- Waardering
- 2.343
nice..
record staat nu op 16 jaar ouder.
Wie ben jij nou precies Thomasgroenlo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice..
record staat nu op 16 jaar ouder.
Wie ben jij nou precies Thomasgroenlo?
Hij is kleiner dan jou??
Lol mister scheet? Verklaar?
Wel respect daarvoor ... was dat die met dat blauw witte ? of was die van max ? Jij had toch die blonde?
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 21:28 ----------
Gast .. srs ?
sorry broJa ik haal er 2 door de war? was jij die lange of die met die buffe armen?
Edit: weet het al die lange was nikksorry bro

Lol, eerst wodka in de trein heen, daarna wodka-cassis van maxutrecht toen we naar de auto liepen, en toen nog een wodka redbulletje in 'de Buik' en toen was ik niet meer te houden qua wodka.
Mesuty, ik ben wel benieuwd hoe ver ik die fiets heb gegooid, post je dat filmpje ook?![]()

Lol, eerst wodka in de trein heen, daarna wodka-cassis van maxutrecht toen we naar de auto liepen, en toen nog een wodka redbulletje in 'de Buik' en toen was ik niet meer te houden qua wodka.
Mesuty, ik ben wel benieuwd hoe ver ik die fiets heb gegooid, post je dat filmpje ook?![]()
Ja ik haal er 2 door de war? was jij die lange of die met die buffe armen?
Edit: weet het al die lange was nikksorry bro

Volgende meet is in Antwerpen?Haha klopt, zit denk ik al voor de 10e keer op de pot vandaag, schrale anus van hier tot tokio... ben aan het smeren om het soepel te houden .. maar werkt voor geen meter![]()

Wel lelijk dat ik uiteindelijk geen wodka kon fixenDaar zat ik zeker wel op te wachten. Die zwerver met die hond(en?) was inderdaad ook wel epic.
wat een ouwehoeren 
?