MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Ben ik het helemaal met je eens (alleen ronnie en columbo pakten wel die gewichten trouwens, maar dat terzijde).
Hoe kom je daar bij. Al die andere gasten pakten deze gewichten, weliswaar niet in wedstrijd voorbereiding, maar in hun off-season periode wel hoor.
Arnold's pr's
-Bank 210kg
-Squat 240kg
-Deadlift 295kg
Lou Ferrigno bankte ook boven de 200 en pakte zware squats, deadliften weet ik zo even niet, maar hij heeft ook meegedaan met de sterkste man ter wereld en is toen in een goed deelnemersveld 4e geworden.
Mike mentzer was sterk en stond bekend om zijn trainingsmethode waarin de intensiteit maximaal was en het volume zo laag mogelijk. Oftewel heeel zwaar beuren!
En zo kan ik nog wel veel meer gasten opnoemen uit het verleden die BB-ing ook met andere sporten combineerden en publiekelijk hun krachtstaaltjes lieten zien, omdat dit gewoon ook hele sterke jongens waren en niet alleen van die opgepompte beachboys.

, maar dat terzijde).
, heb er hier een stuk of 15 a 16 in de kast staan en staan regelmatig ff op voor de motivatie of om details op te pikken die ff uit het geheugen zijn geglipt.

voel je je aangesproken?