MuscleMeat

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
Ik wil evt. ook komen mits marcel3000/peerebaum ook van de partij is/zijn, moet dan wel bij mijn schoonfamilie kunnen pitten, terugrijden naar Amstelveen gaat hem niet worden iig.

true :trollface:

Ik wil evt. ook komen mits marcel3000/peerebaum ook van de partij is/zijn, moet dan wel bij mijn schoonfamilie kunnen pitten, terugrijden naar Amstelveen gaat hem niet worden iig.
Tof als jij ook komt! en waarom als ik kom dan ben ik zeker de dikz*k vant stel :sad:

ben gewoon compensatiemateriaal :treuren:;)

Achja dan maar ff doorcutten tot september :D

Komt rusty/marcel/gewoonlekkel?

8 september zou wel een gruwelijke datum zijn :D 1 dag na me verjaardag nog ff de after :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 07:57 ----------

sTiiWaZz
ThePretender
MesutY
Diaephi (ron)
Ryanvdv
NIKKK
ironhide
Peerebaum ( twijfelt )
fixed

Laatst bewerkt:
Lekker altijd zo van '' Ik ga mee als die mee gaan want de rest is geen zak aan''

Laatst bewerkt:
Peerebaum ( in mits Gewoonlekkel/Marcel3000/Rusty gaan )
Lekker altijd zo van '' Ik ga mee als die mee gaan want de rest is geen zak aan''
Dat maak jij ervan... :)

Heb het aangepast naar dat ik twijfel ben je nu happy? :)

als er alleen maar leden komen die ik niet ken en niet mee spreek waarom zou ik dan gaan? maar fhawk it...

bedoelde er niks mee bro , zulke dingen hoor ik wel vaker en dan denk, of ze het op die manier bedoelen of anders :)

Tof als jij ook komt! en waarom als ik kom dan ben ik zeker de dikz*k vant stel :sad:

ben gewoon compensatiemateriaal :treuren:;)

Achja dan maar ff doorcutten tot september :D

Komt rusty/marcel/gewoonlekkel?

8 september zou wel een gruwelijke datum zijn :D 1 dag na me verjaardag nog ff de after :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 07:57 ----------

fixed
jij staat op lager vp dan mij gast

Voor de jongens wat naar rotterdam zijn geweest; Was die avond echt epic of viel het reuze mee? Ben me zwaar aan het overwegen om ook te komen naar arnhem. Moet wel 2 uur rijden met de auto. Woon zelf in Zuid-limburg, kan ook eventueel mensen mee pikken als ik ze op de weg naar arnhem tegen kom. Moet op de zondag hele dag werken, maar als de vorige editie echt epic was heb ik het er wel voor over. Mijn voorkeur gaat dan wel echt naar ''clubs'' niet naar kroegjes.
Ja was mooi in rdam, ik kom zelf vanuit noord limburg, dus mss samen iets fixen

Terug
Naar boven