Fitness Seller

Dagboek Hyperdrol & MassFX van Anabolic Xtreme

• Topic Starter Topic Starter
*****************Dag 5********************

Ben gister wezen trainen. Merk al een (klein) beetje dat ik wat langer door kon trainen met hetzelfde gewicht. Heb overgens de Retain2 van A.X besteld en daarmee wil ik beginnen in week 3. Wilde vandaag ook gaan trainen maar aangezien ik wat spierpijn heb van de gister geef ik mn spieren een weekend vrij.

Zoals ik hoorde moet het effect er een deze dagen erbij inklappen dus ben benieuwd :)

Fijn weekend en tot maandag ;)

Aight!

hee mensen,
ik ben ook 20, train ook ongeveer 3 jaartjes en ben ook van plan om zo'n stack te nemen, ik zat te denken aan Massfx Hyperdrol en No xplode. Ik had een vraagje, het is zeker wel aan te raden om ook Retain te gaan gebruiken als je klaar bent met de stack of niet?

greets

Het is geen ph dus een nakuur ofzo hoeft niet nodig te zijn volgens mij..

nee oke, is niet nodig dus. ik keek ff naar het product Retain namelijk daar stond

Retain increases T-3 production from the thyroid which causes an increase in metabolism and fat-loss. This is the only post cycle product to ever keep your body in an anabolic state while cutting fat, to get you completely shredded. When combined with PCT and proper diet, most users report no post-cycle muscle loss and up to a 3% drop in body fat.

Als het goed lees/begrijp gaat het alleen om je lichaam in een anabolische staat te houden wanneer je wil cutten?

Wat vinden jullie overigens van de keus om NO Xplode erbij te stacken?

nee oke, is niet nodig dus. ik keek ff naar het product Retain namelijk daar stond

Retain increases T-3 production from the thyroid which causes an increase in metabolism and fat-loss. This is the only post cycle product to ever keep your body in an anabolic state while cutting fat, to get you completely shredded. When combined with PCT and proper diet, most users report no post-cycle muscle loss and up to a 3% drop in body fat.

Als het goed lees/begrijp gaat het alleen om je lichaam in een anabolische staat te houden wanneer je wil cutten?

Wat vinden jullie overigens van de keus om NO Xplode erbij te stacken?

Opzich een prima keuze met noxplode train ik ook echt nog ff net wat harder en je hebt toch een beetje die laatste reps nodig om te groeien ;)

*****************Dag 5********************

Ben gister wezen trainen. Merk al een (klein) beetje dat ik wat langer door kon trainen met hetzelfde gewicht. Heb overgens de Retain2 van A.X besteld en daarmee wil ik beginnen in week 3. Wilde vandaag ook gaan trainen maar aangezien ik wat spierpijn heb van de gister geef ik mn spieren een weekend vrij.

Zoals ik hoorde moet het effect er een deze dagen erbij inklappen dus ben benieuwd :)

Fijn weekend en tot maandag ;)

Kom op. Spierpijn moet je er niet van weerhouden om vrij te nemen.

Kom op. Spierpijn moet je er niet van weerhouden om vrij te nemen.

Zolang hij andere spiergroepen wil trainen als diegene die pijn doen idd volle bak gaan. Maar spieren belasten die nog pijn doen is vragen om overtraining!

.

Laatst bewerkt:
welk resultaat verwacht je?

ben benieuwd
via welke site heb je het besteld enz en wat waren de kosten
is je paktje ook open gemaakt bij de douanen

Opzich een prima keuze met noxplode train ik ook echt nog ff net wat harder en je hebt toch een beetje die laatste reps nodig om te groeien ;)

ja klopt, dat dacht ik ook, met die NO Xplode erbij hoef ik er niet bang voor te zijn dat je een x een off-day hebt zeg maar, je kan altijd knallen dan:cool:

ben benieuwd
via welke site heb je het besteld enz en wat waren de kosten
is je paktje ook open gemaakt bij de douanen

Net mijn stack, mass fx , hyper drol en jwf binnen.. allemaal via BB.com door fedex en gewoon door de doane heen :D

Ik zie dat iedereen de eerste week Mass-fx 2 neemt en daarna pas 4? Kan je niet meteen beginnen met 4? Mass-fx en H2 liggen nu al een week in m'n kasje! kan niet wachten tot maandag! dan ga ik beginnen!!!:D

Ik zie dat iedereen de eerste week Mass-fx 2 neemt en daarna pas 4? Kan je niet meteen beginnen met 4? Mass-fx en H2 liggen nu al een week in m'n kasje! kan niet wachten tot maandag! dan ga ik beginnen!!!:D

Tuurlijk, maar dit wordt gedaan om te zien hoe je erop reageerd de eerste week. Al ben ik daar ook geen voorstander van.

Bij Jungle Warfare heb ik de dosis toch ook verdubbelt nr 6 per dag hoor :D

Oke dan neem ik gewoon gelijk vanaf het begin 4, zijn beide potjes ook gelijk op!

neemt iedereen 4 x 1 per dag of 2 x 2? Dacht zelf aan 4 x 1!

Zeer benieuwt naar de resultaten van deze sups!

Net klaar met jw en bam en ben daar iig zeer te spreken over 3 kg gepakt vet percentage gelijk gebleven.

Terug
Naar boven