Fitness Seller

Dbc01, waarom stromba wel?

Geoffke

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Uit je treads hier maak ik uit dat je dianabol uit ten boze vindt.
Maar onlangs las ik dat je de eerste weken van je kuur stromba gebruikt.
Nu begrijp ik niet goed waarom je dianabol vergif vindt, maar
dat je stromba dan wel gebruikt.
Stromba pillen zijn net zoals dianabol 17aa gealkyleerd en moeten
dus sterk genoeg zijn om het maag- darmstelsel te passeren.
Dus de lever heeft er net zoals bij dianabol moeite mee om de
stof af te breken.

Leg eens uit aub waarom je wel voor stromba kiest?
Misschien dat de cushing wat minder is, maar anders weet ik het niet.

Laatst bewerkt:
Ik wil me niet bemoeien maar de toxiteit was niet de belangrijkste reden waarom dbc01 tegen dbol is. Correct me if I'm wrong dbc01

• Topic Starter Topic Starter
admin zei:
Ik wil me niet bemoeien maar de toxiteit was niet de belangrijkste reden waarom dbc01 tegen dbol is. Correct me if I'm wrong dbc01

Ja, de opgeblazen kop en de tijdelijke gains...
Maar met stromba heb je ook tijdelijke gains en een opgeblazen kop.

Als kick off is dianabol een uitstekend 'vergif'.

Groet Smalluser :thumb:

Smalluser zei:
Als kick off is dianabol een uitstekend 'vergif'.

Hehe blijft tenminste hangen die posts van mij he :D

Mare idd als kick off zeker een goede massabouwer, nooit anders beweerd trouwens. Maar ik vind het wel interessant dat mensen als dbc01 er een andere mening over hebben.

Zoveel mensen zoveel meningen :D

Als only bevalt het mij WEL maar ik zal wel een genetische uitzondering zijn :D ;)

En hoe dbc over d-bol redeneert vind ik lichtelijk overdreven. Kijk op willekeurig welk forum en buiten de TEST als basis komt dianabol er als combi-basis als tweede achter.

Groet :thumb:

admin zei:
.... Haha, kan het wel begrijpen, maar of je lever ook yummie zegt is wat anders :) ....

Zwaar overtrokken die toxiteit, bij 'verstandig' gebruik valt dit allemaal o zo mee.

Wat overtrokken is, is dat het sowieso ernstige schade veroorzaakt. Maar hepatoxisch is het zeker, en bij onverstandig gebruik (je zegt het zelf al "verstandig gebruik" maar dat is soms niet zo) kan die toxiteit zeker schade toebrengen :)

Smalluser zei:
Zoveel mensen zoveel meningen :D

Als only bevalt het mij WEL maar ik zal wel een genetische uitzondering zijn :D ;)

En hoe dbc over d-bol redeneert vind ik lichtelijk overdreven. Kijk op willekeurig welk forum en buiten de TEST als basis komt dianabol er als combi-basis als tweede achter.

Groet :thumb:

Ik kan wel inkomen over wat hij zegt.
Dianabol geeft me een verhoogde hartslag, hartkloppingen, acné,
opgeblazen kop... wel leuk om eens te doen, maar om er jaren mee te
kuren... nee, dank u.
Dan kies ik voor een goede test frontload.
Mijn levertje is mij lief.

Om nog eens terug te komen op die stromba tabs.
Waarom dan toch voor stromba tabs kiezen als je
de inject kan nemen.
Het is dezelfde stof, dus waarom stanazol in de orale vorm nemen?

Geoffke zei:
.... Ik kan wel inkomen over wat hij zegt.
Dianabol geeft me een verhoogde hartslag, hartkloppingen, acné,
opgeblazen kop... wel leuk om eens te doen, maar om er jaren mee te
kuren... nee, dank u ....

Haahaaa dat zijn juist de bijwerkingen van testosteron LOL maar idd het enige wat test niet geeft is 'levertoxiteit.

Maarre hier laat ik het bij anders word ik zo weer een 'dianabolguru' genoemd ;)

Dianauser :p j/k bro

Maar geoffke: tabs zijn soms goedkoper en handiger dan elke dag te moeten injecteren. Stel je stackt met een andere AAS waar je al elke dag of eod moet injecteren dan verander je in een speldenkussen. Daarom zijn de tabs soms handig. Maar idd minder goed voor je ....

Smalluser zei:
Haahaaa dat zijn juist de bijwerkingen van testosteron LOL maar idd het enige wat test niet geeft is 'levertoxiteit.

Maarre hier laat ik het bij anders word ik zo weer een 'dianabolguru' genoemd ;)

De weken van mijn kuur dat ik orals gebruikte kwamen de bovengenoemde
bijwerkingen veel frequenter voor dan als ik ze niet gebruikte.
Bijna niet zelfs.

admin zei:
Dianauser :p j/k bro

Maar geoffke: tabs zijn soms goedkoper en handiger dan elke dag te moeten injecteren. Stel je stackt met een andere AAS waar je al elke dag of eod moet injecteren dan verander je in een speldenkussen. Daarom zijn de tabs soms handig. Maar idd minder goed voor je ....

Als je bang van naalden bent, moet je helemaal niet kuren vind ik.
En winnie kan je makkelijk in je biceps en triceps zetten.

Geoffke zei:
Als je bang van naalden bent, moet je helemaal niet kuren vind ik.
En winnie kan je makkelijk in je biceps en triceps zetten.
Het gaat niet om bang zijn van naalden, maar gewoon het feit dat als je begint met meer geavanceerde schema's er soms geen andere keuze is dan minder te injecteren. Je kan dat tot op bepaalde hoogte vermijden, maar ik ken gevallen genoeg die tabs gebruiken omdat de andere spieren nog pijn doen/opgezwollen zijn van vorige injecties en dus niet injecteerbaar zijn. Bovendien moet ik hier smalluser gelijk geven: als je verstandig omgaat met 17aa steroïden en tabs dan kunnen ze wel een goede meerwaarde bieden zonder je gezondheid teveel te schaden. Wil niet zeggen dat ik nu ineens voorstander ben, liever zie ik ze niet in een schema, maar dat is dus de reden waarom je winny in tabletvorm zou nemen: prijs en comfort.

Terug
Naar boven