XXL Nutrition

DBC's Date-crashing: Nieuwe aflevering

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13

Hier dan eindelijk een nieuwe aflevering van mijn idiote crashes, ditmaal een dubbele;

Ik werd uitgenodigd om een reunie bij te wonen van mijn zomerbaan in Spanje en je weet, daar kun je personen tegenkomen die er dan ineens heel anders voorstaan.
Veel mensen zouden er niet komen maar ach, donderdagavond-date zou er zijn en dat belooft altijd genoeg belachelijke momenten toch?

Eenmaal gearriveerd bleken er van de weinige aanwezigen tóch een stel leuke bekenden te zijn.
Al snel zag ik donderdagavond-date (A.K.A. ' D-date' , zie mijn verhalen van december in dit forum), wederom góed dronken, in een hoekje staan.
Ik besloot haar nog even te laten zwemmen.
Toen ik mijn glas wilde laten bijschenken aan de bar liep er een lieftallig Breezertje op me af en vloog me om mijn nek: Gevoelsmatig weet je ineens: de toon is gezet.
Zij herkende mij meteen maar ik haar niet. Dat duurde even. Meteen informeerde ze naar de stand van mijn privé-zaken en zoals het een goede sl*t betaamd kon ze het niet ge-ló-ven! dat ik single was....écht??
Ach nee zèg! En je ex? Da's alweer even geleden dus...en jullie konden het nog wel zo goed met elkaar vinn-dènn! :D
Laten we haar StrakBuikje noemen, dit zal ik je later uitleggen.

Meteen bleef ze aan me hangen en dat ze lekker was, was wel duidelijk. Dit was obviously een sappig visje aan DBC's Noorse haak, maar ik wist dat D-date áárdig ongeduldig werd, zo'n 4 meter achter me.
Ze stond al 3 uur te wachten maar aangezien ik nog wat te doen had thuis liet ik haar maar even, maar langer kon het nu niet duren.
StrakBuikje bood, nee, drong me drank aan en terwijl zij ging bestellen liep ik maar even snel naar D-Date toe. Ik stond nauwelijks een minuut naast haar of dáár komt StrakBuikje aangewandeld en duwt me een nieuw glas in mijn handen. De twee dames konden elkaar wel doodschoppen en StrakBuikje begreep dat ze op moest rotten en dus ging ze naar haar vriendinnetje toe.
Even later liep ik een rondje om met wat mensen te spreken en kwam ik weer bij Strakbuikje terecht die het Heerlijke Hangen wel leek uitgevonden te hebben.
Haar vriendinnetje lachte ons goedkeurend toe maar toen kreeg ik een douw van links en zag een vol glas drinken voor m'n neus hangen: De arm van D-Date zat eraan vast en ze paste dus even dezelfde truc toe als Strakbuikje:
'eventjes' een drankje brengen voor meneer hehe
Meer drank voor DBC maar onze zatte D-date was al lang genoeg binnen en kondigde haar vertrek aan.
Of ik meeging naar haar boerderijtje. Dat wilde ik wel maar nu nog even niet, het was veel te leuk. Bovendien moet je soms bepaalde dingen tarten en daar vermaak ik me erg goed mee. En StrakBuikje had er trouwens ook nog lang geen genoeg van.

Maar toen ging het mis: Toen ik mij omdraaide en naar buiten liep, was D-Date verdwenen! Wel had ze haar adres achtergelaten. Wat moest arme DBC nu doen? Hij besloot eerst eens terug naar binnen te gaan. En dat bleek een goede zet: Twintig minuten later hing StrakBuikje zo'n beetje door hem heen, happend naar adem en ik kon prima handmatig op verkenning: De jongedame bleek in het bezit van een keurig lichaam type 'Dat vinden we geil op DBB' dus alles strak in orde en 'gym-approved'! Omstanders keken elkaar vreemd aan want dit schouwspel verwachtte je eerder achter gesloten deuren dan daar ter plekke. 'Oh mijn god! Wat doe ik nou! Shiiiit!' kraamde ze uit. Ik denk: Daar gaan we weer. Wat nu weer.

'Ik heb een vaste relatie, ik heb een vriend! En nu doe ik dit met jou! Ik zei: En? Bevalt het? Mja zei ze..maar da's niet goed!!'
Van binnen kwam ik niet meer bij. Al snel was het sluitingstijd en StrakBuikje, haar vriendinnetje (ook niet te versmaden), wat collega's en ik gingen nog even ergens anders op toernee, waar het 'oh ik heb een vriend joh maar wat is het goooed!' nog een paar keer hoorbaar was maar toen kwam het noodlot: Ze zou samen met haar vriendin op afspraak blijven slapen bij iemand die geen derden binnen zou laten. :(

U begrijpt: Deze avond was zo leuk begonnen, die moet met plezier worden afgemaakt.

En dus was DBC even later onderweg naar D-Date die zo ontzettend schrok van dit plotselinge bezoek dat ze compleet dicht sloeg...dit kon niet waar zijn. Ze was dusdanig onder de indruk dat ze zich niet kon voorstellen dat ik voor m'n plezier was langsgekomen. Er volgde een spannende worsteling tussen de lakens maar opeens zei ze: 'Dit gaan we even anders doen'.
Ik vroeg haar hoe dan wel niet. Nou, zei ze...' ik ben best wel verrast dat je hier bent en vind het heel leuk en uitdagend maar ik ben er niet van overtuigd dat je me leuk vindt enzo, ik bedoel, wat zie je nou in mij? Echt niks hoor denk ik, dus laten we maar even dit niet doen totdat ik echt snap dat jij als BB' er mij gewoon ziet staan, dan kan ik het veel beter.'

Ik ben diep gaan geslapen.
???

Laatst bewerkt:
Haha, weer erg leuk om te lezen :D

Mare, in je profiel staat dat je 33 bent... hoe oud waren deze meisjes/vrouwen dan? Een naam als StrakBuikje doet me al snel denken aan een meid van 16/17, maar ik zal er wel naast zitten :D

damn damn,,die strakbuikje heeft je lekker opgegeild en net toen je dacht ik ga D-date een lekkere beurt geven kreeg je dat..verdorie..Het zit je waarlijk tegen bro :(

Maar als je een echte pimp was dan had je d-day wel de bed in gelult :D

• Topic Starter Topic Starter
Is uiteindelijk wel gebeurd..maar niet dezelfde avond hehe:D

haha

ach soms zit het je mee maar meestal zit het tegen. Maarja wel slecht van strakbuikje en dom van d-date. Ah je had iig wel gratis drinken ....... :D

Volgende keer weer beter haha

Hihi.. je hebt wel vooruitgang geboekt.. je hebt lakens gezien.. :D :D :D

Ach ik had dat slettje gewoon geslagen....
euh

oke had ik niet gedaan.

Maar dude, toch weer een leuke avond gehad en weer een verhaal voor later rijker. Jou klein kinderen zullen het nog zwaar te voorduren krijgen, hehe

Was weer erg leuk om te lezen.

Jopie

hey kerel leuk verhaal wederom!

hehehe leuk verhaal ! je had gewoon beter bij je D-date kunnen blijven. beetje slijmen en dan had je die avond wel goed kunnen afsluiten denk ik :D

ey DBC wanneer mag ik een keer mee naar die feestjes van jou vol met breezah's?

:D

'ijzer' 'heet' 'smeden' en daar een spreekwoord van maken.
Da's essentieel voor alle one-nights en meer, vrouwen krijgen ook genoeg van spelletjes en uitstel waardoor je wel eens met niks kan achterblijven...

Toch leuk verhaaltje, enneuh, volgende keer iets agressiever!!! :thumbs:

Terug
Naar boven