AndroidHealthClinic

Dagger GT maakt gehakt van Bugatti Veyron

heb ik nu wel vorige week een veyron besteld :mad::mad::mad:

:fuu:

Zal naast snel zijn niet heel bijzonder zijn :P

ik wil wel zien hoe die auto dr in e praktijk uitziet en of hij wel echt die specificaties haalt. klinkt namelijk niet echt realistisch

Die bugatti is echt niet zomaar zo duur.
Domme Amerikanen

hahaha wtf 483

Je zou maar gepakt worden met 363 Km/u te hard :D

En hoe kan die maar 360 duizend zijn? Bugatti was over de miljoen dacht ik

K*tkwaliteit

eerst zien dan geloven :)

vet ding

Lijkt me niet echt fijn om in 1,5 sec op 100 te zitten. Even vol gas bij het stoplicht weg en je word al geflitst.

Hopelijk laten ze bij topgear Captain slow de topsnelheid weer testen:P

Lijkt wel op een mix van verschillende bekende sportwagens.

Ja dit is weer van die onzin. Bedenk even voor het gemak dat een Formula 1 V12 met 900PK en traction-control en launch-control van 0 naar 100 gaat in 1,2 seconde. Dan zou dit half hobby project zomaar ff honderden miljoenen aan cutting-edge research benaderen, no way :roflol:.

~edit
Positive acceleration
The 2006 F1 cars have a power-to-weight ratio of 1250 hp/t (0.93 kW/kg). Theoretically this would allow the car to reach 100 km/h (60 mph) in less than 1 second. However the massive power cannot be converted to motion at low speeds due to traction loss and the usual figure is 2 seconds to reach 100 km/h (60 mph). After about 130 km/h (80 mph) traction loss is minimal due to the combined effect of the car moving faster and the downforce, hence the car continues accelerating at a very high rate. The figures are (for the 2006 Renault R26):[citation needed]
0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds]0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds
0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds*
*Figures are heavily dependent on aerodynamic setup and gearing.
The acceleration figure is usually 1.45 g (14.2 m/s*) up to 200 km/h (124 mph), which means the driver is pushed back in the seat with 1.45 times his bodyweight.

Laatst bewerkt:
Superman the ride in Six flags doet er 3 seconden over om op 90 km per uur te komen, daarbij wordt je al behoorlijk in je stoel gedrukt. Dat zou betekenen dat zo'n particuliere wagen dat in de helft van de tijd doet en ook nog een tikkeltje harder zelfs. :rolleyes: En dat alles zonder aerodynamica. :roflol:

Btw, we leven in een tijd van cijfers en de meeste die zo'n wagen aanschaffen hechten er waarde als ze deze cijfers kunnen uitspreken in aanwezigheid van derden. Zelf hebben ze geen idee van de verhouding tussen afstand en tijd.

Sowieso snap ik niet dat je enigszins trots kunt zijn op zo'n wagen als je hem koopt, dat kan iedereen wel, enkel als ontwerper zou ik er trots op kunnen zijn.

Ja dit is weer van die onzin. Bedenk even voor het gemak dat een Formula 1 V12 met 900PK en traction-control en launch-control van 0 naar 100 gaat in 1,2 seconde. Dan zou dit half hobby project zomaar ff honderden miljoenen aan cutting-edge research benaderen, no way :roflol:.

~edit
Positive acceleration
The 2006 F1 cars have a power-to-weight ratio of 1250 hp/t (0.93 kW/kg). Theoretically this would allow the car to reach 100 km/h (60 mph) in less than 1 second. However the massive power cannot be converted to motion at low speeds due to traction loss and the usual figure is 2 seconds to reach 100 km/h (60 mph). After about 130 km/h (80 mph) traction loss is minimal due to the combined effect of the car moving faster and the downforce, hence the car continues accelerating at a very high rate. The figures are (for the 2006 Renault R26):[citation needed]
0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds]0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds
0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds*
*Figures are heavily dependent on aerodynamic setup and gearing.
The acceleration figure is usually 1.45 g (14.2 m/s*) up to 200 km/h (124 mph), which means the driver is pushed back in the seat with 1.45 times his bodyweight.

F1 zit aan zoveel regels vast... In de jaren 80, kregen ze al 1500 pk uit een 1.5 liter blokje door gebruik van turbo's in de F1 (BMW). Ging wel maar een paar rondjes mee en zal wel een powercurve hebben waar je akelig van wordt, maar ok. Het blijft wel 1500 pk uit 1.5 liter.
Acceleratie kun je natuurlijk ook dik verbeteren door bredere/grotere banden en 4wd i.p.v. rwd.

Ben benieuwd naar de driveability en het verbruik van dit beestje :D

Laatst bewerkt:
De Veyron Super Sport begon blijkbaar al wat akelig te doen na 410 km/u, terwijl stabiliteit en betrouwbaarheid bij hoge snelheden toch het doel was waar bugatti jarenlang naar streefde. En nu komt en bedrijfje waar niemand ooit van heeft gehoord zeggen dat ze binnen het jaar 5 exemplaren willen leveren, terwijl de wagen enkel maar in photoshop bestaat...

Volgens mij is het gewoon een hoax.

Ik vind het design maar vreemd. De combi ronde en strakke lijnen vloekt imo. Lijkt een combi Lambo+Ferrari. Natuurlijk is hij snel door het lichtere gewicht (cabrio + koolstofvezel) maar cabrio chassis is ook minder stijf en minder geschikt om snel te rijden.

Ik vraag me verder af of die specs wel kloppen. 100km/h in 1,5 sec??

Ik vind het design maar vreemd. De combi ronde en strakke lijnen vloekt imo. Lijkt een combi Lambo+Ferrari. Natuurlijk is hij snel door het lichtere gewicht (cabrio + koolstofvezel) maar cabrio chassis is ook minder stijf en minder geschikt om snel te rijden.

Ik vraag me verder af of die specs wel kloppen. 100km/h in 1,5 sec??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

daar is deze auto het niet mee eens

Terug
Naar boven