XXL Nutrition

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
  • Topic Starter Topic Starter
waarom ben ik de enige met een XL ? vallen deze shirts groot uit ?

Weten we niet, als ze groot uitvallen zal ik iedereen een maatje kleiner geven.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 17:32 ----------

Update

Even voor de goede orde.

Forum naam Shirt maat
Diaephi XL
Lloydatoni L
sTiiWaZz M/L
Euphorea L
Martyyn M
Ryanvdv L
NIKKK L
BarbellManiak L
Ironhide L/XL
ThomasGroenloo L
ThePretender M/L
MesutY S

Dit zijn de mensen die hebben bevestigd en shirt maat door hebben gegeven. Vandaag gaat er een mail naar de sponsor om onderhandeling af te maken. Voor de gene die niet hebben bevestigd, ik hoop toch dat jullie komen. En mochten er nog meer mensen willen komen, jullie zijn allemaal welkom. Dus als je mee wilt, pm me a.u.b.

Belangrijk

Adres: korenmarkt
Tijdstip: 20:00
2w6gapf.jpg

damn dan krijg je er dus wel erg veel haha

Hahaha ik hoor dat ze verrekte groot uitvallen. En ze hebben niet echt verschillende maten. Maar dat is geen probleem, je hoeft ze niet de hele avond te dragen. Ik met me S wahaha, inb4 midget in XL shirt.

ik neem dan ook wel een xl

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 17:59 ----------

ow ze vallen groot lees ik nu

l dan maar

Arnhem is dichtbij voor mij haha

Werkt marcel nog als bouncer in arnhem? Ben m nog nooit tegengekomen

hey mannen heb slecht nieuw ik moet afzeggen voor zaterdag ****ed up,

ik had verwacht geen thuiszorg meer nodig te hebben maar deze loopt toch nog ff door omdat mijn wond nog flink verder dicht moet groeien, deze staan zondag 's morgens vroeg aan de deur omdat dit dan verschoont moet worden ivm ontstekingsgevaar...

nou had ik al gekeken of ons mam het zorgen misschien over kon nemen maar die moet werken dus is ook geen optie.

de laatste trein gaat echter om 23:00 's avonds al en de eerste pas om 07:00 's morgens, dan zou ik niet op tijd thuis zijn om dit te halen..

vind het echt ****ed up om hier op het laatste moment mee te komen maar kan er niet meer van maken op het moment

vanuit limburg komt toch verder niemand met de auto ofwel... ???

Laatst bewerkt:

ik had verwacht geen thuiszorg meer nodig te hebben maar deze loopt toch nog ff door omdat mijn wond nog flink verder dicht moet groeien, deze staan zondag 's morgens vroeg aan de deur omdat dit dan verschoont moet worden ivm ontstekingsgevaar...

nou had ik al gekeken of ons mam het zorgen misschien over kon nemen maar die moet werken dus is ook geen optie.

de laatste trein gaat echter om 23:00 's avonds al en de eerste pas om 07:00 's morgens, dan zou ik niet op tijd thuis zijn om dit te halen..

vind het echt ****ed up om hier op het laatste moment mee te komen maar kan er niet meer van maken op het moment

Aah das ****ed up man:( Kun je ze niet afbellen ofzo? Of de tijd verschuiven?

Aah das ****ed up man:( Kun je ze niet afbellen ofzo? Of de tijd verschuiven?
nouja het moet 's morgens verschoont worden, en verder zitten zij 's ochtends in een ****ing krap schema ivm insuline patienten,

vorige week ook al geprobeerd om ze later te laten komen maar werd em ook niet

nouja het moet 's morgens verschoont worden, en verder zitten zij 's ochtends in een ****ing krap schema ivm insuline patienten,

vorige week ook al geprobeerd om ze later te laten komen maar werd em ook niet

Kunnen ze ook niet eerder komen ofso? Vrijdag of donderdag?

Kunnen ze ook niet eerder komen ofso? Vrijdag of donderdag?
ze komen elke dag 2x

en het moet gewoon op bepaalde tijden verschoont worden, anders is de kans op infectie groot.. buiten dat lek ik zonder schoon gaas gewoon door mijn broek heen, sorry for facts

ze komen elke dag 2x

en het moet gewoon op bepaalde tijden verschoont worden, anders is de kans op infectie groot.. buiten dat lek ik zonder schoon gaas gewoon door mijn broek heen, sorry for facts

Ok jammer man, dan moeten we het zonder jou doen.

ik zou ook best wel willen maar heb al een verjaardag. wellicht dat ik ook nog ff langs kom.

ik zou ook best wel willen maar heb al een verjaardag. wellicht dat ik ook nog ff langs kom.

mag je niet met mij meerijden ook al gaan we samen met de verjaardag! Je bent te buff voor mijn auto :D

oh merk nu dat jullie t al over marcel hebben gehad haha

mag je niet met mij meerijden ook al gaan we samen met de verjaardag! Je bent te buff voor mijn auto :D

oh merk nu dat jullie t al over marcel hebben gehad haha

sterf, ik ga wel met OV en leen wel een sleutel van mikes huis, homo!

Jammer dat Dia afzegt, hij was toch echt 1 van de redenen om te gaan .. jammer :(

Tymen jij gaat ook ? Gezellig ...

Trouwens, Nikkkkkkk doe me ff jouw nummer via pm, kunnen we ff tijd afspreken ..

he messut ik ga geen body fitshop tanktop aantrekke mijne kan je wegschrappen kom gewoon met mijn eigen kleding

Mesuty, Ik meld bij deze nog iemand aan.
Een vriend van mij gaat ook mee, hij is geen buffe man maar boeien hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Ik weet niet of ik shirtmaat voor hem moet doorgeven ofzo en wat de regels zijn voor mensen die meekomen.

Maar voor als hij wordt beschouwd als lid van comunity:
Nickname: Jarno.
Shirtsize: M
Moet hij ook zijn shakebeker van B&F meenemen?

Ik doe wel samen met hem aan PUA dus hij zal wellicht een aanwinst zijn voor een super vette avond.

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 00:46 ----------

Awww bro, als ik een auto had ging ik speciaal 's nachts nog langs je huis om je af te zetten maar kheb geen auto.
Kun je niet fixen dat je samen met een vriend komt die rijdt? Maak je hem gewoon wijs dat DBB meets echt beter zijn dan die film The hangover.

Terug
Naar boven