MuscleMeat

D66 zegt vertrouwen in Verdonk op

Rob G zei:
Ik vind dat D66 gewoon loopt te overdrijven. Ok ik vind het ook geen strakke actie van Verdonk en had het liever anders gezien. Maar om nou te gaan lopen roepen dat het kabinet moet vallen om dit?? Haha komop man dat is gewoon zielig. D66 wil af en toe een keer laten horen dat ze ook nog leven door te dreigen met crisis. Dát vindt ik nou populisme, dat gezeur om het vallen van het kabinet. Dat is inspelen op de gevoelens van mensen omdat Balkenende geen prettyboy is. Ondertussen levert dit kabinet gewoon goed werk imo. Paar schoonheidsfoutjes geef ik toe, maar de hoofdlijn vindt ik perfect.

Wie zegt dat ik de actie van D'66 goedkeur.. ben geen D'66 er en ben ook niet eens met de gang van zaken.. vind dit hele episode lachwekkend.. zoals ik al eerder zei.. een B-film met B-acteurs... maar wat ik grappig vind is dat sommige mensen in alle posts Verdonk lopen te beschermen of ze in deze geen schuld heeft.. jammer is dat ze dat zonder enig argument doen.. het enige wat ik uit sommige toetsenborden zie komen is "Verdonk-haters", als je niet eens bent met standpunten ben je links en wanneer er wat aan de hand is dan komt het door de linkse uitschot die het land naar de verdommenis helpt... vind ik persoonlijk een simplistische gedachten maar past wel in de populistische werkwijze van Verdonk die heel goed weet wat ze moet zeggen om de grijze muizen tevreden te stellen en zo wat stemmen te winnen... niet eens origineel want Pim Fortuyn heeft het al eerder gedaan.. maargoed.. het receptjewerkt nog zo te zien.

RubenSossa zei:
kerel, jou simpele manier van denken doet mij excuseren om een discussie aan te gaan.

Dat eeuwige gediscussieer is ook typisch iets voor links, meestal stellen ze 10x dezelfde vragen.

Laters!

Ruben..Ruben.. probeer niet je gebrek aan argumenten te verbloemen met wederom een losse kreet als "Dat eeuwige gediscussieer is ook typisch iets voor links" .. Je weet je geen houding te brengen dus ga je maar aannemen dat ik links ben en ga je de discussie uit de weg.. Ik vroeg je maar één vraag en daar kon je geen antwoord op geven en dit is een discussieboard een forum.. als je de discussie niet aankan moet je uit de discussie blijven en niet wat losse kreten neerknallen en dan jezelf proberen te redden met "links dit of links dat" (over simpel denken gesproken)

Nee Ruben.. je maakt geen sterke indruk

Pffff stelletje apen van D66...

Nou dan maar een kabinet met VVD en CDA :D

Rob G zei:
Pffff stelletje apen van D66...

Nou dan maar een kabinet met VVD en CDA :D
het volk krijgt wat het verdient.

ik ben links, maar zeker niet anti-rechts. VVD en CDA is voor de economische ontwikkeling waarschijnlijk een zege, maar een ramp voor de sociale ontwikkeling van dit land.

Het is maar net wat je belangrijker vind. Ik hoef niet perse meer materiele luxe, ik zet liever in op de sociale ontwikkeling, daarom stem ik links.

De behoudend conservatief is evenveel waard als de vooruitstrevende progresief ofzo iets.... van wie was die uitspraak ook alweer????

@ RubenSossa: Deja Vu! op een bepaalde amerikaans board waar ik nu niet meer mag komen was dat ook de standaard reactie als ik me ietwat kritisch uitliet over The Great United States of America. Een discussie voer je niet om te winnen, die voer je om wat te leren (jaja ik ben een pedante ****er, ik weet t).

Lauw zei:

ik ben links, maar zeker niet anti-rechts. VVD en CDA is voor de economische ontwikkeling waarschijnlijk een zege, maar een ramp voor de sociale ontwikkeling van dit land.

Het is maar net wat je belangrijker vind. Ik hoef niet perse meer materiele luxe, ik zet liever in op de sociale ontwikkeling, daarom stem ik links.

En dan te bedenken dat ik jou zo'n heerlijke blauwe driehoek heb gegeven... het is godsgeklaagd... :twitch:

die zou jij wat vaker moeten eten. xtc verhoogd emphatische en dus sociale gevoelens ;)

Lauw zei:

De behoudend conservatief is evenveel waard als de vooruitstrevende progresief ofzo iets.... van wie was die uitspraak ook alweer????

@ RubenSossa: Deja Vu! op een bepaalde amerikaans board waar ik nu niet meer mag komen was dat ook de standaard reactie als ik me ietwat kritisch uitliet over The Great United States of America. Een discussie voer je niet om te winnen, die voer je om wat te leren (jaja ik ben een pedante ****er, ik weet t).

Kijk, met zo'n instelling vind ik niks mis mee, al ben je 'links'. Goed, we zullen over veel punten het niet eens zijn met elkaar, maar wat je daar zegt kan ik begrijpen en respecteer ik ook.

Btw, links en rechts kunnen in het sociaal leven best goed met elkaar te combineren zijn, al moet je het niet TE lang over politiek hebben. Eén van m'n beste maten is een trouw SP stemmer. :D

@Lauw: wie zegt dat economische ontwikkeling met een links (geörienteerd) kabinet niet goed of zelfs beter mogelijk is?

boogie zei:
@Lauw: wie zegt dat economische ontwikkeling met een links (geörienteerd) kabinet niet goed of zelfs beter mogelijk is?

Je weet toch, dat is gewoon zo!! Tja niemand die het kan onderbouwen omdat de enige echte linkse regering in de jaren 70 was en die had de pech van een oliecrisis, woningnood, omslag naar service gerichte maatschappij en nog wat obstakels.

Den Uyl heeft ooit gezegd dat hij leuke dingen wilde doen voor de mensen en dat achtervolgt nog steeds alle linkse partijen. Potverteren zouden ze doen, terwijl het CPB bij doorrekening van alternatieve begrotingen van linkse partijen tot een uitkomst komt van vergelijkbare of betere groei dan onder rechtse partijen. Prutsers ook bij dat CPB.

Het verbaast mij niks dat een partij het vertrouwen in Verdonk op zegt. Dat mevrouwtje doet echt zo veel dingen fout en er is altijd een rel om haar.

D66 denk hiermee het Nederlandse belang te beschermen omdat zei vinden dat Verdonk geen competente minister is, wat ik overigens kan begrijpen.

VVD had haar moeten laten vallen maar dit hebben ze niet gedaan om een reden. Verdonk is heeel veel stemmen waard

EricR zei:
Je weet toch, dat is gewoon zo!! Tja niemand die het kan onderbouwen omdat de enige echte linkse regering in de jaren 70 was en die had de pech van een oliecrisis, woningnood, omslag naar service gerichte maatschappij en nog wat obstakels.

Den Uyl heeft ooit gezegd dat hij leuke dingen wilde doen voor de mensen en dat achtervolgt nog steeds alle linkse partijen. Potverteren zouden ze doen, terwijl het CPB bij doorrekening van alternatieve begrotingen van linkse partijen tot een uitkomst komt van vergelijkbare of betere groei dan onder rechtse partijen. Prutsers ook bij dat CPB.
thanx, had t zelf niet beter kunnen zeggen.

Het lijkt me een goed idee als een linkse regering het eens mag proberen. Hoewel de sp zelfs mij te links is.:D D66 en groen-links ofzo....

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cartman: Hippies.They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.

Terug
Naar boven