MuscleMeat

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
5k5361.jpg

Gatverdammeeeee

die dames zijn focking lelijk.

Mesut, had je nog dat filmpje van het NK-fietsen werpen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
Anyways dit is imo de schaal van centraal chicks topic.

Dat is een 10!
tot aan de 6 loopt het gelijdelijk af. Alles onder de 6 wil je niet mee gezien worden.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 18:29 ----------

Mesut, had je nog dat filmpje van het NK-fietsen werpen?

Nee ik was toen de mariokart aan het filmen. Toen hoorde ik achter mij het gegooi dus was te laat.

Haha dat filmpje mario kart wil ik egt zien xD

Die wijven zijn doodeng man. Vooral die rechter. Die kijkt ook gewoon niet leuk, strong lesbo look. Ook met die grote ronde zwarte kralen. Beetje verschrikt als een konijn in headlights.

bahbah

Onder de 6 zijn wastes of flesh.

Out of this thread :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.152
Dbb stapavond Arnhem verslag deel 4

Part 4: Aftermath

Dus me broer en ik kwamen aan bij De Buik. Hierin en rondom was er nog enig leven. Blijkbaar sluit deze tent als een van de weinig het laatst. Hier was ook wel wat politie aanwezig. Zo doende liepen me broer en ik naar de portier toe. We zagen dat er een paar mensen binnen kwamen. De portier blokkeerde de uitgang met zijn arm iedere keer als er iemand in wilde. Terwijl hij dat deed was hij met de politie agenten aan het praten.

Hij liet de mensen een voor een naar binnen en vroeg een entree van € 3,- Toen wij er aan kwamen werden we gewoon geweigerd. Beide mochten we niet naar binnen. Hij zei sorry jongens jullie komen een beetje laat, als jullie eerder waren gekomen was er geen probleem. Naja dat was dus klote. Me broer en ik liepen 5 meter verderop en gingen tegen de muur aan zitten. Ondertussen was ik Nikkk een whatsapp aan het sturen. Ik zei dat we er niet in mochten. Hij zei dat hij er zo aan kwam.

De tent was ook bijna aan het sluiten, maar ondertussen zagen we gewoon mensen naar binnen gaan "DAFUQ!?" Even later kwamen Nikkk en Thomasgroenloo naar buiten. Thomas vloekend en tierend over dat Arnhem een k*t stad is en die tent maar de t*ring kon krijgen. We gingen maar even ergens zitten om te kalmeren.

30k9k4m.jpg

De tent was heel langzaam aan het leeg lopen. De agenten die bij de portier stonden liepen weg. Maar toen kwam er een andere portier bij die ene van De Buik bij staan. Ze gingen even praten etc. We keken met z'n allen naar die gast. Hey? dacht ik, is dat niet die gast van Manhatten? Hij liep toen weer weg en we keken hem met z'n allen aan. We dachten van "nu moeten we hem eigenlijk pakken".

Na een tijdje kon me broer het niet laten om even duidelijkheid te krijgen bij de portier van De Buik. Waarom mochten we er nou niet in? Hij begon uit te leggen dat het bijna sluitingstijd was en mensen rond deze tijd over straat lopen te slenteren. Men weet niet wat ze moeten doen dus gaan ze meestal problemen zoeken. Hij zegt "ja die moet ik er dus tussen uit vissen, niet dat jullie zo zijn". Het is voor ons ook moeilijk, zei die, je moet eens een keer mee gaan staan op een avondje om te ervaren hoe het is.

Al met al een heel verhaal. We gaven hem een hand en liepen weer weg naar onze zitplaats. Ik zei tegen de rest "kijk deze man is tenminste eerlijk" al vond ik het toch raar dat hij een half uur daarvoor wel mensen binnen liet. Het leek een eeuwigheid te duren voordat Euphorea, sStiwaZz en Thenoobs eruit kwamen. De tent ging sluiten en iedereen werd er uit gegooid. Toch duurde het weer even voordat de rest van de groep er uit kwam. Uiteindelijk kwamen ze er uit.

Het begon onderhand een drukte te worden bij de straat van De Buik. We hadden een dame gespot met iet wat uitgesproken kleden. Als ik het goed heb begon Thomas wat dingen te roepen naar haar, want hij had haar naam gehoord tijdens het afluisteren van hun gesprek.

Even later liepen we met z'n allen door de menigte en Euphorea kwam een stelletje van rond de 40/45 tegen. Wat daar precies gebeurde weet ik niet, want ik liep door omdat ik een dame zag 7. Ik zei tegen haar "waarom ben je boos?" Ze zei "ik ben niet boos, ik was boos, nu ben ik weer vrolijk" Die chick had trouwens ook een blonde vriendin die best wasted was. Ondanks dat was ze zeker een 7,5. Ik ging naar Euphorea toe en de rest was daar ook bij dat stelletje van rond de 40/45. Blijkbaar hadden ze ruzie gehad ofso.

Ik kwam er achter dat Euphorea anders uit De Buik kwam dan dat ie er in ging. Hij veranderde in een wodka prostituee en wilde overal drank of een afterparty regelen.

We gingen weer naar die een blonde chick. We stonden om haar heen en we gingen met haar praten. We probeerde met z'n allen een afterparty bij haar te regelen. Ze is Nederlands maar omdat ze zo wasted was ging ze Engels praten. Wij gewoon mee spelen en het ging best lekker. Even dachten we dat we bij haar een afterparty konden houden.

Maar toen gebeurde het Thomasgroenloo kwam er tussen en zei "hey praat is gwn Nederlands, jaa ze is Nederlands ze kan gewoon Nederlands praten". Op dat moment werd die chick boos en wilde ze niet meer praten. Mooie cockblock dus. Dit deden we trouwens terwijl haar vriend op nog geen 2 meter afstand stond. Je kon zien dat hij een beetje pissig werd.

Nadat dat gesprek verdoet was, liepen we verder naar de korenmarkt. We liepen met dat stelletje van tussen de 40/45 mee. Daar zaten we dan op de plein en Euphorea bleef maar aandringen om een afterparty bij hen te houden. Ondertussen werden deze gekke foto's gemaakt.

2dqos2q.jpg

ofzlaq.jpg

Hier zie je dus dat Euphorea bezig is om een afterparty en drank te regelen bij dat stelletje.

scdo40.jpg

sxzns2.jpg

Deze foto had Euphorea genomen, hieruit kun je concluderen hoe ver heen hij was.

np5pqt.jpg

Na ongeveer 20 minuten bij dat stelletje hadden we het wel gehad. Na enig moeite hadden we Euphorea eindelijk bij dat stelletje weg gekregen. We liepen maar ergens naar toe om te kijken waar we uit kwamen. Ondertussen begonnen we met Chinese afhaalbakjes voetbal.

70fcdz.jpg

2r3e3o8.jpg

3afqs.jpg

34sqpvd.jpg

339n9k2.jpg

2cgor9g.jpg

En zo begon Euphorea dus bij iedere taxi om drank te vragen. Echt SRS iedere taxi!

We kwamen dus een man met een scooter tegen. Euphorea had deze man staande gehouden om te informeren naar drank. Thomasgroenloo plakte ondertussen een sticker op die gast zijn kenteken plaat:haha: We wilde stiekem zijn scooter optillen maar die man werd een beetje bang en reed weg. Toen waren we bij een taxi halte, daar alleen maar taxi's. Ik maakte een praatje met een van de taxichauffeurs en liep verder. Euphorea daarin tegen moest al die taxis minimaal 5 minuten ondervragen naar wodka. Dit is tevens het gedeelte waar de pushups zijn gefilmd voor die taxi Ondertussen zaten deden we wat ochtend gymnastiek op wat fietsenrekken.

a24qj7.jpg

Hier kun je zien hoeveel taxi's er wel niet waren, het duurde erg lang voordat Euphorea dus klaar was met zijn ondervragingen.

We liepen door en kwamen langs een hotel. Voor dat hotel stond een bus en Thomasgroenloo kon het niet laten om ook die bus onder te plakken. We liepen verder en kwamen een bushalte tegen.

2eo8qdu.jpg

Hierna liepen we verder richting het station. Alsof Euphorea niet genoeg slachtoffers had gevonden, zag hij drie mannen op een bankje in de buurt van het station. Zoals jullie al raden, ging hij daar heen.

2wml993.jpg

2ps3cir.jpg

Op een gegeven moment kom ik er achter dat sommigen nog spullen bij me broer in de auto hadden. Dit betekende dat we helemaal terug moesten lopen. Ondertussen weer 2 taxi's verder.

307loxd.jpg

2znv5op.jpg

We liepen dus terug en Euphorea was nog steeds bij die taxi bus. We konden hem niet mee krijgen en liepen maar verder. Thomasgroenloo verveelde zich en begon posters kapot te trekken.
2iseihc.jpg

Daarna zagen we Euphorea op ons af rennen. Dit is de eerste gedeelte van het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=WdfP69By6Lw

De groep was weer compleet en lichtelijk luidruchtig. We liepen naar roermondsplein en iemand sloeg tegen een bushokje aan. Door dat geluid rende er op eens 2 fcking agressieve honden op ons af. Blaffende honden bijten niet? Deze keer dus niet. Maar iedereen scheet hem wel. We zagen dat die honden van een zwerver waren en die riep ze terug. Euphorea zag de zwerver en liep er dus heen om drank te vinden. Ik nam een foto en die zwerver tripte hem.

11kv314.jpg

Ze zaten achter die betonnen palen ergens, het is donker dus kon het niet goed fotograferen.

Einde deel 4. Deel 5 komt morgen, titel: NK strongman fietsengooien en ijzer slepen.

haha thomas begint zich to maar te schamen xD

Op ieder potje past een deksel. Het zijn wel trolls maar ja.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 22:47 ----------

Beter bewaar je je zaad voor wat lekkers

zaad is niet verspilt die avond hoor ;)

Mjah, heel simpel .. iedereen doet wel eens iets geks wanneer hij/zij dronken is ... dat een gruwelijk monster mij probeerde te zoenen .. tjah helaas

Vanaf nu ga ik iedereen filmen die meegaat, als je dan wat nasty's doet .. ben je de mijne

Als motto daarom ook gewoon: Ik kom toch niet meer terug in Arnhem, dus mij maakt het ook niets meer uit

zaad is niet verspilt die avond hoor ;)

Mjah, heel simpel .. iedereen doet wel eens iets geks wanneer hij/zij dronken is ... dat een gruwelijk monster mij probeerde te zoenen .. tjah helaas

Vanaf nu ga ik iedereen filmen die meegaat, als je dan wat nasty's doet .. ben je de mijne

Als motto daarom ook gewoon: Ik kom toch niet meer terug in Arnhem, dus mij maakt het ook niets meer uit

Ik doe alleen maar nasty shit. Wordt een lang filmpje voor je dan.

Terug
Naar boven