AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
Ik kom van een feestje af hè en als ik panja ben dan ben ik 'that annoying guy' dus beter blijf ik nuchter of ik mag nooit meer posten in het pua topic :roflol:

Ik kom van een feestje af hè en als ik panja ben dan ben ik 'that annoying guy' dus beter blijf ik nuchter of ik mag nooit meer posten in het pua topic :roflol:

Die loiytadoni kwam ook half bezopen aan de vorige keer.

Het is juist phucking mooi als er ineens iemand bij komt die al droeloe is.
En wij beginnen zelf ook al om 8 uur dus zal weinig verschil in zitten.

OT:

Met al deze geweldige voorbereidingen met Mesuty heb ik echt het gevoel dat deze meet 100 keer meer epic gaat worden dan die in Rdam.

maar we gaan dus niet eerst cheap ass indrinken bij marcel ?

maar we gaan dus niet eerst cheap ass indrinken bij marcel ?

tumblr_lcttnsi9AX1qb5bn1.gif

marcel zal wel in klarendal wonen :P neem je pipa mee

Ik heb een hempje van B&F.. :) Maar uitgaan doen we dus wel in eigen kleding? Heb maatje S/M btw.
Ik lees ook dat we om 20:00 al ergens gaan drinken? Ik heb overdag 'feest' van m'n opa dus kan sowieso niet al te vroeg in Arnhem zijn.

Ik sprak zaterdag iemand die zei that 50th avenue inderdaad wel tof was, maar we zitten dan wel met dat 23+, als we ons gedragen van te voren, mogen we er dan gewoon in 's nachts?

En verder. Marcel we drinken sowieso bij jou in. stiwazz en ik weten waar je woont.
:trollface:
Sorry als ik wat dingen te snel heb gelezen.

mwoa ik vind wel srs dat we eigenlijk ff ergens cheap ass in moeten drinken, jammer dat marcel mss niet mee gaat en zich aanbied ?

het doet altijd z'n pijn om van caféprijzen zat te worden, anders sla ik wel wat wodka achterover in de trein

Haha. .. gewoon flessen drank mee in de trein :)

minimeet in utrecht gaat nog door toch?
wie zijn daar allemaal?

Presikhaaf? neeee dan zou ik em wel hebben gezien ooit. Paar matties van me wonen daar, ik kom daar zo vaak in die buurten. Nog nooit een buffe dude gezien daar haha

Ik woon in een lekker rustig wijkje met alleen maar nette mensen.
Srsly.

Marcel waar woon je, ik rij over 20 min weer terug naar arnhem, kom ik langs voor een bakkie pleur met een beetje clen erin ;)

Terug
Naar boven