Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Bezoekers in dit topic

R'dam heeft meer schijven. Genoeg apparatuur toch? Iron house veel minder. Er zijn weinig grotere gyms .
Nou nee, toen wij er met zn allen waren kon je eigenlijk niet meer goed trainen zonder te hoeven wachten. En de gewichten moest je overal bij elkaar zoeken. Voor het concept een tegenvaller.
Vond het niet zo’n grote gym.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Om een beetje goor te pompen heb je toch helemaal geen gewichten nodig?:rolleyes:
 
Ik heb alleen aids en chlamydia opgelopen, maar gelukkig geen corona. Kom ik even goed weg.
Scheelt weer, daar kom je niet zo snel mee op de IC terecht ;)
 
Nou nee, toen wij er met zn allen waren kon je eigenlijk niet meer goed trainen zonder te hoeven wachten. En de gewichten moest je overal bij elkaar zoeken. Voor het concept een tegenvaller.
Vond het niet zo’n grote gym.
Ik was blij dat ik een beetje optijd begonnen was, comp rack geclaimd had en al 200 kg aan de bar had hangen voordat iedereen aan de gang was :roflol:
 
Enige minpuntje was de muziek die hard stond maar dat is persoonlijke voorkeur wss.
 
Enige minpuntje was de muziek die hard stond maar dat is persoonlijke voorkeur wss.
weet niet over welke gym je het nu hebt maar ik werd in ironhouse ook helemaal gek van die harde muziek en kletterende schijven in combinatie met die gigantische galm, verstond geen drol van wat iedereen zei.
 
  • Like
Waarderingen: LM
weet niet over welke gym je het nu hebt maar ik werd in ironhouse ook helemaal gek van die harde muziek en kletterende schijven in combinatie met die gigantische galm, verstond geen drol van wat iedereen zei.
Fox in dit geval maar die klacht heb ik bij beide fox gyms, muziek oké maar dit staat knetter hard.
 
Schijven vond ik ook moker irritant
Dat was wel irritant ja. Ik moest op de leg press schijven gaan halen bij het squatrack. En dat terwijl ik pussy gewichten duw. Iemand die 400 kg presst moet de halve gym afzoeken. Overigens vond ik die nieuwe apparatuur wel echt fijn gebewegen. Even wennen, maar wel heel natuurlijk en minder blessuregevoelig.
 
Dat was wel irritant ja. Ik moest op de leg press schijven gaan halen bij het squatrack. En dat terwijl ik pussy gewichten duw. Iemand die 400 kg presst moet de halve gym afzoeken. Overigens vond ik die nieuwe apparatuur wel echt fijn gebewegen. Even wennen, maar wel heel natuurlijk en minder blessuregevoelig.
Gebewegen :s
 
weet niet over welke gym je het nu hebt maar ik werd in ironhouse ook helemaal gek van die harde muziek en kletterende schijven in combinatie met die gigantische galm, verstond geen drol van wat iedereen zei.
Bij de cable station staat de muziek altijd veel te hard terwijl het in de rest van de zaal muisstil is.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven