AndroidHealthClinic

dat was wel balen.. ff kleine tegenvaller

Tom1988

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
ik weeg mijzelf elke week op de weegschaal, zondagochtend vooor het ontbijt, naakt. zoals het hoort.

en ik stond op de 70.9 en nu op de . 70.6 :mad:
was wel ff k*t

toen ik begon op:
5 feb was ik : 62.5 kilotjes.
en nu is het 19 maart en weeg is:+- 71 kilo..

wel goed gedaan denk ik?

maar ik wil wel met mijn verjaardag op de 80 zitten:D

ik en 12 mei jarig..

mijnvraag:
denken jullie dat ik dat ga redden??

weet ook al wat de reden van deze week is:
we zijn nl aan het verbouwen en we konden niet koken: dat betekende ff geen eieren enzo, Wel kipfilet:D gewoon ff hoppa in de microwave:D
en tonijn enzo, maar avond eten was telknes nie tzo spectaculair, vaak brood enzo, maar gelukkig doet het fornuis het weeer dus:
Koken bakken en noem maar op:D

baalde namelijk wel vanochtend.
meestal zat er 1 a 2 kilo bij..
en nu hetzelfde..

nja veel vreten deze week e, hard trainen dan hoop ik dat het goed komt:cool:

maar alsog mijn vraaag:
denken jullie dat het mogelijk is om dat gewicht te halen op mijn verjaardag? of wat is het uiterste? (het max.)

alvast bedankt!!

• Topic Starter Topic Starter
ow ja:
ben 16 jaar en ong . 178 lang..

als jij in anderhalve maand bijna 10 kilo gained dan ben je lekker bezig.
alleen die super groei houd een keertje op, bij de een wat eerder dan bij de ander.

gewoon doorvreten en doortrainen, en dan op je verjaardag verder zien

Je gaat je druk zitten maken over 300 gram verschil in gewicht?? Ik verschil soms anderhalve kilo per ochtend, het ligt maar net aan hoeveel vocht je vasthoud of kwijtraakt, en op 300 gram moet je echt niet gaan kijken. Sterker nog, je moet helemaal niet zoveel op de weegschaal gaan staan, maar gewoon in de spiegel kijken, de weegschaal verteld je helemaal niets. Waar zit het gewicht dan? In spier? In vet? In vocht?

En met alle respect, maar tenzij je in vetpercentage aardig omhoog gaat schieten, ga jij nooit die 80 kilo halen op je verjaardag. 20 kilo in ruim 3 maanden aankomen aan massa is nog nooit iemand gelukt.

idd...volgens mij zit er behoorlijk wat vet bij.

valt wel mee, (ff afkloppen)

maar ga gewoon veel vrete:D en trainen, dan zal er vast wel weer een paar kilo bij gekome nzijn..

maar hoeveel kilo komen jullie meestal aan dan? per hoeveel? maand ofzo?

20 kg in 3 maand lijkt me wat aan de amitieuze kant. Of je moet eerder hebben getrained en een groot gedeelte van die 20 kg gaan re-gainen.

Gasten die natural starten met de juiste schema's doen het heel erg goed als ze in een jaar 20 kg aankomen, dat is zeker iets om trots op te zijn.

20 kg in 3 maand; that ain't goanna fly, boy :D

ja nee klopt was ik vergeten, ik heb al eerder getraind. .. (stomme fout v me om het te vergete)

maar ik woog toen rond de 65
en was vee lafgevallen door allerlei dingetjes enzo.(woog op mn ergst iets v 56 kiloTJES, dus werd er gek van! en bne gelijk weer bgeonnen. en zit nu weer op de 70. maar heb de draad weer oppgepakt, en ben nu weer super serieus aan het trainen..

zit nu btw te geniete v een waldkornbol:D met wta kipfilet en een tomaatje erop :D geil hoor

300 gram :rolleyes: Als ik ga schijten ben ik al meer kwijt . Focus je niet zo op dat gewicht is nergens goed voor ;)

2 kilo per week... hmmm... als VET-winst je doel is ben je goed bezig !

Afgezien daarvan verschilt je gewicht sowieso wel per dag... de dag na een training ben ik altijd lichter, en als ik heb zitten schijten ben ik ook weer wat "afgevallen".

Vrijdag: 96.5
Zaterdag 96.8
Zondag 95.4 (zaterdag niet zo veel gegeten)
Maandag 95.9

en dat moet dan bulk voorstellen.... tsss, anyways, niet iedere dag op de weegschaal gaan staan (of als je het toch doet niet over stressen)

/edit: oh wacht je weegt je niet iedere dag... nou, mijn punt blijft staan :)

thanks,
nee ik weeg me iedree weeek, en zit er ook niet eheel erg mee ofzo,

maar denken jullie ddat ik zo veel vet win in plaats droge massa?

vb van wta ik op ee ndag eet:
(geen tijden mmaar dat is vanaaf 7:45 tot 11 uur 's avonds. en om de 2 uur ongeveer..
vocht: cola light en water enzo..

*kwark met mueslie en brinta en 2 sneeen brood ,en eiwit shake
*2 brood met kipfilet/tonijn + evt cracker.
*2 brood met smneerkaas light.
*2 en 1 bol met light kaas en wat vlees, kip/paardevlees met plakje tomaat en komkommer (broodje gezond):D( 10 % vet en 30 % eiwit)
*bak met brinta en melk. evt half stokbrood. met wat beleg.
*wat eieren(zonder eigeel) of wat rijst.
*avond eten: aardappelen en vlees en groente en toetje: kwark:D met wat muelsie of optimel vla (0%vet en geen suikers) met natuurlijk brinta of musilie.

en na training, 0% vet melk+Super pro 91

en SLAPEN:D

GOEd ofniet??:rolleyes:

Zoveel lijkt het niet, maar dat hangt natuurlijk af van persoon tot persoon. Ik groei goed op 3500cals, sommigen hebben +4000cals nodig dus ja. Je bent goed bezig dus houden zo.

die weegschaal KK ik nog is een keer t raam uit

als je denk dat je zwaarder ben , ben je lichter , en als je denk k*t volgens mij ben k afgevallen , dan zit dr ineens weer wat bij

weg met die k*tdingen :mad:

t*ring vreet je 3x per dag brinta ???

je moet er maar van houden.

rtodeep zei:
t*ring vreet je 3x per dag brinta ???

Heb jij een andere oplossing.
ik ben pas bezig en heb een gedeelte van de voedingsschemaovergenomen en daarin word ook aangegeven 3x per dag brinta.

ps. Wat zijn goede maaltijd vervangers

Ja brinta is LEKKER:D beetje muslie er doorheen, en hoppa,. geniete hoor:D

wat is een goede vervanger voor brinta? ik als belg heb dit niet thuis :x

BoTo zei:
wat is een goede vervanger voor brinta? ik als belg heb dit niet thuis :x

nutrix, havermout.

librium zei:
Heb jij een andere oplossing.
ik ben pas bezig en heb een gedeelte van de voedingsschemaovergenomen en daarin word ook aangegeven 3x per dag brinta.

ps. Wat zijn goede maaltijd vervangers

als je ECHT niet anders kan een weightgainer, maar een maaltijd is gewoon een maaltijd.. vast voer.

beetje rijst oid is zo klaar en kan je gewoon in een bakkie meenemen, wat gekookte groenten erdoorheen wat kipreepjes/blokjes en je hebt een prima maaltijd.
Ik ben zelf een langzame eter, maar zelf dit krijg ik binnen 10 minuten op.

Terug
Naar boven