Fitness Seller

Day Z

• Topic Starter Topic Starter
Ja redelijk goede Asus laptop,
Intel i7 2630QM
6GB RAM 1333MHz
Nvidia GT555 2gb.

Maar ik kijk wel gewoon of het lukt, copy protection is nu toch van die game af dus het zal wel lukken om hem te downloaden neem ik aan.

Ik kijk morgen even de specs van de pc en kijk wel of ik hem kan spelen. Dan downloaden en de mod downloaden en dan survivalen xD.

Wel grappig dat wanneer je een schot hoort op die filmpjes iedereen flipped haha.
Lijkt me wel grappig DBB-squad :roflol:

abbo

Lol ga hem zeker downloaden, wie download hem nog meer? Iig degene die hem kunnen draaien?

Lol ga hem zeker downloaden, wie download hem nog meer? Iig degene die hem kunnen draaien?
Ik heb net Arma2 en de uitbreiding weer geinstalleerd, de rest voor Day Z doe ik ook snel maar even lezen wat je allemaal moet doen (beta patch enzo blablabla).

Wat zijn je PC specs?

Van mij? AMD 955 en Radeon 6870

Lol m'n eerste pogingen gingen echt nergens heen. De servers hebben dezelfde tijd als hun echte lokatie dus op nederlandse servers was alles donker en dan zie je echt bijna niks. Een paar keer geprobeerd wat huizen te looten maar zombies everywhere dus kon een paar keer opnieuw beginnen...

Zombies kunnen gewoon door water rennen.. fuuu
Zombies kunnen direct door hangaar deuren heen ook al doe je ze dicht.. fuuu
Zombies krijgen ook gewone deuren open.. fuuu

Toen een amerikaanse server genomen waar het gewoon licht was en dat ging veel beter...

Zombies kunnen niet goed die heuvels oprennen dus zo kun je ze afschudden.
Steden zijn eerst het risoco nog niet waard, check http://dayzmap.info/ probeer erachter te komen waar je bent en zoek naar deer stands in de wildernis die bevatten een beetje loot en zijn low-risk.

Zo kon ik naar zo'n deer stand sneaken en vond een shotgun en mp5, veilig vanuit die stand een paar zombies geknald met de shotgun. Toen ging ik bij een huis daarnaast alsnog dood omdat er daar heel veel zombies waren en ik niet meer kon rennen door gebrek aan drinken/eten/whatever. :|

Daarom iedereen samen gaan aka DBB-crew.
Als je uitlogt spam je dan op dezelfde plek als logplace?

Jammer van die zombie updates.. Dat ze kunnen rennen enzo

NVIDIA GeForce 8400 GS
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.69 GHz, 2661 MHz, 4 core('s), 8 logisc...

Is dat goed genoeg, of waar kan ik dat zien?

Moet je eerst arma II instaleren/kopen voordat je day z kunt spelen? Of is dit niet nodig

lol nvm, geen zin om te betalen :D

Hahaha ja bait. En gewoon tegen iedereen zeggen dat we friendly zijn, en dan uiteindelijk iedereen afknallen en hun spullen looten.

http://www.youtube.com/watch?v=c-YYjAWz53A&list=FLGvS-yAWTEJd_tiE8TsopMA&index=1&feature=plpp_video

deze is ook epic, even helemaal kijken :roflol:

die is echt geweldig! Zitten ze daar op de toren met die gast 4 meter van hun vandaan.. o my god my heart is raising like hell :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 13:20 ----------

Requirements:

• ArmA II: CO
  • DayZ Mod Files (Available on the downloads page)
  • Balls
:)

kun je ArmA II niet downloaden? Of kun je dan niet online spelen

dhj2hshx.er4.jpg

Ik vind het echt een epic game als ik die filmpjes zie.. als ik het niet kan DL'en ga ik het miss kopen :o

Daarom iedereen samen gaan aka DBB-crew.
Als je uitlogt spam je dan op dezelfde plek als logplace?
Zolang je leeft zijn je spullen en je locatie aan je gebonden. Zelfs als je naar een andere server gaat ga je gewoon verder met jou character vanaf de plek waar je uitlogde.

Ziet er echt gruwelijk uit, vooral om dit met vrienden te doen

een paar maten spelen ook dat spel laatst. als je ze op teamspeak hoort praten en je weet niet dat ze Day Z aan het spelen zijn dan denk je echt van "uhm, what the hell?"

kees: mijn been is gebroken.
klaas: geeft niks, ik heb bloed.

jan: ik ga vanmiddag even naar het dorp met mij sniper, dan knal ik iedereen overhoop. ga je mee?

Terug
Naar boven