Fitness Seller

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
  • Topic Starter Topic Starter
Jongens even jullie mening. Willen jullie ergens meeten waar je kunt eten en drinken, zo ja wat voor eten? Of alleen drinken?

Ik heb het liefst ergens waar we kunnen eten en drinken. We kunnen het niet al te duur maken, dus misschien een pizzeria ofso. Bulk food jwz. Is niet al te duur en het zijn tenminste een beetje fancy restaurants.

Als we dit duidelijk hebben kan ik wat regelen.

Ik heb het liefst ergens waar we kunnen eten en drinken. We kunnen het niet al te duur maken, dus misschien een pizzeria ofso. Bulk food jwz. Is niet al te duur en het zijn tenminste een beetje fancy restaurants.

Ergens met veel varkensvlees? :trollface:

Jongens even jullie mening. Willen jullie ergens meeten waar je kunt eten en drinken, zo ja wat voor eten? Of alleen drinken?

Wok, tapas ofzo

Is wel wat duurder he, wok kun je rekenen op zo minimaal € 20 ex drank tot € 29,50 onbeperkt drank. Tapas zou rond de € 20pp zijn ex drank. Maakt voor mij trouwens niet echt uit, maar ik weet niet hoe dat met andere zit.

Als jullie goedkoop en lekker willen eten moet je naar http://www.zappas-arnhem.nl/ gaan. Lekkere pizza en pasta's

Is wel wat duurder he, wok kun je rekenen op zo minimaal € 20 ex drank tot € 29,50 onbeperkt drank. Tapas zou rond de € 20pp zijn ex drank. Maakt voor mij trouwens niet echt uit, maar ik weet niet hoe dat met andere zit.

Ik ga ook voor een pizza of iets dergelijks, vooral voor het stappen :) Pizza Bari ( met extra kip aub )

Post gwn wat jullie willen, ik kijk morgen wel wat er van geworden is. De gene die nog niet hebben gereageerd stuur ik wel een pm.

Mij maakt het geen zak uit.
Wss eet ik als ik net wegga nog fftjes wat.

Ik ga liever eerst thuis eten, we kunnen wel al vanaf een uurtje of 9 wat gaan drinken dat vind ik totaal niet erg, maar ook nog uiteten is een hap uit mijn rug.

Helaas te ver weg :(

Ik zal erover nadenken heren ;)

Ik denk dat ik gewoon thuis en in de trein eet maar wel optijd kom voor drinken.

Je hebt er vast wel een tent waar je voor 20 euro onbeperkt kunt vreten en zuipeb

Terug
Naar boven