aangeeft, heb ik geen VVM massa verloren, maar iets zegt me dat dat wel zo is.
Tijdens de reis wel veel getrained, maar met beperkte middelen en gewicht wat voorhanden was... moet ook een rol hebben gespeeld.
Gisteren tijdens de training rug had ik by the way het gevoel in ieder geval geen kracht te hebben verloren.
Wish me good luck & later meer!

• Topic Starter Topic Starter
net eerlijk benen & kuiten getraind.
Natuurlijk voel ik nog nix van de test en tren, maar het psychologisch effect werkt sowieso :D

En de weegschaal gaf 85kg aan.. dus dat betekent 77,3 % VVM en dus een verlies van 1 kg spier. Goddamnit !!!

Maar goed, genoeg reden dus om de beuk erin te gooien

Wedden dat die kg er volgende week dubbel weer aanzit? Na een vakantie zit het er mega-snel weer aan.

lionel zei:
Wedden dat die kg er volgende week dubbel weer aanzit? Na een vakantie zit het er mega-snel weer aan.

hahah .. die staat!
Moeten er in totaal dan wel 3 zijn he? 2 vd kuur en 1 regaining.

akkoord, verliezer deelt karma uit aan de eerste 20 posters in deze thread ok?

heel veel succes kerel,

ik zou die tboll verschuiven naar het begin van je kuur en eindigen met winny. Dan zou het een top kuurtje zijn wat mij betreft.

succes!

younggod zei:
heel veel succes kerel,

ik zou die tboll verschuiven naar het begin van je kuur en eindigen met winny. Dan zou het een top kuurtje zijn wat mij betreft.

succes!

waarom?
ik heb nog winstrol ampullen liggen.. dus t zou kunnen...

eerlijk gezegd vind ik frontload belachelijk hoog, 2,5gr as is wel erg veel. ga je misschien zware hoofdpijn van krijgen.
en twee weken tbol gaat helemaal niets doen, moet je toch minstens 4 weken nemen voor resultaat.
verder is test en tren gewoon de combi.
maak er iets moois van, succes,
gr d

dennis999 zei:
eerlijk gezegd vind ik frontload belachelijk hoog, 2,5gr as is wel erg veel. ga je misschien zware hoofdpijn van krijgen.
en twee weken tbol gaat helemaal niets doen, moet je toch minstens 4 weken nemen voor resultaat.
verder is test en tren gewoon de combi.
maak er iets moois van, succes,
gr d

ha.. lekker dan. Ik heb dit voor te voren gecheckt en niemand kwam met de suggestie de frontload wat te minder.
Gaat de tren wellicht voor de hoofdpijn zorgen? En wat is daarvan de reden (fysiek gezien)?
En wat zou jij overall ervaringen met bboll? Niet super als ik me niet vergis

Veel succes ermee! Wat is je doel?

Succes, lekker kuurtje!

Pittig kuurtje voor iemand met jouw gewicht. Waarom zo zwaar als je nog geen 90 kilo weegt? Niet om te flamen hoor!
Met die hoofdpijn zal het wel meevallen als je femara neemt. Zul je van vocht geen last hebben. Je zou kunnen overwegen om die femara EOD te nemen omdat 0,5 ml EOD meer dan zat is om de Testo in toom te houden.
En die TBol kan, maar zul je weinig toegevoegde waarde van hebben nadat je al aan het einde van een vrij zware kuur zit. Kwaad kan het echter ook niet.

Succes ermee

D.D. zei:
ha.. lekker dan. Ik heb dit voor te voren gecheckt en niemand kwam met de suggestie de frontload wat te minder.
Gaat de tren wellicht voor de hoofdpijn zorgen? En wat is daarvan de reden (fysiek gezien)?
En wat zou jij overall ervaringen met bboll? Niet super als ik me niet vergis

denk dat frontload voor een hoge bloeddruk gaat zorgen,
de tbol voegt zoals elmo al zei weinig toe, kunt t misschien beter aan t begin gebruiken maar zou ik niet doen ivm fl.

weet niet of het psychologisch was, maar gisteren knallende koppijn + rillerig.
Kan ook komen wellicht door de jet lag?

Of kan teveel tren naast koppijn ook voor koortsachtige symptomen zorgen?

teveel as kan zorgen voor hoofdpijn.
heb t in mijn vorige kuur gehad met test en primo.
verder in huidige kuur had ik tren act over, die heb ik ondanks korte ester ook gebruikt als fl, kreeg ik ook ontzettende hoofdpijn van.
hetzelfde geldt toen ik boldenone in huidige kuur iets extra zetten ivm iets over hebben, kreeg ik griepachtige symptonen

dennis999 zei:
teveel as kan zorgen voor hoofdpijn.
heb t in mijn vorige kuur gehad met test en primo.
verder in huidige kuur had ik tren act over, die heb ik ondanks korte ester ook gebruikt als fl, kreeg ik ook ontzettende hoofdpijn van.
hetzelfde geldt toen ik boldenone in huidige kuur iets extra zetten ivm iets over hebben, kreeg ik griepachtige symptonen

en hoe lang heb je daar dan last van gehad (griep symptomen)?

toch wel een week of 2, maar trekt wel weg hoor, een goede anti-e scheelt ook

zal ik dan al starten met de Femara?

Terug
Naar boven