- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, top, als iedereen gestemd heeft kan ik mogelijk nog kijken voor of het zaterdag of zondag wordt. Ik las net toevallig dat @Arminius de foto's het weekend al wilt, dus dat zou krap zijn. Indien we ze tot de 30e mogen inleveren, zou beter uitkomen.
Gaan we samen die kant op ?
Als het de 27ste is wel, 26ste kom ik uit nachtdient.
Idem voor mijAls het de 27ste is wel, 26ste kom ik uit nachtdient.
In het weekend?Ik las net toevallig dat @Arminius de foto's het weekend al wilt, dus dat zou krap zijn. Indien we ze tot de 30e mogen inleveren, zou beter uitkomen.
't Was eerder een suggestie. Post jullie voorkeur anders even in het TBTMC topic.In de week van 21-27 augustus? (eerder mag ook, uiteraard)
Ik heb wel nog niet doorgekregen van de bigwigs welke poses er verwacht worden.
28/29 augustus doen dan? Als het de 27e is die meeting kan ik die foto's in de trein terug makkelijk overzetten naar mijn telefoon en kan ik ze dezelfde avond nog sturen naar iedereenIn het weekend?
't Was eerder een suggestie. Post jullie voorkeur anders even in het TBTMC topic.
Prima28/29 Sept doen dan? Als het de 27e is die meeting kan ik die foto's in de trein terug makkelijk overzetten naar mijn telefoon en kan ik ze dezelfde avond nog sturen naar iedereen
Ja aangepast hahahAugustus bedoelen jullie?
(Sorry, ik lees enkel mee maar raak hiervan in de war 😂)
Dit is serieus een rustige gym? 't leven is ook oneerlijk, zit ik opgescheept met overvolle biggyms en basics.Abs
![]()
Handles/bars/ cable stations
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Squat Racks
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DL Platform
Dumbbells
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja te laat, Arminius is nu al akkoord gegaan met september.
Rustaahg vandaag!Dit is serieus een rustige gym? 't leven is ook oneerlijk, zit ik opgescheept met overvolle biggyms en basics.
Back 2 Basic.Ik houd het topic ook even in de gaten!
Welke gym in Breda is dit trouwens? Ziet er goed uit zeg.
Boeie. Is de gym alleen maar rustigerMysteryland en GP Zandvoort dat weekend. Denk dat daar vast mensen heen gaan.
Haha zit er niet mee ben ik alleen maar groter. Denk dat ik dan rond de 105 zal wegen. Hopelijk eind augustus net boven de 100 danJa te laat, Arminius is nu al akkoord gegaan met september.