AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
  • Topic Starter Topic Starter
Ok laat maar zitten, we maken 's nachts wel een döner tent onveilig. Dan gaat wel iedereen mee, want dan heeft iedereen honger. Ik regel wel een plaats waar we een drankje kunnen doen.

Had vandaag een rare droom over de aankomende DBB avond. Het begon eerst in een restaurant. We hadden een tafel gereserveerd, maar we waren te breed en namen te veel ruimte in. We kregen een ander tafel aangewezen. Iedereen was aan de bar en ik zat aan die tafel. Dus komt er eens een gozer naar me toe gelopen die zegt dat die tafel van hem is. Ik zeg, ik denk het niet die tafel heb ik gereserveerd. Ineens trekt hij een mes en zegt dat ik moet oprotten. Dus ik loop naar de bediening om te zeggen dat die gast mij bedreigt met een mes. Op eens rent hij op me af, ik gebruik me martial arts om hem neer te halen en breek zijn arm. Ik probeer hem vast te binden maar dat lukt niet en liet hem daar maar. Daarna gaan we de stad in clubben. Daarna stappen we bij diaephi in de auto. "geen idee wrm de **** hij een auto bij heeft" Anyways we rijden langs de gracht en ineens rijd hij recht naar beneden de gracht in. Daar liggen we dan, niemand raakte in paniek. We kwamen veilig de auto uit. Even later krijg ik een whatsapp van een van ons, wrm iedereen weg is uit het restaurant want hij is daar nu alleen.

Epic night is gun be epic.

Waarom droom je over mij?

Ot:

Al iets met b&f shop gefixt?

Had vandaag een rare droom over de aankomende DBB avond. Het begon eerst in een restaurant. We hadden een tafel gereserveerd, maar we waren te breed en namen te veel ruimte in. We kregen een ander tafel aangewezen. Iedereen was aan de bar en ik zat aan die tafel. Dus komt er eens een gozer naar me toe gelopen die zegt dat die tafel van hem is. Ik zeg, ik denk het niet die tafel heb ik gereserveerd. Ineens trekt hij een mes en zegt dat ik moet oprotten. Dus ik loop naar de bediening om te zeggen dat die gast mij bedreigt met een mes. Op eens rent hij op me af, ik gebruik me martial arts om hem neer te halen en breek zijn arm. Ik probeer hem vast te binden maar dat lukt niet en liet hem daar maar. Daarna gaan we de stad in clubben. Daarna stappen we bij diaephi in de auto. "geen idee wrm de **** hij een auto bij heeft" Anyways we rijden langs de gracht en ineens rijd hij recht naar beneden de gracht in. Daar liggen we dan, niemand raakte in paniek. We kwamen veilig de auto uit. Even later krijg ik een whatsapp van een van ons, wrm iedereen weg is uit het restaurant want hij is daar nu alleen.

Epic night is gun be epic.

En wat deed ik? :(

Ik ga niet bij diaephi in de auto

Sinds wanneer doe jij aan mma?

Had diaephi een limo bij zich?

Gelukkig heb ik geen station :D

Ik moet zeggen dat de auto behoorlijk heel bleef toen we te water raakte. Leek net ff een onderzeeër. **** waar praten we over, anyways kunnen jullie nog meer mensen regelen. Ik ga zo meteen nog wat pm's versturen.

Mensen zijn niet enthousiast

wel doortrainen jongens we moeten wel indruk maken op de arnheemse schoonheden

Terug
Naar boven