- Waardering
- 1.093
Heb het over luxe-sportwagens, anders kan je ook zeggen dat een F1 stijf is als cabrio![]()
tsja, is gewoon een productie-auto T, net als die andere 2. Dat zijn ook niet eckte ''instappertjes''
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het over luxe-sportwagens, anders kan je ook zeggen dat een F1 stijf is als cabrio![]()
Toch is het van een wat andere orde... je hebt luxe-sportwagens en je hebt supersportwagens waar je comfort ruilt voor betere prestaties. Je kan dan wel zeggen dat de Zonda een stijf chassis heeft, maar je hebt ook minder ruimte/comfort. Ik geloof nooit dat de Dagger GT luxe en prestaties optimaal kan combineren.tsja, is gewoon een productie-auto T, net als die andere 2. Dat zijn ook niet eckte ''instappertjes''
Toch is het van een wat andere orde... je hebt luxe-sportwagens en je hebt supersportwagens waar je comfort ruilt voor betere prestaties. Je kan dan wel zeggen dat de Zonda een stijf chassis heeft, maar je hebt ook minder ruimte/comfort. Ik geloof nooit dat de Dagger GT luxe en prestaties optimaal kan combineren.
Mijn punt is dat Dagger in zekere zin een luxe cabrio lijkt te willen combineren met topprestaties. Dat gaat zeker een effect hebben op de wegligging...maar dat zei ik toch ook niet.
luxe + prestaties = only bugatti