MuscleMeat

Dagger GT maakt gehakt van Bugatti Veyron

tsja, is gewoon een productie-auto T, net als die andere 2. Dat zijn ook niet eckte ''instappertjes''
Toch is het van een wat andere orde... je hebt luxe-sportwagens en je hebt supersportwagens waar je comfort ruilt voor betere prestaties. Je kan dan wel zeggen dat de Zonda een stijf chassis heeft, maar je hebt ook minder ruimte/comfort. Ik geloof nooit dat de Dagger GT luxe en prestaties optimaal kan combineren.

Toch is het van een wat andere orde... je hebt luxe-sportwagens en je hebt supersportwagens waar je comfort ruilt voor betere prestaties. Je kan dan wel zeggen dat de Zonda een stijf chassis heeft, maar je hebt ook minder ruimte/comfort. Ik geloof nooit dat de Dagger GT luxe en prestaties optimaal kan combineren.

maar dat zei ik toch ook niet.

luxe + prestaties = only bugatti

er is een street legal car door een of andere amerikaan gebouwd en die gaat 0 - 100 in 1 seconde.

Weet zo link niet. ooit op discovery gezien

Ik had ooit een auto, was een volvo, en die ging van 0 naar 100 in 0,234 nanoseconde.

True story.

Ok dit kan bijna iedereen met deftige photoshop skills? Het spreekwoord eerst zien en dan geloven is hier wel op zijn plaats

in de racerij haalden ze 10 jaar geleden al 1500 pk uit een anderhalf literblok las ik laatst in een boek daarover (sorry geen bron, correct me if im wrong). het feit dat ie na 1 race naar de t*ring was maakt het alleen niet geschikt voor productie auto's. Er is in principe veel meer mogelijk dan ze met bijv de veyron hebben gedaan. het feit dat het langer dan een dag moet werken maakt alles alleen veel moeilijker.

Ik zal alvast een order plaatsen. Alleen moeten ze dan wel die 4 uitlaatjes wat meer verdelen. (2 om 2)

maarja van nul naar 100 binnen 2 seconden op 20inch straatbandjes:) laat ze eerst maar eens dat ding bouwen ben zeer benieuwd kwa moter denk ik toch dat het een redelijk goede platform is ;)

Terug
Naar boven