Net m'n eerste murders gemaakt
Was dringend op zoek naar water en voedsel, was al ongeveer een uur door de bossen, bergen en kleine dorpjes aan het rennen. Steeds zonder succes, gebouwen waar je niet in kan of waar niet meer dan een bijl ligt.. Dat was ook m'n enige wapen een bijl, handig want het is stil, maar je moet de zombies heel dichtbij laten komen wil je ze doden.
Uiteindelijk aangekomen bij een iets groter dorp, uit wanhoop wat zombies omver gehakt op zoek naar cola of ander drinken want mijn icoontje blinkte helemaal rood. Iets verderop in het dorp een barn/schuur tegengekomen.
Ik herkende het meteen van de filmpjes op youtube, altijd goede loot/wapens in te vinden, binnen vond ik meteen een dubbelloopsjachtgeweer, met pellets en slugs. Daarnaast ook een blikje cola gelukkig. Snel opgedronken en aan de andere kant van de schuur gaan kijken.
Ik was even bezig in m'n gear, en opeens hoor ik geluid buiten de barn; het is een ander cola blikje wat wordt opgedronken. Ik ga snel naar de trap op van het schuurtje en verstop me achter een grote hooibaal.
Ondertussen schakel ik de view naar 3rd person, ik zie iemand de trap oplopen, zonder na te denken schiet ik 2 maal een lading pallets in z'n torso. Opslag dood.
Daarna tot mijn verbazing zie ik een tweede persoon de trap oprennen, en naar z'n vriend kijken, waarschijnlijk verbaasd dat er nog iemand binnen was. Het lukt me om hem 1 keer te raken met m'n shotgun, daarna verstopt hij zich achter z'n hooibaal aan de andere kant.
Ondertussen komen er 6 zombies de schuur binnen na het geluid van mijn schoten. Ik redelijk in paniek want nu moet ik me op 2 dingen focussen, daarnaast had ik niet veel shotgun ammo. Ik ga achter de hooibaal liggen en verroer me niet. Gelukkig lopen 2 zombies zijn trap op.
We liggen beiden nu al een tijdje achter een hooibaal, maar hij wordt aangevallen door walkers, en komt dus iets achter zijn hooibaal vandaan, hierop schiet ik 2 keer, en daarna de overgebleven zombies neer.
Nu de kust veilig is geloot, een m1911 met ammo, makarov mags, vlees, cola, shotgun ammo en nog veel meer moois hadden de mannen bij zich
Uiteindelijk nog een wachttoren gevonden verderop met wat ammo en drinken, en uitgelogd in een bos dichtbij het dorp. Morgen weer verder met het avontuur
Lange tijd niet zo'n adrenaline kick gehad van een spel, echt epic!!
De chat is verdwenen anders had ik nog de mogelijkheid gezocht om met die overgebleven survivor te communiceren maar helaas voor hem