Fitness Seller

Dagboek van een DBB(st)er

Diabolic

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Je pikt een slachtoffer uit de eindeloze DBB-ledenlijst en je verzint hier een dag, training of whatever uit het leven van de betreffende persoon:D

Corleoné:

Omdat ik besloten heb wat meer drugs te gebruiken en mij terug wat minder op het trainen te storten, heb ik mijzelf dus ook een logboek aangemeten.

gebruikersvaring:

In Januari 1995 ben ik serieus begonnen met druggebruik. Met een snuifschema van 5 dagen per week boekte ik ook snel vooruitgang. Tot deze zomer, toen ik in aanraking kwam met trainen, mijn gebruik grotendeels stagneerde. Nu, 7 maanden later, zijn mijn bankdrukprestaties bv nog niet echt verbeterd met augustus vorig jaar, en dat terwijl ik elke training tot het uiterste ging... Tijd dus om hier wat verandering in te brengen!!! Vanaf nu gebruik ik 10 gram speed ipv 5 gram per training.

Training van Gisteren:

Rug

Deadlift: 5x 5

-5x 85 kg
-1 lijntje wit poeder
-5x 85 kg
-2 lijntjes wit poeder
-5x 85 kg
-4 lijntjes
-5x 90 kg
-10 lijntjes
-5x 95 kg

Als beloning voor mijn sterke prestaties: 1 shot heroïne.

Zoals je ziet gebruik ik eigenlijk meer op m'n gevoel. Voor de lijntjes zorg ik meestal dat ik in piramide werk, maar echt tellen doe ik niet. Als ik bv na 10 lijnen al niet meer kan, zal ik wel spuiten, maar meestal weet ik wel zo ongeveer hoeveel lintjes ik moeten nemen om de eerste set tussen 6 en 10 reps te halen, en de laatste set tussen 2 en 6.

:D :D

Spiertje16:

In 1999 ben ik begonnen met het wat serieuzere politiewerk. Ik mocht eindelijk plaatsnemen in een PIT auto, zodat ik mijn politie mountainbike eindelijk kon laten staan. Niet dat ik het erg vond om mijn kuitjes te kietelen, maar een mocro op een fiets, dat gaat gewoon niet.
Ook al heb ik een uniform aan, ik kan die mensen gewoon niet overtuigen van het feit dat die fiets niet is gejat!

Ik ben een echte powerbonnenschrijver. Ik let niet op de details, zoals mijn collega's, het gaat mij puur om het behalen van gigantische aantallen. Wanneer mijn zakken uitpuilen van de geschreven bonnen, voel ik me goed. Het achterlaten van huilende oma's, gillende kinderen en boze vaders, wanneer deze hun parkeerkaarten niet goed zichtbaar achter de voorruit hebben geplaatst zijn altijd kroontjes op mijn werk.

Het vergt een hoop extra aandacht en ik doe ook vaak rek en strek oefeningen voor mijn vingers voordat ik de deur uitga, want een powerbonnenschrijver word je natuurlijk niet zomaar! Hier een voorbeeld van een training waardoor ik zo goed kan presteren:

Rechterwijsvinger:

Strekken/buigen: 4x20
Uitrekken: 4x15

Middelvinger:

Strekken/buigen: 4x25
Uitrekken: 4x20

Duim:

Push-ups op 1 duim: 4x10

Na zo'n training ben ik echt helemaal opgepompt en klaar voor de strijd.

@Spiertje16: JE WEET DAT IK LOOP TE FOKKEN TOCH :D

ik vraag me af , als je spiertje op een politiefiests ziet .

dan moet je gewoon denken dat hij hem gestolen heeft :roflol:

Jizza zei:
Spiertje16:

In 1999 ben ik begonnen met het wat serieuzere politiewerk. Ik mocht eindelijk plaatsnemen in een PIT auto, zodat ik mijn politie mountainbike eindelijk kon laten staan. Niet dat ik het erg vond om mijn kuitjes te kietelen, maar een mocro op een fiets, dat gaat gewoon niet.
Ook al heb ik een uniform aan, ik kan die mensen gewoon niet overtuigen van het feit dat die fiets niet is gejat!

Ik ben een echte powerbonnenschrijver. Ik let niet op de details, zoals mijn collega's, het gaat mij puur om het behalen van gigantische aantallen. Wanneer mijn zakken uitpuilen van de geschreven bonnen, voel ik me goed. Het achterlaten van huilende oma's, gillende kinderen en boze vaders, wanneer deze hun parkeerkaarten niet goed zichtbaar achter de voorruit hebben geplaatst zijn altijd kroontjes op mijn werk.

Het vergt een hoop extra aandacht en ik doe ook vaak rek en strek oefeningen voor mijn vingers voordat ik de deur uitga, want een powerbonnenschrijver word je natuurlijk niet zomaar! Hier een voorbeeld van een training waardoor ik zo goed kan presteren:

Rechterwijsvinger:

Strekken/buigen: 4x20
Uitrekken: 4x15

Middelvinger:

Strekken/buigen: 4x25
Uitrekken: 4x20

Duim:

Push-ups op 1 duim: 4x10

Na zo'n training ben ik echt helemaal opgepompt en klaar voor de strijd.

@Spiertje16: JE WEET DAT IK LOOP TE FOKKEN TOCH :D

machtig:roflol:

Jizza zei:
Spiertje16:

:D

:roflol: karma

ik wilde haast een curl grap gaan maken over Sossa...

Terug
Naar boven