Fitness Seller

''DBB Summer meet'' : trainen en eten!

Interesse in een zomer meeting met DBB forummembers?

  • Ja!

    Stemmen: 19 21,8%
  • Nee...

    Stemmen: 15 17,2%
  • Ja, maar dat ligt aan de locatie, datum/tijdstip en het animo.

    Stemmen: 53 60,9%

  • Totaal stemmers
    87

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Is het een idee om ergens in de laatste week van juli, of ergens in augustus een DBB meet te houden en gezamelijk te trainen en vervolgens een happie te gaan eten?

Als het animo groot genoeg is zou ik een peiling kunnen gaan houden over de datum/locatie/tijden etc etc.

Brandt los!
 
In juli en augustus weet je wel zeker dat er een deel niet bij kan zijn, omdat ze op vakantie zijn :)
 
Hangt er vanaf waar
 
Ligt eraan wanneer ivm vacaciones.
 
ik durf niet meer na de vorige meet :o
 
Top! Midden van Nederland doen?

Zoiets?
y1OJyej.gif
 
nee man... Maastricht licht veel centraler
 
Ik ben IN als we niet weer de locatie aanpassen aan Pleister en 50 Belgen die vervolgens geen van allen komen.
 
Ik ben IN als we niet weer de locatie aanpassen aan Pleister en 50 Belgen die vervolgens geen van allen komen.

Ik heb zo het idee dat Pleister niet meer komt :cool:
 
Eigenlijk klinkt het best gezellig, maar zie mezelf nog niet echt aankomen bij zo'n meet met m'n blubberbuik en schriele armpjes
 
Eigenlijk klinkt het best gezellig, maar zie mezelf nog niet echt aankomen bij zo'n meet met m'n blubberbuik en schriele armpjes

Lekker boeiend als je dezelfde interesse hebt is het toch een goede reden om te komen?

Als er een paar dikke powerlifters komen wil ik ook wel komen :D
 
Eigenlijk klinkt het best gezellig, maar zie mezelf nog niet echt aankomen bij zo'n meet met m'n blubberbuik en schriele armpjes

Van de foto's die ik heb gezien ziet minimaal 50 % van de opkomst eruit alsof ze niet trainen, dus no worries :P
 
Klinkt geruststellend, ligt er alleen aan waar en wanneer he!
 
wil op zich wel komen, als er mensen met verstand van zaken komen die kunnen helpen met techniek van lifts etc. (vorige meet vond ik dat iedereen een beetje langs elkaar heen trainde of echt in ''besloten'' groepjes trainde)
 
Wordt dit weer zo'n ecto meet?
 
Weer in Hilversum?
 
Back
Naar boven