- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag even oppompe voor morgen fuarkkkkkkkkkkk man
2 vraagjes, als je met trein komt station arnhem eruit neem ik aan en is het ver lopen naar korenmarkt
en als je met auto komt waar kan je beste parkeren
en messut geef ff je 06 nr
vandaag even oppompe voor morgen fuarkkkkkkkkkkk man
2 vraagjes, als je met trein komt station arnhem eruit neem ik aan en is het ver lopen naar korenmarkt
en als je met auto komt waar kan je beste parkeren
en messut geef ff je 06 nr
Edit: ze hebben iets speciaals gedaan voor ons.
Muhahah

2 vraagjes, als je met trein komt station arnhem eruit neem ik aan en is het ver lopen naar korenmarkt![]()
Ik ben vanavond toch niet al te laat. Op welke pagina staat de exacte info?
pagina 22 is locatie en tijd. Het enige wat je moet weten, oh en shakebeker meenemen van B&F.
Ik zal er 2 meenemen. We spreken VOOR 5th avenue af neem ik aan? Niet binnen? Fixed
Binnen en buiten, ik neem aan dat we eerst chillen op het terras totdat iedereen er is. Ondertussen kan iedereen daar een drankje doen. Als we compleet dan vertel ik wel hoe het verder gaat. Zou wel chill zijn als men ff een drankje daar doet, want ze werken wel met ons mee die 5th avenue, dus dat als een soort van dankje.
In hoeverre werken ze met ons mee dan? Mogen we er 's nachts ook uit? Aangezien er veel -23 zijn?
Als skyblazer komt ben ik er zeker bij.
Problem skyfaggot?