- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 mogen van mij ook wel wat meer serieuse dames komen trainen

Ik doe de sales, soms receptie en tussendoor geef ik hier en daar een pointer als ik iemand ECHT belabbert zie trainen![]()

Waar train je dan dat er echt geen vrouwen zijnbij ons doet er geen enkele vrouw aan KTmss omdat er bij ons in de gym quasi geen vrouwen zijn
mja als enige vrouwen tussen een stuk of 10-15 mannen gaan trainen in een "hardcore" gym is wss ook niet alles
maar het zou toch leuk zijn moesten er wat vrouwen trainen ook!
?Is ook zoIn mijn gym ook weinig, maar is me eigenlijk nooit zo opgevallen.
Mensen kijken toch wel naar je als je,ergens nieuw bent. Gewoon je ding doen en ze zijn zo gewend aan je.
Hoe reageren de andere vrouwen btw op jou in het krachthok? Bij ons zijn het bijna meer vrouwen die stom staan te kijken dan mannen
Bij mij op de sportschool zijn er gemiddeld 3 tot 5 dames altijd bezig bij de KT waarvan er een paar ook nog redelijk sterk zijnen ook +- 3-5 mannen .. t is redelijk gelijk. Er zijn ook die crossfit doen ondertussen enzo, ik voel me helemaal niet raar daar als vrouw, dus daar heb ik wel veel geluk mee denk ik
![]()

Ik train altijd alleen, en ik vind dat juist heel erg prettig.
Soms train ik met een ander of op een sportschoolruil ofzo en dat is superleuk, maar wel voor af en toe. Als ik alleen train, kan ik me beter concentreren op de training en qua discipline heb ik er totaal geen moeite mee. Elke trainingsdag is een mooie dag!
Klinkt goed Sanne! Wanneer heb je tijd? en waar wil je trainen?Uithoorn is op zich niet heel van vanaf hier. Keertje samen trainen met een andere dame lijkt me wel leuk.
Wat zijn je stats? (squat, bench press, deadlift)
)
Laat me raden Sanne jij hangt al in veel zwaardere gewichten?
Nah,, 160kg DL enzo.Ik voel hier een ohoh momentje aankomen.......Laat me raden Sanne jij hangt al in veel zwaardere gewichten?
![]()

Kan nog veel van jullie leren en motivatie wordt er ook alleen maar beter op hier
@LazyLittleLamb;
Bij ons leggen ze het wel uit tijdens je eerste dag maar daarna wordt er eigenlijk niet meer naar je omgekeken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf voorhield dat cardio voldoende was en kt er alleen voor zorgde dat ik groter werd en dat was toen (bijna 2 jaar geleden) zeker nog niet mijn doel! (doel = inmiddels een 'beetje' aangepast)
Vond afgelopen week voor een eerst een stuk in een magazine waarin stond hoe goed kt voor vrouwen is i.p.v. dat er een of achterlijk dieet geprezen werd, vond ik toch wel leuk te lezen!
Klinkt goed Sanne! Wanneer heb je tijd? en waar wil je trainen?
Legpress:
1x12x70kg
3x12x80kg
Squat:
4x12x45kg
Deadlift:
4x12x30kg
bench press:
4x10x20kg (maar die gaat nog niet altijd even soepel)
Die van jou?
Op het moment denk ik niet maar heb het wel gedaan ja.Oke nog best netjes want je doet het nog niet zo lang he.
Mijn pr's die ik ooit had zijn
1x162,5 kg deadlift
1x125 kg squat
1x85 kg bench press
Weet niet of dat allemaal nog lukt op het moment. Had ongeveer een maand weinig gedaan en 2 maanden daarvoor had ik niet heel veel motivatie. Deadlift ging k*t kwa techniek maar die pak ik nu weer op.
Vorige week nog 2x3x120 kg en 3x130 kg deadlift.
Geen idee waar we kunnen trainen. In wat voor gym train jij?

Je bent niet de enigeLijkt me leuk om ook te komen als er een gezamelijke sessie wordt georganiseerd in Noord-Holland!