XXL Nutrition

Dames in de ijzers!

Sam86

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
22
Lengte
1m72
Massa
63kg
Vetpercentage
19%
Hi Ladies!

Ik ben al een aantal jaar flink actief op de sportschool op gebied van cardio en zumba/salsa lessen geven.
Nu sinds een paar weken ben ik ook begonnen met krachttrainingen met als doel meer spiermassa op te bouwen, iets lager in mijn vet te komen en gewoon lekker strak in mijn vel te zitten.
Op de sportschool waar ik train lijkt het echter nogal vreemd te zijn dat de dames ook in de ijzers klimmen???
Ik ben dan ook opzoek naar dames die met het zelfde doel aan het trainen zijn om ervaringen uit te wisselen en om tips en trucs uit te wisselen.
Meer ladies in deze regio bezig?:rolleyes:

Welke regio is 'deze' regio? Ik ben ook de enige vrouw in onze gym..

• Topic Starter Topic Starter
Welke regio is 'deze' regio? Ik ben ook de enige vrouw in onze gym..

Uithoorn/Mijdrecht:D
Jij? Ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn ex zo'n 1,5 jaar nodig heeft gehad mij te overtuigen van het feit dat krachttraining helemaal zo'n slecht idee nog niet was. Nu ik eenmaal over de streep ben vind ik het raar dat het nog zo onbekend bij vrouwen is. Hoe lang train jij al?

Uithoorn/Mijdrecht:D
Jij? Ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn ex zo'n 1,5 jaar nodig heeft gehad mij te overtuigen van het feit dat krachttraining helemaal zo'n slecht idee nog niet was. Nu ik eenmaal over de streep ben vind ik het raar dat het nog zo onbekend bij vrouwen is. Hoe lang train jij al?
Ah, ik zit in bergen op zoom..

Dat wordt 'm niet. ;)

Ik train sinds vorig jaar februari/maart. Ik ben wel tussendoor een maand of 3 er tussen uit geweest ivm auto ongeluk en verhuizing en ik train sinds september vorig jaar met dikke blessures. (SI gewricht en toen nog whiplash op 2 punten in mijn nek/rug)

Maar desalniettemin gaat het wel goed.

Ah, ik zit in bergen op zoom..

Dat wordt 'm niet. ;)

Ik train sinds vorig jaar februari/maart. Ik ben wel tussendoor een maand of 3 er tussen uit geweest ivm auto ongeluk en verhuizing en ik train sinds september vorig jaar met dikke blessures. (SI gewricht en toen nog whiplash op 2 punten in mijn nek/rug)

Maar desalniettemin gaat het wel goed.

Das idd wel een beetje uit de buurt:rolleyes: Maar jij helemaal geen vrouwen op de sportschool die iets aan kt doen????

Vervelend dat je last hebt van blessures. Hoe pak je je training nu een beetje op dan?

Alle dames aan de ijzers!! :D

Das idd wel een beetje uit de buurt:rolleyes: Maar jij helemaal geen vrouwen op de sportschool die iets aan kt doen????

Vervelend dat je last hebt van blessures. Hoe pak je je training nu een beetje op dan?

Gewoon..Trainen. Ik kan niet squatten en niet deadliften, ook geen legpress. Verder kan ik best heel veel. Als het niet gaat, toch 20x proberen.. 3 weken pijn, er van leren..en niet meer doen :D

Gewoon..Trainen. Ik kan niet squatten en niet deadliften, ook geen legpress. Verder kan ik best heel veel. Als het niet gaat, toch 20x proberen.. 3 weken pijn, er van leren..en niet meer doen :D

Nice:D beetje eigenwijs dus:o
K zag je pics....ziet er goed uit!

Klein beetje eigenwijs maar. Hahha.

Thanks. Ik ben er nog lang niet maar als ik zie waar ik vandaan kom..Mag ik niet mopperen. ;)

dames horen aan het ijzer de strijkijzer
grapje

maar bij mij iig zie je wel eens vrouwen een lat pulldown met 5 of 10 kilo doen of wat met 3 kilo dumbbells daar blijkt het bij niet echt kracht training met wat gewicht eraan heb er maar 1 die bench pressen en die zelfde en 1 andere zien squatten 2 dus maar

dames horen aan het ijzer de strijkijzer
grapje

maar bij mij iig zie je wel eens vrouwen een lat pulldown met 5 of 10 kilo doen of wat met 3 kilo dumbbells daar blijkt het bij niet echt kracht training met wat gewicht eraan heb er maar 1 die bench pressen en die zelfde en 1 andere zien squatten 2 dus maar

Eeh ja, voor mij toch idd andere ijzers dan het strijkijzer. Maar bij jou op de sportschool dus ook al niet veel dames. ???

Jammer ik hoopte dat je in friesland zou zitten! Dan zou ik ook een trainingsmaatje kunnen vinden. Doe alles nu nog noodgedwongen thuis omdat ik het niet zie zitten om alleen in de sportschool aan het ijzer te hangen.

Big J (MrJ) woont in Uithoorn, misschien wil hij je wel coachen;)

groter is beter

Je kan anders toch ook met een man samen trainen?

Jammer ik hoopte dat je in friesland zou zitten! Dan zou ik ook een trainingsmaatje kunnen vinden. Doe alles nu nog noodgedwongen thuis omdat ik het niet zie zitten om alleen in de sportschool aan het ijzer te hangen.

Same problem here ;-)
Ik zie het ook niet zitten om in de fitness het krachthok in te gaan tussen al de mannen...heb nu ook wel geen plannen om echt massa te krijgen, maar zou het eigenlijk wel eens willen proberen

Same problem here ;-)
Ik zie het ook niet zitten om in de fitness het krachthok in te gaan tussen al de mannen...heb nu ook wel geen plannen om echt massa te krijgen, maar zou het eigenlijk wel eens willen proberen

Gewoon doen, echt.
Ik heb ruim 2 jaar naar een andere sportschool gereden omdat ik niet in mn eigen dorpssportschoool durfde te sporten (terwijl ze hier veel betere begeleiding, toestellen sec hebben) nu train ik er sinds kort en denk echt: waarom heb ik me al die tijd druk lopen maken.. Nog steeds denk ik wel is (vooral s'avonds, als het druk is) oh god, het is zo druk. Maar gewoon ertussen gaan staan.

Gewoon woest met die barbell rondmeppen, gaan ze allemaal aan de kant. Voila, weg drukte. :cool: Works for me.

Of zorgen dat je heel snel veel gewicht kan handlen. Meestal schaamt de rest zich dan zo dat ze weglopen. :D

Haha geniaal ik zie al helemaal voor me hoe jullie de gyms domineren :-p ik hoop nog steeds iemand te vinden die met mij gaat trainen!

Sanne dat is zeker jammer aangezien ik oorspronkelijk uit Leeuwarden kom! Ik heb daar wel op een sportschool gewerkt waar je goed zou passen en mannen niet heel vreemd kijken wanneer je in de ijzers hangt maar weet niet waar in Friesland je wil trainen? Noodgedwonen thuis is natuurlijk geen optie!

Big J (MrJ) woont in Uithoorn, misschien wil hij je wel coachen;)

groter is beter
Weet ik, 1 x raden door wie ik tegenwoordig in de gewichten hang:D

Gewoon doen, echt.
Ik heb ruim 2 jaar naar een andere sportschool gereden omdat ik niet in mn eigen dorpssportschoool durfde te sporten (terwijl ze hier veel betere begeleiding, toestellen sec hebben) nu train ik er sinds kort en denk echt: waarom heb ik me al die tijd druk lopen maken.. Nog steeds denk ik wel is (vooral s'avonds, als het druk is) oh god, het is zo druk. Maar gewoon ertussen gaan staan.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me er eerst ook druk om maakte maar de reacties zijn eigenlijk erg leuk! De mannen keken eerst wel een beetje raar op maar daar waar ze kunnen proberen ze nu te helpen en als ze zien dat het zwaar wordt pushen ze me net nog even naar nog net een laatste herhaling. Ladies, ik vind het gewoon leuk om ook contact met de dames te hebben maar laat je nou niet weghouden uit de ijzers omdat je 'bang' bent voor de reacties van de mannen!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 11:24 ----------

Gewoon woest met die barbell rondmeppen, gaan ze allemaal aan de kant. Voila, weg drukte. :cool: Works for me.

Of zorgen dat je heel snel veel gewicht kan handlen. Meestal schaamt de rest zich dan zo dat ze weglopen. :D

Haha, ja dat is inderdaad ook een oplossing!:D like the attitude;)
Maar de mannen bij jou op de sportschool reageren toch niet bijzonder vreemd op een vrouw in de ijzers neem ik aan?

Zou je denken? Oh jawel hoor. Ik ben de enige vrouw. ;)
Dat trekt nogal wat bekijks.

Als ik bij Healthcity train dan hebben ze gewoon netjes respect voor me (op een enkele ongevraagde spotter na..) En komen ze braaf gedag zeggen.
Als ik bij Budget train (wat ik dus niet meer doe sindskort) moet ik eerst iedereen uit de kant meppen. No racist: maar allemaal Marokkanen en Turken. No respect, vinden het maar wat raar dat ik er tussen sta in mijn shorts en topje.
Weigeren ook hun db's weg te leggen (die ze reserveren voorzichzelf..alle 20)
Vorige keer heb ik gewoon hardop geroepen dat die BB echt ****ing pijn gaat doen in hun smoel.
Oprotten nou. Ik betaal ook contributie. And i don't give a **** if you don't respect me.

Ciao.

Vervolgens kon ik gewoon lekker aan de gang. Dat ze dan lelijk kijken, stoor ik mij niet aan.

Terug
Naar boven