XXL Nutrition

D.D.`s Test & Tren kuur (tboll)

• Topic Starter Topic Starter
net ff wat Femara genomen, want de hele dag al koppijn en een heeeeel apart gevoelig gevoel in plaatsen van injectie. Damn!

gelukkig... ben nu van de hoofdpijn en af kan weer een beetje normaal functioneren ;)

Ik heb ook gefrontload, althans daar ben ik nog mee bezig. Ik zet in de 1e wk op zondagochtend 500mg test/400mg tren en woensdagavond 500mg test/400mg tren.

Hoe heb jij je frontload gezet?

de 1e serie (2 injecties - test en tren gescheiden) op zaterdag en de tweede serie op zondag.

Let the games begin!!!

Succes kerel, chok dee! ;)

nou.. the games beginnen.

Ik merk het aan bijna alles... sneller geïrriteerd, agressiever, nog meer zin in coïtus (was dat mogelijk dan)!!!

HEEERLIJK!

Vanochtend rug getraind...

Er stonden slechts 4 oefeningen op het programma, dus ik kon me lekker uitleven en concentreren op slechts die 4.
De spullen doen lekker hun werk en ik begin me met de dag beter te voelen, loop lekker vol en hongergevoel neemt ook toe... BETER!

Qua krachttoename kon ik nog niet al teveel voelen, maar we zijn immers pas ook 1 week onderweg en de frontload kickt ook nu net in.

Toch lekker mijn rug op zijn fl**ker kunnen geven en zwaar getraind.
later meer!

O ja.. morgen is het ook weer de hoogste tijd voor de weegschaal, en gezien mijn weddenschap met Lionel hierbij de lijst met mensen die als inzet Karma gaan krijgen (ofwel van mij of Lionel):

- Lionel
- Younggod
- Dennis999
- M@rsel
- Roy
- Elmo
- Suat
- Ruff-E

Het zouden er de 1e 20 posters worden, maar ik tel er tot nu toe nog maar 8 ;)

Ohh...karma!!! Lekkerrr :D

Mijn hongergevoel zit ook goed, ben zoals je weet op dezelfde dag begonnen als jij met een lager frontload, een toename van ruim 2,5kg in 4dgn (ik gebruik dan ook geen anti-e.

Ik zit op bepaalde toestellen al op dezelfde gewichten als wanneer ik laatst trainde (zo'n 5mnd geleden). Dus of het door de frontload komt weet ik niet maar het gaat zeker de goede kant op.

geef je ons maar dubbel karma... is ook goed joh!

haha.. laten we eerst maar eens kijken hoe de weegschaal ervoor staat

Succes met je kuur,en hoop voor je dat je maar een grote jongen mag worden :D

Beetje disappointed...

ik had 3 kg extra verwacht, maar gezien dat de spullen nu pas inkicken, is het niet reëel over de afgelopen week 2 kg winst te willen boeken + de 1 kg die Lionel "voorspelde".
Dus 1 kg moest er wel bij.. guess what 500 gram! t*ring, wat n tegenvaller.
En ik moet zeggen dat ik wat kwijt was na toiletbezoek voor de weging.. dus Lionel wins fair & square de weddenschap.

Karma on its way to:
- Lionel
- Younggod
- Dennis999
- M@rsel
- Roy
- Elmo
- Suat
- Ruff-E
- Redhead

D.D. zei:
Beetje disappointed...
ik had 3 kg extra verwacht, maar gezien dat de spullen nu pas inkicken, is het niet reëel over de afgelopen week 2 kg winst te willen boeken + de 1 kg die Lionel "voorspelde".
Dus 1 kg moest er wel bij.. guess what 500 gram! t*ring, wat n tegenvaller.
En ik moet zeggen dat ik wat kwijt was na toiletbezoek voor de weging.. dus Lionel wins fair & square de weddenschap.
Karma on its way to:
- Lionel
- Younggod
- Dennis999
- M@rsel
- Roy
- Elmo
- Suat
- Ruff-E
- Redhead

Maat, je gebruikt ook anti-e. Dus wat je gaint is dan grotendeels kwaliteit lijkt me. Dus laat je niet demotiveren. Het echte gainen moet nog komen!

Ik hou je in de gaten, we gaan er samen tegenaan!! :)

ik voel me godver net zwanger (gezien de trek in rare eetcombinaties) en eet me helemaal ziek aan eieren... bijzondere tick, maar goed.

Karma is uitgegeven aan de genoemde mensen!

Laatst bewerkt:
Geef de moed niet op! Vreten zult gij

lionel zei:
Wedden dat die kg er volgende week dubbel weer aanzit? Na een vakantie zit het er mega-snel weer aan.

Beste DD, volgens mij heb ik die weddenschap verloren hoor! Ik voorpselde dat je zou regainen +2kg kuurwinst. Aangezien dat niet is gelukt, heb jij de bet gewonnen. Krijgt het door jou genoemde rijtje alsnog dubbel karma haha.

karma komt eraan mensen :D

gewicht zegt niets, zodra de tren bij mij begint verlies ik ff 2-3 kg die erna keihard aanvliegen, plus de rest
tren geeft geen snelle gains maar wel mooie. heb geduld.

weeg je ook niet te vaak de weegschaal zegt helemaal niets zeker niet met lange ester heeft wegen de eerste paar weken amper zin

succes

dennis999 zei:
gewicht zegt niets, zodra de tren bij mij begint verlies ik ff 2-3 kg die erna keihard aanvliegen, plus de rest
tren geeft geen snelle gains maar wel mooie. heb geduld.
weeg je ook niet te vaak de weegschaal zegt helemaal niets zeker niet met lange ester heeft wegen de eerste paar weken amper zin
succes

Thx gast.. fijn af en toe dit soort commentaar te krijgen!

Terug
Naar boven