- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Beste DBB'ers,
27 augustus zal de DBB-meet plaatsvinden met fotoshoot voor de contestdeelnemers (dank aan @Wengstertje ).
Update 12 augustus (deelnemers bijgewerkt):
Ik stel voor van 15:00-17:00 te trainen en foto's te schieten. Mochten mensen eerder willen zijn i.v.m. voorbereiden voor de fotoshoot o.i.d. is dat geen probleem.
De BBQ is geannuleerd wegens te weinig animo. Ik stel voor om bij 't Zusje in Breda te gaan eten; daar heb je onbeperkt tapas voor € 37. Andere ideeën zijn welkom. Ik wil graag dit weekend reserveren, zodat we zeker zijn.
Mochten mensen dieetwensen/allergieën hebben, laat het even weten.
Ik heb nu de volgende namen staan:
@Wengstertje (fotoshoot)
@vntl (fotoshoot +eten)
@Fronter (fotoshoot + eten)
@BB_ (fotoshoot + eten)
Afgemeld / verhinderd op zondag:
@Gremlin
@Loca
@Japio
@apfelstrudel
@chrash
@Kathlinoo
@ThaWasteland
@Portonia1
@Furryx94
@IkWilGrootWorde
@Vypaw
@diego (trainen + fotoshoot)
@Oom Oli
@Belldumb
Mocht ik in bovenstaand rijtje iemand missen, laat het weten.
Locatie sportschool:
Spinveld 66
Breda
Gr.
BB_
27 augustus zal de DBB-meet plaatsvinden met fotoshoot voor de contestdeelnemers (dank aan @Wengstertje ).
Update 12 augustus (deelnemers bijgewerkt):
Ik stel voor van 15:00-17:00 te trainen en foto's te schieten. Mochten mensen eerder willen zijn i.v.m. voorbereiden voor de fotoshoot o.i.d. is dat geen probleem.
De BBQ is geannuleerd wegens te weinig animo. Ik stel voor om bij 't Zusje in Breda te gaan eten; daar heb je onbeperkt tapas voor € 37. Andere ideeën zijn welkom. Ik wil graag dit weekend reserveren, zodat we zeker zijn.

Mochten mensen dieetwensen/allergieën hebben, laat het even weten.
Ik heb nu de volgende namen staan:
@Wengstertje (fotoshoot)
@vntl (fotoshoot +eten)
@Fronter (fotoshoot + eten)
@BB_ (fotoshoot + eten)
Afgemeld / verhinderd op zondag:
@Gremlin
@Loca
@Japio
@apfelstrudel
@chrash
@Kathlinoo
@ThaWasteland
@Portonia1
@Furryx94
@IkWilGrootWorde
@Vypaw
@diego (trainen + fotoshoot)
@Oom Oli
@Belldumb
Mocht ik in bovenstaand rijtje iemand missen, laat het weten.
Locatie sportschool:
Spinveld 66
Breda
Let op: het is op een industrieterrein (privé) en meerdere gebouwen vallen onder hetzelfde huisnummer:
Je rijdt langs Breda Crossfit en een PL Gym, door het hek langs de boulderhal (klimhal) en dan naar rechts; dan is het de sportschool aan je rechterhand. Gratis parkeergelegenheid voor de deur.
Er zitten 8 sportscholen op 1 vierkante km ongeveer.
Je rijdt langs Breda Crossfit en een PL Gym, door het hek langs de boulderhal (klimhal) en dan naar rechts; dan is het de sportschool aan je rechterhand. Gratis parkeergelegenheid voor de deur.
Er zitten 8 sportscholen op 1 vierkante km ongeveer.

Gr.
BB_
Laatst bewerkt: