AndroidHealthClinic

Dbol/anavar - test-e - bold

Waarom zouden al mijn gainz vocht zijn? Ar
gument graag

Omdat je 5k eet terwijl je 80kg/1.80/13% bent, dbol neemt, test 600mg neemt, 750 bold neemt en de AI vraag negeert.

Waarom moeten wij met argumenten komen? Ik neem aan dat je weet dat je met dbol en test vocht pakt.

Erger vind ik dan nog dat iedereen dat normaal lijkt te vinden en argumenten gaat aanhalen zoals 'iedereen moet voor zichzelf bepalen wanneer ze willen beginnen', 'het is hun eigen lichaam', blabla...

Ik heb me gewoon voorgenomen om zulke leden geen raad/advies meer te geven. Dat ze het zelf uitzoeken.

Zijn wel meestal zo een figuren die achteraf komen klagen dat er iets is misgelopen.

Je bent nog maar 18 en totaal geen benul waar je mee bezig hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet zeker dat dbol ervoor zorgt dat ik vocht ga vast houden daarom let ik ook op de hoeveelheid zout is die ik binnen krijg .
Jammer dat er hier gelijk word uit gegaan van de mainstream beach boys die graag ff wat spiermassa willen pakken en geen benul hebben waar ze mee bezig zijn.
Ik ben nu ruim 3 jaar aan het trainen in de fitnes waarvan zeker 2 jaar al met een serieus dieet hiervoor was ik zeer mager en woog ik te weinig en had zwaar onder gewicht ik ben in die 3 jaar van 56 kilo naar 75 kilo gegaan en 2 cm gegroeit ik weet best wel wat van het menselijk lichaam af en ik kan zeggen vrij veel van de werking van de spieren helaas zijn er dus enkele die mij wat willen zeggen en zonder duidelijke argumenten komen de reden dat ik die argumenten wil weten is zodat ik er wat van leer ik wil leren daarom maak ik hier mijn leven van niet enkel een hobby

Ik weet zeker dat dbol ervoor zorgt dat ik vocht ga vast houden daarom let ik ook op de hoeveelheid zout is die ik binnen krijg .
Jammer dat er hier gelijk word uit gegaan van de mainstream beach boys die graag ff wat spiermassa willen pakken en geen benul hebben waar ze mee bezig zijn.
Ik ben nu ruim 3 jaar aan het trainen in de fitnes waarvan zeker 2 jaar al met een serieus dieet hiervoor was ik zeer mager en woog ik te weinig en had zwaar onder gewicht ik ben in die 3 jaar van 56 kilo naar 75 kilo gegaan en 2 cm gegroeit ik weet best wel wat van het menselijk lichaam af en ik kan zeggen vrij veel van de werking van de spieren helaas zijn er dus enkele die mij wat willen zeggen en zonder duidelijke argumenten komen de reden dat ik die argumenten wil weten is zodat ik er wat van leer ik wil leren daarom maak ik hier mijn leven van niet enkel een hobby
is dit je eerste cycle?

Ja dit is mijn eerste cycle een goede vriend van me is bodybuilder en compete (ga geen namen noemen) en heeft deze stack voor me gemaakt volgens hem als ik toch alles nu al op orde heb qua voeding en weet wat ik doe met trainen kan ik net zo goed goed beginnen en niet enkel test spuiten als eerste lichte kuur het was enkel wel mijn idee om 1w weken orals te nemen dit zal ik bij me volgende kuur zeker weg laten nu het spuiten zeker mee valt (leek me een stuk moeilijker)

Ja dit is mijn eerste cycle een goede vriend van me is bodybuilder en compete (ga geen namen noemen) en heeft deze stack voor me gemaakt volgens hem als ik toch alles nu al op orde heb qua voeding en weet wat ik doe met trainen kan ik net zo goed goed beginnen en niet enkel test spuiten als eerste lichte kuur het was enkel wel mijn idee om 1w weken orals te nemen dit zal ik bij me volgende kuur zeker weg laten nu het spuiten zeker mee valt (leek me een stuk moeilijker)

Dan zou ik maar geen raad aannemen van die maat van u. Het is niet omdat hij compete dat hij er ook daadwerkelijk veel verstand van heeft. Ik heb al meer gasten geweten die competen en belachelijk advies geven dan goed advies.

Dit als eerste kuur aanraden sorry maar dat vind ik retarded.Omdat je voeding op orde is gaan we je als eerste kuur lekker teveel laten spuiten en slikken. Ja lijkt me goed advies.

Veel te veel als eerste cycle. Zelf geen ervaring maar wel veel gelezen hieromtrent en vroeger veel mensen persoonlijk gekend die verstandig kuurden. Heb natuurlijk ook veel r**ards geweten.

Maar weer geen argumenten waarom het teveel is en niet goed ?
Waarom zeggen mensen zoveel en geven ze geen argumenten hoe moeten mensen dan weten of het wel of niet klopt

Maar weer geen argumenten waarom het teveel is en niet goed ?
Waarom zeggen mensen zoveel en geven ze geen argumenten hoe moeten mensen dan weten of het wel of niet klopt

Lees dan maar eens wat rond op het forum.Wil jij argumenten waarom 12 weken orals niet aangeraden wordt?

Waarom een eerste kuur je het beste bij 1 compound houd? Jij wil er dan al direct 4 gaan nemen als eerste kuur.

Al nagedacht over de nakuur? of wanneer je tijdens je kuur problemen zou tegenkomen?

En al bezig zijn met de kuur en dan tips komen vragen ook slim.

Maar ja je maat zal het wel weten.

Ja ik heb heb na gedscht over de nakuur 12 weken orals is slecht voor de lever dbol kan als een zwaare aanval op de lever gezien wordennechter is anavar al een stuk minder zwaar op de lever.
Maar waarom is 4 dingen slecht om je eerste x te doen het is niet alsof je lichaam je tweede kuur opeens gewend is aan een overdosis aan test waardoor het ook gewend is aan bold anavar en dbol? Dus waarom of is dit bro science?

Ja ik heb heb na gedscht over de nakuur 12 weken orals is slecht voor de lever dbol kan als een zwaare aanval op de lever gezien wordennechter is anavar al een stuk minder zwaar op de lever.
Maar waarom is 4 dingen slecht om je eerste x te doen het is niet alsof je lichaam je tweede kuur opeens gewend is aan een overdosis aan test waardoor het ook gewend is aan bold anavar en dbol? Dus waarom of is dit bro science?

Omdat je nu niet weet op welke compound je eventueel slecht reageert. Komt de gyno/haaruitval/whatever van de test, bold, of dbol? Je weet het niet.

Dat ik dit uberhaupt moet uitleggen trouwens..

En TS stelt dat er niet beargumenteerd wordt, ik heb wel degelijk beargumenteerd waarom ik zeg dat je veel vocht hebt gepakt, dat jij dat niet leest is een ander verhaal.

Ik vond het gewoon niet nodig om basis zaken die hier al 1000 X op het forum gezet zijn nog eens te gaan beargumenteren.

Dat ik dit uberhaupt moet uitleggen trouwens..

En TS stelt dat er niet beargumenteerd wordt, ik heb wel degelijk beargumenteerd waarom ik zeg dat je veel vocht hebt gepakt, dat jij dat niet leest is een ander verhaal.
Maar hoe weet jij dat alles vocht is je zegt namelijk alles na bijna 3 weken deze stack is zo'n 1/3e vocht met dbol test bold

Maar hoe weet jij dat alles vocht is je zegt namelijk alles na bijna 3 weken deze stack is zo'n 1/3e vocht met dbol test bold

Je hebt je gewoon niet deftig ingelezen en je hebt je een kuur laten aansmeren door die kenner.

Je bent al bezig met je kuur dus geniet er van zou ik zo zeggen.

Wat nut heeft het nog dat wij zeggen dat het te veel compounds zijn als eerste kuur en teveel mgs aas per week als eerste kuur en te lang orals.
Je gaat ze toch gewoon uitdoen.

Je hebt je gewoon niet deftig ingelezen en je hebt je een kuur laten aansmeren door die kenner.

Je bent al bezig met je kuur dus geniet er van zou ik zo zeggen.

Wat nut heeft het nog dat wij zeggen dat het te veel compounds zijn als eerste kuur en teveel mgs aas per week als eerste kuur en te lang orals.
Je gaat ze toch gewoon uitdoen.
Sws ga ik er mee door aangezien het duidelijk werkt maar ik alle info is handig maar de reacties die ik hier krijg is vooral bro science en dan word ik ja slecht benoemd over hoe ik heb geprept al ben ik zelf het bewijs dat jullie reacties tegen spreekt helaas weinig nuttige info of wat ik zelf al niet wist hierbij eindig ik het topic ook helaas niveau is laag hier

Sws ga ik er mee door aangezien het duidelijk werkt maar ik alle info is handig maar de reacties die ik hier krijg is vooral bro science en dan word ik ja slecht benoemd over hoe ik heb geprept al ben ik zelf het bewijs dat jullie reacties tegen spreekt helaas weinig nuttige info of wat ik zelf al niet wist hierbij eindig ik het topic ook helaas niveau is laag hier

Ja zoveel mgs per week zal wel werken ja. Zwak argument. Maar bro science van je maat dat is wel ok?

Welk bewijs? Dat je kan groeien met een hoop AAS? Op veel minder had je ook zeer goede resultaten gehad.

Maar jij houd van meer is beter. 1,7 gr aas aan verschillende compounds per week als eerste kuur ja je hebt je zeer goed ingelezen.

Post een foto van je fysiek en snoer ons de mond.

Waarom vraag je dit niet aan je bodybuilding maat?

Terug
Naar boven