MuscleMeat

dan baal je even ( twitterfail )

Heeft weinig met oplichterij te maken, het geld is uitgekeerd. Alleen niet aan degene die er volgens de regels geen recht op heeft. Geld komt zelf goed terecht want hiermee wordt mogelijk voorkomen dat te jonge spelers een gokverslaving oplopen.

Cashgames kun je wel uitmelken als je goed speelt, bij toernooitjes komt toch meer geluk kijken. Bij een toernooi lig je er met een beetje pech gelijk uit, terwijl dezelfde hand bij een cashgame op lange termijn gewoon winstgevend is. Beste is het om bij toernooitjes in beginfase heel terughoudend te spelen zelfs met AA en dan als je geen gekke dingen doet red je het wel tot de bubble.

Heeft weinig met oplichterij te maken, het geld is uitgekeerd. Alleen niet aan degene die er volgens de regels geen recht op heeft. Geld komt zelf goed terecht want hiermee wordt mogelijk voorkomen dat te jonge spelers een gokverslaving oplopen.

haha ja eric, wie controleert dat pokerstars die centjes gaat storten??

Cashgames kun je wel uitmelken als je goed speelt, bij toernooitjes komt toch meer geluk kijken. Bij een toernooi lig je er met een beetje pech gelijk uit, terwijl dezelfde hand bij een cashgame op lange termijn gewoon winstgevend is. Beste is het om bij toernooitjes in beginfase heel terughoudend te spelen zelfs met AA en dan als je geen gekke dingen doet red je het wel tot de bubble.

3 jaar terug wist niemand nog van blinds stelen. Nu is raisen vanaf de button met any2 standaard en resteals zie je ook steeds vaker. Niveau is echt hard omhoog gegaan en dikke winst maken lukt je niet meer zo makkelijk. Ja een 200nl reg die 25nl gaat uitmelken maar dat is messi die bij de B gaat voetballen.

Als je met bankrollmanagement kun je er nog steeds goed aan verdienen hoor. Genoeg lui die nog steeds niet weten hoe te spelen. Het meest via een site als Unibet ofzo, daar zitten lui die het gewoon doen om ff een gokje te wagen.

Maarja ik moet niet zoveel zeggen, ik ben 1 jaar terug in 1 avond 1000$ verloren toen ik op tilt sloeg en daarna eigenlijk niet meer gespeeld, ook weinig tijd nu. Maar een kameraad van me had laatst 28500$ gewonnen met een toernooi en dan begint het toch weer te kriebelen :)

• Topic Starter Topic Starter
ik speel zelf ook veel via pokerstars
ene maand win ik 1000 andere maand verlies ik 1000
heb nog niet meer als 2000 winst gestaan

uiteindelijk verspeel ik alles aan de cashtafel

hoe ziek zal die kerel zich wel niet voelen ey
300.000 euro verranderd heel je leven

haha ja eric, wie controleert dat pokerstars die centjes gaat storten??

De Isle of Man Gambling Supervision Commission, die dus. Zijn nogal wat regeltjes aan verbonden om daar een licentie te krijgen, Pokerstars zal niet zo dom zijn om regels te verbreken.

De Isle of Man Gambling Supervision Commission, die dus. Zijn nogal wat regeltjes aan verbonden om daar een licentie te krijgen, Pokerstars zal niet zo dom zijn om regels te verbreken.

Zo heilig is pokerstars ook weer niet [Link niet meer beschikbaar]

Overigens haalt het niks uit om een 17 jarige te verbieden te gokken, iemand die daar interesse in heeft zal dat op zijn 18e dan toch wel gaan doen. Bovendien is het de account van zijn vader, al helpt phil ivey mij op mijn account het zou niks uit moeten maken of ik zelf win of een ander laat spelen, het account dat op mijn naam staat wint op een volstrekt eerlijke manier zonder dat het spel beinvloed wordt of andere spelers benadeeld worden. Dit komt ze gewoon goed uit om niet uit te hoeven keren en geeft de site een goed imago met betrekking tot "veiligheid" voor minderjarigen. Het is gewoon een verkapte reclamestunt, of wou je stellen dat deze 17jarige nu in bescherming is genomen:D

Terug
Naar boven