- Waardering
- 2.343
Parkeren is gratis in Arnhem. Weet niet hoe het heet waar wij de auto wel eens neerzette, maar het is wel gratisJe gaat dus niet drinken?
nee drink sowieso nooit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Parkeren is gratis in Arnhem. Weet niet hoe het heet waar wij de auto wel eens neerzette, maar het is wel gratisJe gaat dus niet drinken?

Ik ga vanuit Doetinchem aangezien Eupho toch later komt ..
Meer mensen vanuit Doetinchem of ?

Niet bij het station in ieder geval.. maatje van me werkt daar, daar moet je betalen ..
@ Eupho, je kunt het wel zeggen, geloof er alleen niets van![]()
.Nee is niet gratis, maar die parkeergarage ziet er wel epic uit. Het duurde 10 minuten voordat wij de uitgang vonden.
Ja thomas ik stap in zevenaar op..maar dat wist je al.![]()
Nee is niet gratis, maar die parkeergarage ziet er wel epic uit. Het duurde 10 minuten voordat wij de uitgang vonden.
Gaan we nou gewoon op het station verzamelen of op de korenmarkt?
Korenmarkt bij 5th avenue. Als je op het station moet gaan wachten op iedereen, word dat erg saai. Nu kun je gwn lekker een drankje doen en chillen. Kijk ff op pagina 22 voor route beschrijving.
Net zo makkelijk!
Hmm ik weet eigenlijk niet waar het is. Het is half overdekt en er zijn allemaal bulten..
Hmm ik weet eigenlijk niet waar het is. Het is half overdekt en er zijn allemaal bulten..
---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 15:37 ----------
Roerdmonsplein kun je gratis parkeren!
Ik ga met de auto vanuit Utrecht en wil best mensen in omstreken ophalen.. eventuele parkeerkosten delen we dan
ligt eraan hoe buff jullie zijn maar in theorie kunnen er nog 4 bij.