MuscleMeat

Day Z

Vito, heb je het spel gekocht? Zoja, hoe is het? :D

Ga het wss na de vakantie halen.

Jo, heb net alles geinstalleerd, dayz staat tussen de filters en zo, maar als ik op join klik gebeurt er niks.

Enig idee?

Nee, maar ben al verder gekomen.. alleen nu telkens vast op "wait for host". Dus probeer nu oudere versie en als dat niet werkt uninstall ik hem wel weer. Geen zin in dit geklooi lol

Nee, maar ben al verder gekomen.. alleen nu telkens vast op "wait for host". Dus probeer nu oudere versie en als dat niet werkt uninstall ik hem wel weer. Geen zin in dit geklooi lol
Je moet goed letten op de versie van de server en welke versie van dayz/arma ao beta jij hebt anders krijg je veel van dat soort issues.

• Topic Starter Topic Starter
Vito, heb je het spel gekocht? Zoja, hoe is het? :D

Ga het wss na de vakantie halen.

Hey nee nog niet, ben nu pas thuis bij mn goede laptop en wou eerst kijken of ik hem kon spelen.

mp_rp_7.gif

moet lukken denk ik zo :D

Maar ik hoorde dat er ook binnenkort een korting kwam op steam op het spel ofzo anders wacht ik daar op

Even een dom vraagje, stel je download iets via steam en m'n internet verbinding valt even uit, wat gebeurt er dan met de download?

Je moet goed letten op de versie van de server en welke versie van dayz/arma ao beta jij hebt anders krijg je veel van dat soort issues.

Heb het spel een beetje gespeeld en weet nu al dat het niks voor mij is :p. Toch niet al te veel tijd voor spellen dus vind het ook niet erg.

Even een dom vraagje, stel je download iets via steam en m'n internet verbinding valt even uit, wat gebeurt er dan met de download?

Zal later gewoon doorgaan en in het ergste geval stoppen. Het is niet zo dat je het nog een keer moet kopen. Op de misc zeiden ze dat ie nog een keer in de summer sales zou komen ja.

Vandaag gedownload via steam en net gespeeld.
Na 2 levens gekloot te hebben met die backpack, eindelijk een beetje kilometers gemaakt. Alles was donker dus met m'n flashlight een beetje richting elektro vertrokken voor wat avontuur.. Zag ik opeens een flare worden ontstoken, ik erop af, in een gebouw in Elektro hoorde ik allemaal vliegen, betekent dus dat er dode survivors liggen, heel voorzichtig de hoeken checken en het een beetje beginnen te looten, revolver gevonden. Opeens hoor ik twee knallen en ben ik dood :roflol:

Vrij epic, al trekt m'n videokaart het toch niet helemaal super helaas

Net m'n eerste murders gemaakt :o

Was dringend op zoek naar water en voedsel, was al ongeveer een uur door de bossen, bergen en kleine dorpjes aan het rennen. Steeds zonder succes, gebouwen waar je niet in kan of waar niet meer dan een bijl ligt.. Dat was ook m'n enige wapen een bijl, handig want het is stil, maar je moet de zombies heel dichtbij laten komen wil je ze doden.

Uiteindelijk aangekomen bij een iets groter dorp, uit wanhoop wat zombies omver gehakt op zoek naar cola of ander drinken want mijn icoontje blinkte helemaal rood. Iets verderop in het dorp een barn/schuur tegengekomen.

Ik herkende het meteen van de filmpjes op youtube, altijd goede loot/wapens in te vinden, binnen vond ik meteen een dubbelloopsjachtgeweer, met pellets en slugs. Daarnaast ook een blikje cola gelukkig. Snel opgedronken en aan de andere kant van de schuur gaan kijken.

Ik was even bezig in m'n gear, en opeens hoor ik geluid buiten de barn; het is een ander cola blikje wat wordt opgedronken. Ik ga snel naar de trap op van het schuurtje en verstop me achter een grote hooibaal.

Ondertussen schakel ik de view naar 3rd person, ik zie iemand de trap oplopen, zonder na te denken schiet ik 2 maal een lading pallets in z'n torso. Opslag dood.

Daarna tot mijn verbazing zie ik een tweede persoon de trap oprennen, en naar z'n vriend kijken, waarschijnlijk verbaasd dat er nog iemand binnen was. Het lukt me om hem 1 keer te raken met m'n shotgun, daarna verstopt hij zich achter z'n hooibaal aan de andere kant.

Ondertussen komen er 6 zombies de schuur binnen na het geluid van mijn schoten. Ik redelijk in paniek want nu moet ik me op 2 dingen focussen, daarnaast had ik niet veel shotgun ammo. Ik ga achter de hooibaal liggen en verroer me niet. Gelukkig lopen 2 zombies zijn trap op.

We liggen beiden nu al een tijdje achter een hooibaal, maar hij wordt aangevallen door walkers, en komt dus iets achter zijn hooibaal vandaan, hierop schiet ik 2 keer, en daarna de overgebleven zombies neer.

Nu de kust veilig is geloot, een m1911 met ammo, makarov mags, vlees, cola, shotgun ammo en nog veel meer moois hadden de mannen bij zich :D

Uiteindelijk nog een wachttoren gevonden verderop met wat ammo en drinken, en uitgelogd in een bos dichtbij het dorp. Morgen weer verder met het avontuur :p

Lange tijd niet zo'n adrenaline kick gehad van een spel, echt epic!!
De chat is verdwenen anders had ik nog de mogelijkheid gezocht om met die overgebleven survivor te communiceren maar helaas voor hem :)

Laatst bewerkt:
Klinkt echt vet :roflol: Zou het zo graag spelen. Jammer dat er geen close-range chat oid is.

Ja volgens mij is dat er dus wel, in ieder geval met je microfoon kan het als je capslock inhoudt.

Maar ik moet sowieso nog even al die controls en shit gaan bekijken, arma is zo verschillend van andere games, bijna elke toets op je keyboard is wel iets.

Ookal was er op dat moment een chat, kon moeilijk tegen die gast zeggen "I'm friendly bro!!" nadat ik net z'n maatje had vermoord :roflol:

Toch maar weer keertje proberen.

Iemand die wil samenspelen hier? :P

Huh????

Ik heb deze week niet gespeeld maar close-range chat was er wel, en werkt voor zowel text chat als met de microfoon. Global chat is in principe zelfs niet toegestaan. Daarom staat er ook in elke guide dat je meteen na het inloggen met , of . je chat modus op direct communication moet zetten.

Ik wil nog wel samen spelen, zal ff updaten, ik heb alleen geen microfoon maar typ wel snel en kan er eentje kopen natuurlijk.

Wtf deden jullie in het begin toen je nog niks had en gebouw moest binnen sluipen met zombie's om je heen? Die hoerendingen blijven je ook overal achtervolgen.

Kan echt niet langer dan 5 minuten spelen of ik word al kwaad. :roflol:

Je moet proberen de line of sight te verbreken, dus een heuvel opsprinten/gebouw
en dan ergens gaan liggen waar ze je niet kunnen zien, zo kan je ze kwijtraken, anders blijven ze je tot in het oneindige achtervolgen.

Ik heb meestal geluk gehad dat ik een bijl vond in een schuur en ze neer kon slashen, in gebouwen lopen ze ook langzamer.

Gister nog, kwam schuur binnen bijl gepakt, 1 zombie neergeslashd, hoor ik een sniper schot en ben weer dood :roflol: fuuuu ik had niks bij me man waarom vermoord iedereen elkaar :(

Laatst ook nog een vriend gemaakt, uit noorwegen, maar in Elektro hakte hij op me in met een bijl tijdens een loot ( hij zei perongeluk jaja)

Terug
Naar boven