AndroidHealthClinic

DBB-ers met Instagram?

Geen idee of ik mezelf wel geweldig genoeg vind voor een eigen instagram.

zullen we samen 1 persoon worden op insta

dan post jij fotos van je abs en je aders etc en bulk ik naar de 130 en lift ik zieke shit in een trui en muts zodat mensen niet zien dat het een ander persoon is

zullen we samen 1 persoon worden op insta

dan post jij fotos van je abs en je aders etc en bulk ik naar de 130 en lift ik zieke shit in een trui en muts zodat mensen niet zien dat het een ander persoon is

Al bulk je naar 130, hoody benched toch meer at 83.

:trollface:

ik heb ergens onder de 100 bw nog wel een keer random op een zondag spontaan 130 gebencht toen ik nog focuste op bench dus dat denk ik niet

Hoody en pleurklaat hebben vooralsnog beiden officieel nul kilo gebencht

Want je bencht pas officieel als je met een wedstrijd hebt meegedaan?
tymboo werd ook al een keer boos dat ik iemand zijn officiële bank niet indrukwekkend vond en deelde een flinke diss uit door te zeggen dat ik vooralsnog 0 kilo heb gebankt op een wedstrijd

gekke powerlifers haha

Het was een grapje

KUNNEN JULLIE NIET ALLEMAAL GEWOON EVEN LACHEN ALS IK EEN GRAPJE MAAK, IS DAT NOU ZO MOEILIJK

Bedankt

vanuit het referentiekader van in training liften zonder enige vorm van regels betreffend techniek in combinatie met heujj anaboluhhh mentaliteit drug tested lifts in 1 van de strengste powerlifting federaties beoordelen is dan ook wel gewoon achterlijk

mooie zin

niet hatelijk bedoeld hoor pinda je bent wel een ram brede vent bohh mirin

vanuit het referentiekader van in training liften zonder enige vorm van regels betreffend techniek in combinatie met heujj anaboluhhh mentaliteit drug tested lifts in 1 van de strengste powerlifting federaties beoordelen is dan ook wel gewoon achterlijk mooie zin niet hatelijk bedoeld hoor pinda je bent wel een ram brede vent bohh mirin
Nou dan begin ik toch mooi m'n eigen wedstrijd waarin alleen ik mee mag doen

;)

IPF

international peanuthead federation

Peanuthead, het kan best zijn dat je in real life een toffe gozer bent, srs, maar het wordt echt vervelend als je nooit eens ernstig bent, eens een positieve constructieve bijdrage levert aan een topic, De eerste 100 grappen van je op DBB, al dan niet on topic, waren leuk, maar daarna begint het wat te vervelen. Halveer het aantal grappen en post af en toe ook eens wat constructief of iets waar een ander lid iets mee kan, dan wordt het voor iedereen terug wat leuker. Ik denk ook dat het voor de mods niet leuk moet zijn ieder topic te zien verzanden in een rel door getroll.

wow dit wordt me te heet onder m'n linkervoet

snel weg hier

Ben toch blij dat ik dit even over t voetlicht heb gebracht

Je bent altijd maar een wit voetje aan t halen bij anderen

Snel op de teentjes getrapt ook

Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt

Ik zie er in elk geval geen been meer in

De regels worden hier met voeten getreden

Ik ben aan handen en voeten gebonden

Het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde gehad

Maar ik zet je nu toch de voet dwars

Ik zal geen voetbreed wijken

Je kunt voetstoots aannemen

Dat je een blok aan het been bent geworden

Ik wil je verder niet voor het zere been schoppen

Peanuthead is mooie jongen zonet heeft hij mij weer aan het lachen gemaakt met kippenbout op facebook.

Mods mods mods mods mods mods mods mods mods mods mods mods mods mods mods mods

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

kut anti capslock regeling hier

dat is ergerlijk

photo.png

Terug
Naar boven