Ben dus gisterenochtend terug gekomen uit Azië en dan ook maar gelijk begonnen met frontloading van de volgende kuur:
wk 1: 1500 mg testosteron enantaat wk + 1000 mg tren enantaat wk
wk 2 t/m 10: 750 mg testosteron enantaat wk + 400mg tren enantaat wk + 0,5 ml femara ed
wk 11 en 12: 2500 IU HCG e5d (+ 50 mg tbol ed)
wk 13 t/m 16: 20 mg nolva ed + 50 mg clomid ed
Het voelde weer als oud en vertrouwd toen de naald naar binnen ging
Ik ben enorm afgevallen door de reis (zegt mijn vriendin), ondanks het vele eiwitrijke voedsel. Maar tijdsverschillen en de onregelmatigheid doen een trainened mens geen goed.
Zodadelijk ga ik weer naar de gym en weeg me daar.
Toen ik wegging woog ik 88 met een BF% van 11, dus zo'n 78 kg vetvrije massa.
Vetpercentage meting heb ik mezelf al wel afgenomen: 9,1%
Dus al de weging strax in ieder geval 86kg aangeeft, heb ik geen VVM massa verloren, maar iets zegt me dat dat wel zo is.
Tijdens de reis wel veel getrained, maar met beperkte middelen en gewicht wat voorhanden was... moet ook een rol hebben gespeeld.
Gisteren tijdens de training rug had ik by the way het gevoel in ieder geval geen kracht te hebben verloren.
Wish me good luck & later meer!
wk 1: 1500 mg testosteron enantaat wk + 1000 mg tren enantaat wk
wk 2 t/m 10: 750 mg testosteron enantaat wk + 400mg tren enantaat wk + 0,5 ml femara ed
wk 11 en 12: 2500 IU HCG e5d (+ 50 mg tbol ed)
wk 13 t/m 16: 20 mg nolva ed + 50 mg clomid ed
Het voelde weer als oud en vertrouwd toen de naald naar binnen ging
Ik ben enorm afgevallen door de reis (zegt mijn vriendin), ondanks het vele eiwitrijke voedsel. Maar tijdsverschillen en de onregelmatigheid doen een trainened mens geen goed.
Zodadelijk ga ik weer naar de gym en weeg me daar.
Toen ik wegging woog ik 88 met een BF% van 11, dus zo'n 78 kg vetvrije massa.
Vetpercentage meting heb ik mezelf al wel afgenomen: 9,1%
Dus al de weging strax in ieder geval 86kg aangeeft, heb ik geen VVM massa verloren, maar iets zegt me dat dat wel zo is.
Tijdens de reis wel veel getrained, maar met beperkte middelen en gewicht wat voorhanden was... moet ook een rol hebben gespeeld.
Gisteren tijdens de training rug had ik by the way het gevoel in ieder geval geen kracht te hebben verloren.
Wish me good luck & later meer!