Rob G zei:Ik vind dat D66 gewoon loopt te overdrijven. Ok ik vind het ook geen strakke actie van Verdonk en had het liever anders gezien. Maar om nou te gaan lopen roepen dat het kabinet moet vallen om dit?? Haha komop man dat is gewoon zielig. D66 wil af en toe een keer laten horen dat ze ook nog leven door te dreigen met crisis. Dát vindt ik nou populisme, dat gezeur om het vallen van het kabinet. Dat is inspelen op de gevoelens van mensen omdat Balkenende geen prettyboy is. Ondertussen levert dit kabinet gewoon goed werk imo. Paar schoonheidsfoutjes geef ik toe, maar de hoofdlijn vindt ik perfect.
Wie zegt dat ik de actie van D'66 goedkeur.. ben geen D'66 er en ben ook niet eens met de gang van zaken.. vind dit hele episode lachwekkend.. zoals ik al eerder zei.. een B-film met B-acteurs... maar wat ik grappig vind is dat sommige mensen in alle posts Verdonk lopen te beschermen of ze in deze geen schuld heeft.. jammer is dat ze dat zonder enig argument doen.. het enige wat ik uit sommige toetsenborden zie komen is "Verdonk-haters", als je niet eens bent met standpunten ben je links en wanneer er wat aan de hand is dan komt het door de linkse uitschot die het land naar de verdommenis helpt... vind ik persoonlijk een simplistische gedachten maar past wel in de populistische werkwijze van Verdonk die heel goed weet wat ze moet zeggen om de grijze muizen tevreden te stellen en zo wat stemmen te winnen... niet eens origineel want Pim Fortuyn heeft het al eerder gedaan.. maargoed.. het receptjewerkt nog zo te zien.

?