sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Via Zwolle en Utrecht is voor mij even lang dus ik join de mini meet in Utrecht wel : )
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het liefst ergens waar we kunnen eten en drinken. We kunnen het niet al te duur maken, dus misschien een pizzeria ofso. Bulk food jwz. Is niet al te duur en het zijn tenminste een beetje fancy restaurants.

Wok, tapas ofzoJongens even jullie mening. Willen jullie ergens meeten waar je kunt eten en drinken, zo ja wat voor eten? Of alleen drinken?
Ik heb het liefst ergens waar we kunnen eten en drinken. We kunnen het niet al te duur maken, dus misschien een pizzeria ofso. Bulk food jwz. Is niet al te duur en het zijn tenminste een beetje fancy restaurants.
Als we dit duidelijk hebben kan ik wat regelen.
Jongens even jullie mening. Willen jullie ergens meeten waar je kunt eten en drinken, zo ja wat voor eten? Of alleen drinken?
Als we dit duidelijk hebben kan ik wat regelen.
Als jullie goedkoop en lekker willen eten moet je naar http://www.zappas-arnhem.nl/ gaan. Lekkere pizza en pasta's

Is wel wat duurder he, wok kun je rekenen op zo minimaal € 20 ex drank tot € 29,50 onbeperkt drank. Tapas zou rond de € 20pp zijn ex drank. Maakt voor mij trouwens niet echt uit, maar ik weet niet hoe dat met andere zit.
Pizza Bari ( met extra kip aub )Ik denk dat ik gewoon thuis en in de trein eet maar wel optijd kom voor drinken.
? 
Bbq mee voor in de trein?
We are going to have a bbq time![]()