MuscleMeat

Dbol + Test

Mamba036

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Een maat van mij zegt dat je spieren binnen 8 uur herstelt zijn als je Test- e gebruikt.

Ik denk zelf van niet, maar vraag me dan wel af hoelang je spieren nodig hebben om te herstellen. Stel je spuit 500 test-e in 1x per week. Kun je dan je schema aanpassen en spieren vaker trainen in de week?

Groetjes

Ja je hersteld zeker wel sneller... 8u slaat imo nergens op.

Ter illustratie als ik getraind heb zonder test dan heb ik 2 dagen spierpijn, waarvan dag 2 het ergste is. Nu met test heb ik getraind en heb ik dag 1 de ergste spierpijn en dag 2 nagenoeg nergens meer last van.

• Topic Starter Topic Starter
Denk je dat je dan elke dag bicep zou kunnen pakken? of is dat weer zwaar overdreven?

Zou niet meer luisteren naar die maat van je.
Als hij echt serieus denkt dat het zulke exacte wetenschap is dat je kan stellen dat spieren altijd binnen 8 uur herstellen van extra test geeft goed aan hoe weinig hij er eigenlijk vanaf weet.

Denk je dat je dan elke dag bicep zou kunnen pakken? of is dat weer zwaar overdreven?

Dat lijkt me onnodig en overdreven. Maar je zou het best eens kunnen proberen, wellicht werkt het goed voor je. Zoals Utrechter al aangeeft, je spieren en vooral BB is geen exacte wetenschap, laat staan dat AAS dat dan is. Zoeken naar een goede balans voor jezelf doe je door te proberen. Maar goed dat je eerst even om advies vraagt :)

Bro science topic nummer 1.

Op national georgraphic kwam overlaatst in een uitzending rond AAS naar voor dat een naturel atleet ongeveer 48 uur nodig heeft om een zwaar belaste spier te herstellen (gegeven een goede rust/voeding). Wanneer met dezelfde variabelen een proefpersoon met testosteron toediening dit deed was die tijd maar 24 uur (iets met het feit dat de eigenlijke spierafbraak na het trainen sterk wordt tegengegaan).

Ik staaf hier geen feiten of kan geen studies linke dus neem dit stukje tekst voor wat het is aub :D.

werd mij altijd verteld dat na een zware training de desbetreffende spiergroep toch wel 72uur herstel nodig heeft. stel je bent on dan word dit zeker verkort maar om minder dan 48uur rust te houden voor een bepaalde spiergroep en iedere keer weer max te gaan lijkt me geen strak plan.

Bedankt voor alle adviesen. Ik ga nu elke dag me armen trainen. Eens kijken hoe dat uit pakt. En ik denk dat rug en borst verlagen van 4 naar 3 oefeningen en dan een extra arm oefening erbij.

Stats

bench press 6x80 kilo
dumbbell press 6x34 kilo(per arm)
latt pull down 6x79 kilo
Cable row 6x73 kilo

Dan zijn voor mij best flinke gewichten alleen me armen zijn maar 35cm (links) en 34cm(rechts) en ik train dan nu ongeveer 1,5 jaar waarvan ik de laatste maanden echt serieus ben begonnen(5x per week)

Dus je gaat kleinere spiergroepen minder vaak trainen dan de grote spiergroepen?
Je bent ook vrij lang en pezig, kijk maar uit dat je geen blessures krijgt. Herstel (van spieren) gaat wel sneller... maar pezen en spieren e.d. kan je alsnog overbelasten tot in een blessure.

als je op die stats kuurt meen je dit nu kerel. Je traint enkele maanden serieus (5x per week). Ik kan 14x per week gaan maar als je voeding ruk is zal je niets bijkomen zelfs afvallen. Voeding moet perfect zijn of kuren is nutteloos.

Ik weet hoe jullie denken over leeftijd en beginner en kuren.
Trainde 1 jaar lang en was toen 3 kilo aan gekomen.Ben nu in 4 weken 5 kilo aangekomen. Ben nu eenmaal bezig en probeer dat zo goed mogelijk te doen.

Dus je komt nu in 4 weken 5kg aan :p en je gaat kuren. Wat denk je nou dat je met kuren 10kg aankomt in 2 weken.
Leeftijd maakt me niet uit ik heb op 17 jarige leeftijd deca gezet en ben kerngezond. Maar als je nu zo goed aankomt hoef je niet te kuren.
Ik begrijp dat je nieuwschierig bent maar probeer ermee te wachten.

bench press 6x80 kilo
dumbbell press 6x34 kilo(per arm)
latt pull down 6x79 kilo
Cable row 6x73 kilo

you kidding me? hoe kun je een jaar trainen en deze gewichten pakken? dit deed ik ook toen ik 15 was en 1x in de week kwam.
ben benieuwd hoeveel je van je kuur gaat overhouden als je in 1 jaar 3kg aankomt:o

Hier heb je een 12-weken programma. Kan je wel even mee vooruit. Ook tijdens kuren.
Niet achterlijk vaak dezelfde spier gaan lopen trainen, ook niet op roids, gaat alleen maar frustreren en meer rust blijft superieur aan te vaak/veel trainen, ook op roids.

http://www.leehayward.com/workout_programs/

Even voor de duidelijkheid. Ik heb dus ongeveer 1 jaar getraind (2 a 3 x in de week) sinds een aantal maanden train ik 5 a 6 x in de week en ik ben me er meer in gaan verdiepen.

In ongeveer 12 a 16 maanden ben ik 3 kilo aangekomen. Ik zit nu in me 5e week van me kuur en ben nu van 73.6 kilo naar 79 kilo gegaan.

@Valon, fijn voor je dat jij zo'n sterke jonge bent. Voor mij doen heb ik goeie progressie gemaakt.

Voor de rest is het niet zo dat ik altijd heb stil gezeten. Ik heb een tijdje teakwondo en daarna boksen gedaan. Na een jaar fitness wil ik gewoon snel wat groter worden en aas kan ik heel makkelijk aan komen en ik heb eerst gekeken wat het bij vrienden deed.

Vroeger gebruikte ik nogal wat alcohol en andere hard drugs. Sinds ik deze kuur doe en ook de periode ervoor, heb niks meer gebruikt en ben een stuk gezonder gaan eten.

De AAS helpt me niet alleen met kracht en spiergroei maar het zorgt er ook voor dat ik zoiets heb van '' nu moet ik gezond eten, nu moet ik trainen''

Misschien dat jullie me nu iets beter begrijpen.

Verder ben ik erg blij dat er ook mensen zijn die mij helpen met vragen etc. van plaats alleen maar afkraken.

Terug
Naar boven