- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Als je mijn taxi betaald kom ik!Vanochtend op station was mooierwat een ouwehoeren
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 21:42 ----------
Wat dacht je van utrecht?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je mijn taxi betaald kom ik!Vanochtend op station was mooierwat een ouwehoeren

Help me even?Vanochtend op station was mooierwat een ouwehoeren

?Gast schreeuwde hele station bij elkaar ... in de trein aan ht schreeuwen als een gek![]()
zeker voor herhaling vatbaar ...
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 21:46 ----------
Je was een beetje bang?

Hmm weet ik zo niet meer
Was best prijzig avondje, maar het was het waard!
Welke h**r ben je langsgeweest toen we elkaar kwijt waren 
Gast schreeuwde hele station bij elkaar ... in de trein aan ht schreeuwen als een gek![]()
zeker voor herhaling vatbaar ...
---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 21:46 ----------
Je was een beetje bang?
Haha, jij was de helft al kwijt voordat we er uberhaupt al waren volgens mijWelke h**r ben je langsgeweest toen we elkaar kwijt waren
![]()

Ik vergeet altijd heel veel als ik een beetje door drink, heb ik je op de heenweg al voor gewaarschuwd/gezegd![]()
Vanochtend op station was mooierwat een ouwehoeren
Klopt, bij mij is het geld ook op .. paar rondjes a 9 euro per keer ... was zo weg dat geld
Jullie waren opeens heel ver weg toen de politie er was.

Wat prachtig dat de heren zichzelf zo goed vermaakt hebben. NK fietswerpen, politie, real life mario kart, politie, drank etc
waar was jij 
Body en Fitshop bedankt!
Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om body en fitshop te bedanken voor hun sponsor. Zonder hen hadden we geen overheerlijke proteïnebars, exclusieve B&F polo's en geen heerlijke whey.
B&F bedankt!
![]()
Lekker zwoel ook