AndroidHealthClinic

Day Z

Zombies kunnen in gebouwen of als ze stijle heuvels op moeten niet rennen en ze kunnen de kades van havens niet op (bug ofzo) dus dat zijn ook makkelijke manieren om ze kwijt te raken.

Of je moet gewoon een hatchet en wat bandages vinden, vanaf dat moment zijn zombies eigenlijk geen bedreiging meer.

Laatst bewerkt:
Dayz top game als je een team hebt

• Topic Starter Topic Starter
Klopt zeker, ervaar zelf ook dat het stukken moeilijker en 'enger' is als je helemaal alleen bent

De enigste waarde die het had was leren hoe je moet beginnen en zo snel mogelijk bij elkaar hebt wat nodig is. Daarna kun je alleen nog rondzwerven om misschien een iets beter wapen te vinden maar dat boeit ook niet want zelfs een lee enfield ofzo is goed genoeg om te overleven.

Kom ik na weet ik het hoe lang random eens iemand tegen die me natuurlijk meteen zonder wat te zeggen neerschiet boeit het eigenlijk helemaal niks want je bent zo weer net zo ver als dat je was. En pvp heeft ook helemaal geen zin eigenlijk?

Ben benieuwd of er meer content komt.

En is de game nog steeds leuk/spannend na een tijdje spelen?

Is trouwens ook een nieuw map/gebied "Lingor Island" beetje tropisch enzo wel nice

Speelt iemand het spel nog? Want ga het volgende week halen denk ik, dan zijn mijn tentamens etc. voorbij..

Of is het niet meer de moeite waard?

Standalone zit er bijna aan te komen zou daar op wachten als ik jou was

ik speel het nog wel eens, heb nu 300+ zombie kills en redelijk goede gear

Terug
Naar boven