Fitness Seller

Dbol-winstrol kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga het proberen eerst dbol 3 weken en dan winstrol 2 weken
lijkt me toch niet zo gek toch?

maar moet ik direct beginnen met de nakuur of moet ik wachten? En wanneer moet ik de nakuur in nemen inde avond voor het slapen gaan..?

Bedankt voor jullie tijd en reactie
Van de meesten een negatief advies.

En wat gaat TS doen :)

Door zo'n typetjes als jij wordt de sport verkracht.

• Topic Starter Topic Starter
Wrm zo gaan haten jonge?
Geweet nieens hoe ik eruit zie alsge geen deftig antwoord kunt geve antwoord dn gwn weg ni a

Gewoon niet doen. Gaat je niks opleveren, want alles gaat weg als je er mee kapt.

Wrm zo gaan haten jonge?
Geweet nieens hoe ik eruit zie alsge geen deftig antwoord kunt geve antwoord dn gwn weg ni a
Ik heb al antwoord gegeven op pagina 1. Daarvoor en daarna zijn er enkel negatieve adviezen gegeven. Toch blijf je bij je besluit om het te doen na die feedback terwijl je geen idee hebt hoe of wat.
kuur dat je voorstelt geeft weer dat je er geen verstand van hebt.
Je hebt ook al gewoon te weinig gear voor een cycle.
Daarom dat antwoord. En blijf er ook bij zolang je geen weerwoord hebt waarom het al dan wel niet zo zou zijn.
Nog een leuk weetje: voeding moet in rekening worden gebracht met de cycle.

Ik heb al antwoord gegeven op pagina 1. Daarvoor en daarna zijn er enkel negatieve adviezen gegeven. Toch blijf je bij je besluit om het te doen na die feedback terwijl je geen idee hebt hoe of wat.
kuur dat je voorstelt geeft weer dat je er geen verstand van hebt.
Je hebt ook al gewoon te weinig gear voor een cycle.
Daarom dat antwoord. En blijf er ook bij zolang je geen weerwoord hebt waarom het al dan wel niet zo zou zijn.
Nog een leuk weetje: voeding moet in rekening worden gebracht met de cycle.
Nee jonge winstrol pakken en buff worden welkom to brabant!

Voeding alles zit dik okee hoor
Eet 6-7 keer perdag goede gezonde maaltijden

het vocht wat je door dianabol aankomt trekt dat niet weer helemaal weg door het gebruik van winstrol ernaast? Of krijg je helemaal geen vocht als je meteen winstrol naast dianabol zet?
heb er nog nooit overgelezen jezou toch kunnen denken dat winstrol na dianabol toch wel iets goed kan doen alsje het zelf niet hebt gedaan kanje dit ook niet weten klaar..Dus als iemand ervaring hierin heeft laat gerust weten

Waarom zou je twee dingen die elkaar tegenwerken tegelijkertijd nemen? Wat is dit voor topic? :roflol:

Waarom zou je twee dingen die elkaar tegenwerken tegelijkertijd nemen? Wat is dit voor topic? :roflol:
Veel websites raden het toch aan als beginnerskuur, als je niet wilt injecteren. Dat door winstrol je geen vocht krijgt van dianabol. In hoeverre dit waar is geen idee. En gezond voor je lever is het sowieso niet.

Veel websites raden het toch aan als beginnerskuur, als je niet wilt injecteren. Dat door winstrol je geen vocht krijgt van dianabol. In hoeverre dit waar is geen idee. En gezond voor je lever is het sowieso niet.
Snap ik maar veel water drinken goed eten geen alchohol drinken en niet langer dan 6 weken En na de cycle u lichaam goed laten herstellen zou dit normaal geen probleem zijn “voor een oral”

Ze werken elkaar niet tegen we zullen zien e xd
Ze worden voor compleet andere doeleinden gebruikt. Daarom zie je ook haast niemand die beiden neemt.
Dat is onverantwoord advies. Je hebt een basis nodig, en dat is doorgaans test. Orals kunnen een leuke toevoeging zijn.

Mensen die wakker liggen van Dianabol-vocht kunnen altijd Turinabol proberen. Dat is de DDR versie van Dianabol. :P

Ze worden voor compleet andere doeleinden gebruikt. Daarom zie je ook haast niemand die beiden neemt.

Dat is onverantwoord advies. Je hebt een basis nodig, en dat is doorgaans test. Orals kunnen een leuke toevoeging zijn.

Mensen die wakker liggen van Dianabol-vocht kunnen altijd Turinabol proberen. Dat is de DDR versie van Dianabol. :P
Ik ben het ook volledig met je eens, ik doelde meer op, of Winstrol het vocht van Dianabol weglaat omdat winstrol vocht ontrekt natuurlijk. Qua kuur keuze is het een waardeloos idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven