XXL Nutrition

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
Arnhem, vroeger veel uitgeweest, kom uit de buurt. Altijd maar een raar sfeertje, opgefokt, irritante machtsgeile uitsmijters, veel ruzies, niet mijn stad...

Is het laatste deel al gepost ? :)

Mesut!

Duurt wel lang ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.191
Part 5: NK strongman fietsengooien en ijzer slepen.

We waren dus bij de parkeerplaats. Euphorea was nog steeds bij die zwerver. De parkeer plaats was behoorlijk leeg. We zagen wel één auto met 2 vermoedelijk Antilliaanse mannen en 1 Nederlandse chick 7/7,5. We liepen verder naar de auto toe, hij stond ergens helemaal achterin. Hierna kwamen we nog één auto tegen, hierin zat een dame en een wat oudere man. Ze zaten muziek te luisteren.

Eenmaal bij de auto aangekomen, haalde we de spullen er uit. We liepen weer de zelfde weg terug. Die oudere man en de dame waren nog steeds keihard muziek aan het luisteren. We liepen verder en ja hoor, Euphorea stond bij die auto met die chick en die 2 Antillianen. 3x raden wat hij daar zocht. Anyways bleken best aardige gasten te zijn. We kwamen er bij te en die chick vroeg aan mij "Hey! ben jij Toerkoe! (ze bedoeld Turk)" Ik zei "Ja hoe weet je dat"? Ze was trouwens best wasted.

Euphorea bleef maar vragen of hij ergens drank kon krijgen. Die gast zei "Ja ga naar de shell ofso". Maar het gesprek werd steeds interessanter. Me broer zei "Wat doen jullie hier zo laat/vroeg (hoe je het wilt bekijken 5:50). Hij zei "Ja wat doen jullie hier zo laat" Na even tijdje te praten, begon ze steeds meer aandacht aan mijn Turkish kant te besteden. Ze begon een paar dingen in het Turks te zeggen. Ze vertelde ook dat er iets met haar Iphone was gebeurd. Een of ander straattaal woord waardoor ik niet begreep of haar telefoon gejat of kapot was. Ze zei de heletijd, "Nou als ik mijn telefoon had, dan had ik wel wat nummertjes die ik kon bellen" Op een gegeven moment draait ze om en bukt ze om in de auto te gaan. Tijdens het bukken kwam haar string behoorlijk omhoog.

Reactie van sStiwaZz en Ik:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze kwam er weer uit en toen gingen we me broer in de maling nemen. Me broer wilde voor de gein de naam van die chick raden. Me broer zei "Ik denk dat je Amanda heet" Dus die Antilliaan zegt "Woooow wat ben jij vriend! Hoe kun je dat raden" Dus de chick wasted laat haar rijbewijs aan mij zien. Haar naam is Florentine, maar die Antilliaan tikt me aan om mee te spelen. Dus ik zeg "NEE JOH!!!, ze heet Amanda!" Me broer dus "WOOOOW GA WEG".:haha: Dus die Antilliaan zegt, "ok, ok, hoe heet ik" Dus me broer zegt, "Uuhh ff denken, Ibrahim"? Die Antilliaan "NEEE JOH GA WEG, BEN JIJ DE DUIVEL OFSO, BLIJF UIT MIJ BUURT" En hij doet alsof hij zijn ID aan mij laat zien en weer speel ik mee. Ik zeg "HOLY SHIIT!!! HOE WEET JE DAT!" Mijn broer die tript hem helemaal en voelt zich enorm bijzonder. Dus nu zegt die Antilliaan, "ok, ok, hoe heet die jongen achter het stuur"? Me broer denkt even na en zegt, "Ik denk dat hij Abdul heet". En weer het zelfde verhaal, me broer word weer helemaal gek :haha:. Uiteindelijk vertelde hij dat het allemaal maar een grap was. Ondertussen wordt die Antilliaan achter het stuur een beetje onrustig omdat hij naar huis wilt. En rond deze tijd was de rest van de groep al vertrokken richting station. Alleen Euphorea, ThePretender en ik waren over.

Na een tijd hadden we het wel gezien bij die gasten en liepen we naar het station. Eenmaal daar aangekomen zien we de groep daar op de trap zitten.
25qxdn9.jpg

Er lagen hier en daar wat fietsen op de grond, en een rolcontainer "aka mariokart" Op dit moment realiseerde we dat deze dag toch tot een einde ging komen. We verveelde ons een beetje en voor we het wisten, trok Thomasgroenloo de ijzeren delen van de rolcontainer af en ging mariokart spelen.

k3nq88.jpg

Bij zijn eerste poging kwam hij echt enorm ver en ging erg snel. Ik had me kapot gelachen, had meteen buikspier training gehad. Uiteindelijk ramde hij ergens tegen aan. Ondertussen achter mij begon Euphorea fietsen te tillen en te gooien. Toen wist ik dat de NK strongman was begonnen. Er vloog van alles in de lucht.
d5jxj.jpg

Ik zei tegen iedereen van, "Jongens doe rustig, daar staat een camera". Ik had dit goed opgezocht. Maar nee hoor, ze hadden er scheit aan. Ik kalmeerde ze gelukkig wel een beetje, want anders waren er recordpogingen gedaan. Naja ongeveer een kwartier later gingen we maar het station in. Dit was dus het einde. We namen afscheid en me broer en ik liepen via de zelfde kant het station weer uit.

We liepen naar de plek waar we de NK hielden. Maar tot mijn schrik zag ik daar een politie auto. Ik zei tegen me broer,"kom we gaan via die andere kant er uit, heb geen zin om aangesproken te worden" Nou ja wij dus weer naar binnen lopen. Iedereen stond er nog een beetje op die gele vetrekstaatborden te kijken. We zeiden tegen iedereen dat de politie er stond. Dus me broer en ik liepen verder, maar het viel me op dat die zelfde soort camera's die buiten stonden, dat ook het hele station daar mee is vol gehangen. Dus we komen er uit via die andere uitgang. Dus daar bij die busstation van het station. We lopen door en ik krijg een euforisch gevoel terwijl ik uit die uitgang loop.
like_a_boss_poster-r3e554c60c0854c25937eefea031cd2a4_azdkc_400.jpg

Maar op een gegeven moment zie ik in de verte een witte voorkant van een auto naderen. Ze rijden het busstation in. Voor ik het wist zag ik dus een politie auto en een politie bus. Me broer en ik zo van
tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png

De auto's stoppen in ons buurt, maar wij lopen door alsof ons neus bloed. Op dat moment stapt er een politie vrouwtje uit de auto en zegt, "Heren, stop eens even". Wij zo van
tumblr_l96b01l36p1qdhmifo1_500.jpg

Dus ze wist eigenlijk al precies wat er was gebeurd. Ze hadden ons gewoon live gevolgd. De hele tijd hebben ze gezien wat we hebben gedaan. Ze zei "Jaa we dachten dat het uit de hand ging lopen". Ze had ons gegevens genoteerd en vroeg nog wat kleine dingetjes. Daarna vervolgde we onze weg naar huis.

Einde DBB stapavond verslag van 1september 2012

Waar is dat filmpje van mijn gestuntel :(

Waar is dat filmpje van mario kart ?

Aaaah vandaar

Zij was wel lekker man, wou haar echt pakken maar, was bang voor die 2 gasten. Maar, volgens mijn werkt zij voor hun ofzo,

Zou je denken?

tjonge grotendeels traint niet eens of wel?

1 ding zou ik jullie meegeven...Ga je verdiepen in mode want 90% van jullie heeft totaal geen stijl..

Terug
Naar boven