MuscleMeat

D.D.`s Test & Tren kuur (tboll)

Ik begin deze week met een bijna zelfde kuurt! Ik hou je in de gaten!

succes!

• Topic Starter Topic Starter
succes dan gast!

Effe een vraagie:

Was die hoofdpijn gelijk weg toen je met de femara begon?
Ik wil in jan. ook een dergelijke kuur gaan doen maar ik hik tegen die FL aan.

Ik heb nog nooit tren gepakt en om dan gelijk zo,n hoeveelheid te pakken.

On topic: veel succes met je kuur verder gozer.

grappa zei:
Effe een vraagie:
Was die hoofdpijn gelijk weg toen je met de femara begon?
Ik wil in jan. ook een dergelijke kuur gaan doen maar ik hik tegen die FL aan.
Ik heb nog nooit tren gepakt en om dan gelijk zo,n hoeveelheid te pakken.
On topic: veel succes met je kuur verder gozer.

Als je nooit eerder tren heb gepakt zal ik het gewoon rustig aan doen. Het is niet per se nodig dat je de tren FL. Als je alleen de test FL begint dat iig sneller te werken, komt de tren iets later inkicken op zn best.

interresante log.
succes ermee.
en ga je zeker volgen.

Vandaag even wat cardio gedaan (30 minuten).
Wil ook mijn conditie een beetje op peil houden en moest ook even wat energie op een andere manier kwijt.

Al met al ben ik inmiddels aardig voller geworden... maar of het nu ligt aan het refeeden na mijn reis naar Azië of daadwerkelijke gains van de kuur ???

vind het wel hoog gedoseerd.. zorg dat je goed eet hard traint en veel rust en je bent verzekerd van een mooi resultaat.. keep it up

ECLIPSE zei:
vind het wel hoog gedoseerd.. zorg dat je goed eet hard traint en veel rust en je bent verzekerd van een mooi resultaat.. keep it up

en dan doel je zeker niet op de cardio :D

nou.. het is echt begonnen

- zo geil als ik weet niet wat... alles wordt met de dag aantrekkelijker & grenzen vervagen (OMG)
- honger als een paard... 8x per dag eten is al niet meer voldoende en ik word nu 2x per nacht wakker ipv 1x
- agressie, vooral in het verkeer & ik kan minder hebben van de mensen om me heen
- en overall een heerlijke rush die ik bijna constant voel! POWER!!!

Morgen wederom rug trainen.. ben benieuwd hoe het zal gaan, maar 1 ding weet ik zeker: de BEUK erin!!!

haha ik doel idd niet op cardio.. doe nu zelf ook geen cardio en merk wel dat er een zwaardere ademhaling gepaard gaat met de snelle gewichtstoename.. maargoed alles in fasen.. het klinkt allemaal erg goed.. keep it up gozer!

Net een beretraining rug achter de kiezen (wilde eerst weer rug schrijven, maar taaltechnisch loopt dat niet echt lekker - en is tevens een hele flauwe woordgrap).

Al na de eerste oefening voelde ik me zwaar vollopen. Ik kon meer gewicht hebben & heb daar dus heftig gebruik van gemaakt.
Tevens voelde ik me na de training nog niet helemaal moe en voldaan.. en ben dus maar geëindigd met het uitpersen van de laatste chin-ups!

Ik kan je zeggen, dat dan het douchen echt voelt als een heerlijke beloning. Thuis aangekomen direct de maaltijd naar binnen gewerkt, en ik voel me weer helemaal t mannetje.:D

Hey D.D, kerel agressie in het verkeer is niet echt relax.Pak gewoon de trein, of de bus dan heb je geen last van dat geleuter.Voor de rest ziet je trainingschema en al die andere shit er volgens mij goed uit.

fietswiel zei:
Hey D.D, kerel agressie in het verkeer is niet echt relax.Pak gewoon de trein, of de bus dan heb je geen last van dat geleuter.Voor de rest ziet je trainingschema en al die andere shit er volgens mij goed uit.

Vandaag heb ik helemaal slim gedaan.. lekker thuis gebleven!!!
Goed eten, veel rusten.. morgen schouders!!!!!!

ik ga zo ff de spullen klaar maken.. normaal zet ik de injecties op zaterdagochtend.
Maar aangezien het kouder wordt en ik niet blauwbekkend met een scherpe naald in mijn handen wil staan, ga ik klusje zodadelijk maar klaren.

t*ring ... not my lucky day.

a. flesje femara was omgevallen
(het dopje was kapotgedraaid door teveel kracht :D ... en iemand had het omgestoot & it wasn't me)

b. beide injecties niet helemaal pijnloos en zelfs bloed!
Normaal een drupje of zo, maar nu kwam het wat zwaarder eruit.

Zou dat kunnen door te hoge bloeddruk?

Gaaf kuurtje D.D.
Heb je je al opnieuw laten wegen? Ben benieuwd.
Eventuele nakuur met aromasin:
[Link niet meer beschikbaar]
Ik heb er geen ervaring mee hoor, maar klinkt goed. Iemand wel ervaring mee?

oh oh oh... ben niet echt slim bezig.

Gisteren gesnowboard, en vergeten de juiste protectie aan te trekken...
Resultaat: blauwe billen, niet normaal meer.
En dan te bedenken dat ik in beide helften een injectie de avond daarvoor had gezet.
Ik heb het gevoel of de vloeistoffen zowat bulten gaan vormen op mijn rug om een uitweg te vinden :mad:

Gisteren ook nog schouders & biceps getraind, ging erg lekker.
Strax weer cardio'en.

Ik heb vandaag rug en triceps getraind.
En omdat ik merk dat ik sneller herstel na een training, ben ik van plan de frequentie op te voeren, en dus minder rust te nemen tussen de trainingen van de diverse spiergroepen.

Does that make sense?
Graag commentaar & suggesties!

Terug
Naar boven